dat weet ikquote:
die zijn niet zo slimquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
maar goed iemand uit de Randstad weet natuurlijk niet dat er ook een Belgisch Limburg is
ben jij eigenlijk een Neder-Belg of een echte Belg ?quote:
Oeh, gegamba-tquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geramd? Gegamba-t? Gegamed? Gegamet?
sorryquote:
Met een stom schortje voorgebonden samen met mn zusje in moeders keuken staan koken, tussendoor tig keer afgewassen, lekker gegeten en veel gelachen, rond 10 uur weer thuisgekomen en weer lekker zitten knutselenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
RelaxtFilm gekeken, gagamd en lekker gegeten.
En de jouwe?
nederbelgquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben jij eigenlijk een Neder-Belg of een echte Belg ?
Gevalletje Eigen Schuld.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
maar goed iemand uit de Randstad weet natuurlijk niet dat er ook een Belgisch Limburg is
Al jaren niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
voor zover ik weet is Limburg nog altijd een deel van Nederland
dat zal wel komen omdat dat dichterbij isquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier gaan ze naar S'pore, KL, HK of Macau voor een weekje om de feestdagen te omzeilen.
ik heb laatst nog keihard door de straten van Macau gescheurdquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier gaan ze naar S'pore, KL, HK of Macau voor een weekje om de feestdagen te omzeilen.
Oeh, met een schortjequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Met een stom schortje voorgebonden samen met mn zusje in moeders keuken staan koken, tussendoor tig keer afgewassen, lekker gegeten en veel gelachen, rond 10 uur weer thuisgekomen en weer lekker zitten knutselen
heb je dan ook geen stomme schortjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Met een stom schortje voorgebonden samen met mn zusje in moeders keuken staan koken, tussendoor tig keer afgewassen, lekker gegeten en veel gelachen, rond 10 uur weer thuisgekomen en weer lekker zitten knutselen
Nee, scholen hebben we hier nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:36 schreef Klonk het volgende:
Bijnaquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
is het topic al vol ?
en dat ziet er dan weer niet uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:34 schreef Klonk het volgende:
anders hebben we morgen nog steeds kerst in de TT
op de fietsquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb laatst nog keihard door de straten van Macau gescheurd
nu kan ik de TT wel wijzigen, maar dat is voor mietjesmodjesquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat ziet er dan weer niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |