Um , jawel. Werkgever is verplicht uiterlijk in juni het vakantiegeld te betalen. Het is echter niet verboden eerder een deel ervan uit te laten betalen. Uiteraard kun je alleen het opgebouwde vakantiegeld laten uitbetalen.quote:
quote:
quote:
Mijn werkgever doet er niet zo moeilijk over. Je bouwt per maand een reservering op voor het vakantiegeld en dat wordt op verzoek gewoon uitbetaald.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:39 schreef Lundegaard het volgende:
Een werkgever is het niet verplicht te geven. Hangt er vanaf hoe makkelijk hij is.
"Ja maar mam,... zo hingen allemaal aan de bar,... dronken en feestend,... Dan moet ik toch ook meedoen,...!"quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
had je maar minder de feestbeest uit moeten hangen in het uitgaansleven.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:53 schreef nadiaschoonheid het volgende:
had je maar minder de feestbeest uit moeten hangen in het uitgaansleven.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben n echte huismus huismuis
Je wil gaan verhuizen, maar met wat extra vakantiegeld kun je niet veel beginnen, ik neem dus aan dat je het wil gebruiken voor de inrichting ofzo?quote:
ik kan bijna alles zelf rondbakken, meubels heb ik al...en een nieuwe wasmachine ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:08 schreef TheMercenary9 het volgende:
[..]
Je wil gaan verhuizen, maar met wat extra vakantiegeld kun je niet veel beginnen, ik neem dus aan dat je het wil gebruiken voor de inrichting ofzo?
Goedkoop ikea laminaat, een coupon of een restpartij van marktplaats geen optie? Zoveel hoeft vloerbedekking niet te kosten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik kan bijna alles zelf rondbakken, meubels heb ik al...en een nieuwe wasmachine ook![]()
ik heb nu gewoon geen geld voor vloerbedeking, en een betonnen vloer is ook maar zo kil.
Ik ga maandag meteen vragen of ik het tot nu toe gespaarde vakantiegeld mag opnemen.
en dan wachten tot ik mn vakantiegeld alsnog krijg? ik wil daar wel n tijd gaan wonen, en meteen een fijne vloer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Goedkoop ikea laminaat, een coupon of een restpartij van marktplaats geen optie? Zoveel hoeft vloerbedekking niet te kosten.
woon en slaapkamer 67m2quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:12 schreef fotostarter het volgende:
Vast wel een Leenbakker in de buurt.
Hoe groot is de oppervlakte?
Ach dat is niet anders als normaal hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
woon en slaapkamer 67m2
we gaan zo bij de kwantum, leen en carpetright kijkengod save me
ben nog nooit op tweede kerstdag bij een woonboulevard geweest
Je kunt mazzel hebben. Mijn nieuwe houten vloer kostte op MP minder dan 15% van de originele prijs.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dan wachten tot ik mn vakantiegeld alsnog krijg? ik wil daar wel n tijd gaan wonen, en meteen een fijne vloer.
Ik wil ook de onderburen niet tot last zijn door (koud aan je voeten) laminaat te leggen. En zoveel staat er niet op MP of op gratisoptehalen.nl... En als er wat opstaat waarvan ik denkt dat het wat is, is het natuurlijk aan de andere kant van het land. En ik ga niet met de trein met een rol vloerbedekking
Waarom?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Uiteraard kun je alleen het opgebouwde vakantiegeld laten uitbetalen.
Omdat dat is waar je al recht op hebt. Als jehet nog niet opgebouwd hebt kun je het ook niet laten uitbetalen (want het zit nog niet in je potje). Een werkgever kan echter gewoon een voorschot doen op het toekomstige vakantiegeld. Er is niets wat dat tegengaat.quote:
Precies, je weet immers vrij nauwkeurig hoe veel het uiteindelijk zal zijn. Zelf laatst ook al zo'n verzoek gekregen van een collega.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat dat is waar je al recht op hebt. Als jehet nog niet opgebouwd hebt kun je het ook niet laten uitbetalen (want het zit nog niet in je potje). Een werkgever kan echter gewoon een voorschot doen op het toekomstige vakantiegeld. Er is niets wat dat tegengaat.
Dat heeft toch niets met het vakantiegeld te maken.quote:
Je kunt je recht op vakantiegeld in onderpand geven, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 december 2009 11:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met het vakantiegeld te maken.
Wat doet dat er toe?quote:
Via je regio manager spelen , die heeft gewoon naar direct leidinggevende te luisteren ipv zijn eigen regels te volgen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:12 schreef muisje-eliza het volgende:
zo rijk zijn mn ouders niet![]()
en ik had iemand met een ochtendhumeur aan de telefoon...hij voelde zich zowat persoonlijk aangevallen toen ik het vroeg. Daar doen we niet aan, punt uit klaar![]()
![]()
Ja, vooral doen, als je stennis wilt maken om die honderd euro. Veel bedrijven betalen dat vakantiegeld gewoon uit wanneer dat afgesproken is, namelijk in mei of juni. In sommige gevallen staat dat zelfs in je contract. Gewoon even sparen of het met iets minder doen. Als je daar toch nog wel even woont, maakt dat ook niet uit.quote:Op maandag 28 december 2009 12:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Via je regio manager spelen , die heeft gewoon naar direct leidinggevende te luisteren ipv zijn eigen regels te volgen.
Heeft niets met stennis schoppen te maken. Leidinggevende moet namelijk altijd toestemming geven voor een 'voorschot' , daar kan een p&o-er zelfstandig niets mee.quote:Op maandag 28 december 2009 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, vooral doen, als je stennis wilt maken om die honderd euro. Veel bedrijven betalen dat vakantiegeld gewoon uit wanneer dat afgesproken is, namelijk in mei of juni. In sommige gevallen staat dat zelfs in je contract. Gewoon even sparen of het met iets minder doen. Als je daar toch nog wel even woont, maakt dat ook niet uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |