Doe wat niet laten kanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:16 schreef SpecialK het volgende:
Erg veel van je foto's zijn onderbelicht. Camera standpunten zijn van gewoon vanaf "menselijke loophoogte". Het meest saaie standpunt wat je kunt pakken aangezien mensen dat sowieso al de hele dag zien.
Nummer 4 is nog het aardigst qua kleur, belichting en compositie maar je horizon staat daar echt heel scheef. Zoals bij een hoop andere foto's.
Moesten we je foto's wel beoordelen of loop ik nu wel erg hard van stapel?
Hurken kan ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Doe wat niet laten kanhet zijn ook niet echt heeeeeeeeel bijzondere uitsnedes of standpunten idd. Het is meer leuk als in Zeist woont en de bekende straten te zien in sneeuw.
En ik ga niet op de grond liggen in de sneeuw bende gek
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hurken kan ook
En idd is foto 4 het tofste! Ik zou hem in een progje even recht maken, dan wordt hij gelijk een stuk beter.
Verder wel een leuke sfeerimpressie hoor van Zeist
Ene kant jammer, andere kant blij dat ik weer normaal de weg op kanquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:49 schreef cherrycoke het volgende:
jammer dat hier alle sneeuw tot prut is verandert i.v.m. de regen en nu smelt het gewoon weg door de zon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |