Je mag hem sowieso gewoon open maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 09:57 schreef Sjonnjoop het volgende:
Bij die van mij zit er een klepje over het geheugen wat ook meteen toegang geeft tot t fan gedeeltje, dat mag je iig gewoon zelf open maken.
Dat hangt er vanaf. Als het ding nog onder garantie valt kun je hem beter niet helemaal openmaken, aangezien je dan je garantie kwijt bentquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:01 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Je mag hem sowieso gewoon open maken.
Is hier wetgeving over?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf. Als het ding nog onder garantie valt kun je hem beter niet helemaal openmaken, aangezien je dan je garantie kwijt bent
Wel eens van garantie gehoord?quote:Op maandag 28 december 2009 12:07 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Is hier wetgeving over?
Want dit lijkt mij complete onzin.
Ja. Jij ook?quote:Op maandag 28 december 2009 12:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wel eens van garantie gehoord?
en dat fabeltje is ook niet waar, ken het verhaal maar dat "plastic" is loctite..quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:24 schreef ne0n het volgende:
er zit plastic rond de schroefdraad en als je die schroef er uit draait dan breekt die shit, daar aan kunnen ze zien dat het is open geweest.. dit heb ik ooit is ergens gelezen dacht ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |