quote:
Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef vogeltjesdans het volgende:Die zijn wel erg zielig. Want wat was er aan de hand, beste kijkbuisfokkertjes? Wel, vandaag zijn mijn vriendin en ik naar Thermae 2000 in Valkenburg gegaan om later op de avond bij de Mexicaan te gaan kanen. Zo gezegd zo gedaan, ik loop zo naar het restaurant toe, kom ik langs de supergame, zie ik daar twee achterlijke petjestypes staan gokken... Hoe triest ben je dan dat je geen leven hebt dat je met kerstmis niets gezelligs weet te doen?
Overigens ook big fail dat de supergame nog open was, maar dat terzijde.
Klacht: behoeft geen nadere uitleg.
Dat was het. Ik dank u voor de aandacht.
Niet iedereen heeft (nog) familie.Niet iedereen is in de stemming om Kerst te vieren. Jij gaat er maar vanuit dat iedereen hetzelfde is, wil en moet. Triest. En ja, het is triest dat er gokverslaafden zijn die het zelfs met Kerst niet kunnen laten.
Vorige Kerst was ik ook alleen; rouwende. Ik heb mijn auto gepakt en ben op en neer gereden naar Luxemburg. Ik heb daar enkel een doosje sigaren gekocht en voor de rest lekker autogereden. Tja, aangezien dit ook niet gezellig is heb je daar vast ook wat over te zeiken. "Mensen die niets beters te doen hebben dan het milieu onnodig te verzieken met Kerst.".
Laat mensen toch eens gewoon in hun waarde. Altijd maar dat eeuwige gezeik, geklaag en geoordeel. BEH. Als je ECHT wat te klagen wilt hebben dan adviseer ik je een tumor hier en daar. Kijken wat je dan nog belangrijk vind.

.