Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook nietWe zullen Nizno straks maar even wat wijzer maken....
Laat haar lekker in die waan joh..quote:
quote:
Het idee dat ik een kind op deze wereld rond heb lopen maakt me onrustigquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Laat haar lekker in die waan joh..
mensen die Senses working overtime niet kennen, neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
24 hours from Tulsa vind ik wel leuk, maar die zal er wel niet in staan
Wees gerust, hij loopt nog niet... kruipt alleen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het idee dat ik een kind op deze wereld rond heb lopen maakt me onrustig
Oh, dan is het niet ergquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wees gerust, hij loopt nog niet... kruipt alleen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Op verzoek van Diaan is de tekst van de OP verhuist naar de Fok! Wiki, zie http://wiki.fok.nl/index.php/OP_Top2000
quote:
haha, ik vond hem wel leuk. misschien maak dat het weer goedquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
mensen die Senses working overtime niet kennen, neem ik niet serieus
quote:
Jij had toch ook 3 keer op Nick & Simon gestemd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:41 schreef MarijeH het volgende:
[..]Mooi lied vind ik.
Goedemorgen trouwens.
Dat niet, maar wel het lezen van de songteksten, plaatjes van artiesten, erg leerzaam.quote:
Ja dat klopt. Hoezo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij had toch ook 3 keer op Nick & Simon gestemd?
Nee, dan heb ik een aardig beeld van je muzieksmaak.quote:
Ow, maar ik lees ondertussen wel mee hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel het lezen van de songteksten, plaatjes van artiesten, erg leerzaam.
Ja mensen, nipplegate, 31 jaar eerder dan Janet.quote:
vreemd, ik hoor hier Paulquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:43 schreef peaceman het volgende:
Zo nu tenminste weer muziek.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, maar ik lees ondertussen wel mee hoor
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan gewoon overal door het huis lopen zonder muziek te missn, overal staat de radio aan.
Hier ook. Aardige traditie geworden bij mijn oudersquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan gewoon overal door het huis lopen zonder muziek te missn, overal staat de radio aan.
Lol die bril heb ik net gekochtquote:
Volgens google wel...quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet je zeker dat dat de echte is, peace?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |