quote:
gelukkig ik was al bang dat je de deze zou gaan missenquote:
pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, die eerder bleef voor een nachtje is leuker.
Weet je hoeveel stations Duitsland heeft?quote:
IBTLquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig ik was al bang dat je de deze zou gaan missen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoeveel stations Duitsland heeft?
Hey, hij zegt niks over zijn vriendinquote:
oeps dat zijn er idd veelquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, hij zegt niks over zijn vriendin...
Daar ben je wel ff zoet mee jaquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:50 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik een keer lapo. Komt ook niet heel veel voor hier
Dát komt me bekend voorquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was niet echt veel aan de hand verder. Moeders op de achterbank helemaal flippen natuurlijk
Nee hoor, dan hebben ze vrije dagen over voor al die Heiligen die ze nog (H)erkennenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eigenlijk raar als je bedenkt hoe katholiek het hier is
Nooit van actie commité VLAP gehoord?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Limburg nog altijd een deel van Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moge Symquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het is toch weer gelukt om op te staan
Alleen de kids zijn nog niet tot opstaan te wbewegen
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
en extra lekker met dot mayonaise![]()
nu de Top 2000, onder het genot van de afwas
smakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik kan beginnen aan de vreet.
Tot later.
Open deuren, onweerstaanbaar !
dan krijg ik altijd zin in een lekkere ribsteakquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb teveel gedacht aan Afrikaanse hongernegertjes, daar krijg je trek van jeweets.
jij bent ERRUGGquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Klonk het volgende:
of xylofoonspelen, wil ik ook altijd als ik hongernegertjes zie
Ik dacht dat jij inmiddels wel genoeg afgevallen was?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:45 schreef Klonk het volgende:
of xylofoonspelen, wil ik ook altijd als ik hongernegertjes zie
Dan krijg ik van die niet zo'n kerst achtige gedachten over de hoge omes bij de "liefdadigheidsinstellingen" die top salarissen overhouden aan de inzamelingen die voor die hongernegertjes gedaan worden ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb teveel gedacht aan Afrikaanse hongernegertjes, daar krijg je trek van jeweets.
Blijft was!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Schaaaaaat, als de was opgevouwen wordt WAS die al gewassen
Zolang jij maar niet op de gedachte komt om ongewassen goed op te vouwen en in de kast te leggenquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb hoogstens een wat zwart bruin gevoel voor humor
fiets zequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
en nu ga ik lekker fietsen, tot in het volgende topic
Fiets ze en tot laterquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
een kleurling gevoel voor humor dan eerder, is politiek wat correcterquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Die term ben ik nu al zoooooo dikwijls tegengekomen, maar snappum nog steeds niet....
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je moet die Belgische vrouwen ook alles voorzeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ietsie Bietsie Te Laat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nog zo'n kreet... wat is IBTL:?![]()
vreet zequote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef MPG het volgende:
Maargoed, ik kan beginnen aan de vreet.
Tot later.
fiets ze klonkquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:59 schreef Klonk het volgende:
In Before The Lockquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:02 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Nog zo'n kreet... wat is IBTL:?![]()
hier ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |