Gokverslaafd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
Tja...je hebt nou eenmaal mensen die gameverslaafd zijn
Valt voor mij ook onder gamesquote:
Nee, want dan zou je 18 moeten zijn om mens erger je niet te spelen, of pong op je Atari.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef porsche1 het volgende:
Pas op TS. Straks krijg je Mexicaanse griep! XD XD XD
Wat een dijenkletser....quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef porsche1 het volgende:
Haha, snap je? Dijen die tegen elkaar kletsen --> Sex. XD XD XDquote:
http://www.supergame.nl/quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:11 schreef Neleos het volgende:
Ik snap de klacht ook niet. Wat is er mis met een gokje wagen met kerst. Geen idee wat de Supergame is uiteraard.
Misimplicatie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je 18 moeten zijn om mens erger je niet te spelen, of pong op je Atari.
zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 05:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Misimplicatie.
Als een mus een vogel is, wil dat niet zeggen dat alle vogels mussen zijn.
Als gras groen is, wil dat niet zeggen dat alles dat groen is gras is.
Als gokken een game is, wil niet zeggen dat alle games gokken is.
meervoudquote:Op zaterdag 26 december 2009 05:48 schreef Ixnay het volgende:
Ik twijfelde.
Maar ik had er ook van kunnen maken "dat alle games gokspellen zijn".
Dan was er geen twijel.
Niet iedereen heeft (nog) familie.Niet iedereen is in de stemming om Kerst te vieren. Jij gaat er maar vanuit dat iedereen hetzelfde is, wil en moet. Triest. En ja, het is triest dat er gokverslaafden zijn die het zelfs met Kerst niet kunnen laten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die zijn wel erg zielig. Want wat was er aan de hand, beste kijkbuisfokkertjes? Wel, vandaag zijn mijn vriendin en ik naar Thermae 2000 in Valkenburg gegaan om later op de avond bij de Mexicaan te gaan kanen. Zo gezegd zo gedaan, ik loop zo naar het restaurant toe, kom ik langs de supergame, zie ik daar twee achterlijke petjestypes staan gokken... Hoe triest ben je dan dat je geen leven hebt dat je met kerstmis niets gezelligs weet te doen?
Overigens ook big fail dat de supergame nog open was, maar dat terzijde.
Klacht: behoeft geen nadere uitleg.
Dat was het. Ik dank u voor de aandacht.
Misschien was je wel jaloers op die lui want anders is het gek dat jij daar aandacht aan schenkt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Die zijn wel erg zielig. Want wat was er aan de hand, beste kijkbuisfokkertjes? Wel, vandaag zijn mijn vriendin en ik naar Thermae 2000 in Valkenburg gegaan om later op de avond bij de Mexicaan te gaan kanen. Zo gezegd zo gedaan, ik loop zo naar het restaurant toe, kom ik langs de supergame, zie ik daar twee achterlijke petjestypes staan gokken... Hoe triest ben je dan dat je geen leven hebt dat je met kerstmis niets gezelligs weet te doen?
Overigens ook big fail dat de supergame nog open was, maar dat terzijde.
Klacht: behoeft geen nadere uitleg.
Dat was het. Ik dank u voor de aandacht.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:24 schreef Rookert het volgende:
Bij een Mexicaan eten wordt als net zo zielig beschouwd waarschijnlijk
Je zegt het zelf al. Was waarschijnlijk een Nieuwe Nederlander. Wat moeten die nou met Kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zo gezegd zo gedaan, ik loop zo naar het restaurant toe, kom ik langs de supergame, zie ik daar twee achterlijke petjestypes staan gokken...
wat een ongelofelijke slechte grapquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef porsche1 het volgende:
Met je guild rond de digitale kerstboom in Azerothquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:25 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vier de kerst in wow, is toch veel chiller. Beetje vechten enzo
Lekker Mohawk-grenades onder de kerstboomquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:25 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vier de kerst in wow, is toch veel chiller. Beetje vechten enzo
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef OPENJEOGEN het volgende:
jullie zijn echt triest jongen op 2e kerstdag op fok zitten tsss heb je geen familie of vrienden ofzo he?
ga wat met je leven doen man stelletje autisten hierzo, belachelijk man heb hier geen woorden voor.
wat een slechte troll pogingquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef OPENJEOGEN het volgende:
jullie zijn echt triest jongen op 2e kerstdag op fok zitten tsss heb je geen familie of vrienden ofzo he?
ga wat met je leven doen man stelletje autisten hierzo, belachelijk man heb hier geen woorden voor.
jongen wies hier nou de snackbar, gij of ik?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat een slechte troll poging
jij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:29 schreef OPENJEOGEN het volgende:
[..]
jongen wies hier nou de snackbar, gij of ik?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Ik ga geen mongol beuken stompen JONGEN.
Dit dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:43 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Misimplicatie.
Als een mus een vogel is, wil dat niet zeggen dat alle vogels mussen zijn.
Als gras groen is, wil dat niet zeggen dat alles dat groen is gras is.
Als gokken een game is, wil niet zeggen dat alle games gokken is.
Post dan niks!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:17 schreef Baggert. het volgende:
[..]
Ik ga geen mongol beuken JONGEN.
Je UI past perfect bij je.quote:Op zondag 27 december 2009 01:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Thermae 2000. Ging je na de Mexicaan ook 'superdeluxe' naar een Van der Valk hotel
.
Solliciteer je nou naar de huilie award van het jaar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:22 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft (nog) familie.Niet iedereen is in de stemming om Kerst te vieren. Jij gaat er maar vanuit dat iedereen hetzelfde is, wil en moet. Triest. En ja, het is triest dat er gokverslaafden zijn die het zelfs met Kerst niet kunnen laten.
Vorige Kerst was ik ook alleen; rouwende. Ik heb mijn auto gepakt en ben op en neer gereden naar Luxemburg. Ik heb daar enkel een doosje sigaren gekocht en voor de rest lekker autogereden. Tja, aangezien dit ook niet gezellig is heb je daar vast ook wat over te zeiken. "Mensen die niets beters te doen hebben dan het milieu onnodig te verzieken met Kerst.".
Laat mensen toch eens gewoon in hun waarde. Altijd maar dat eeuwige gezeik, geklaag en geoordeel. BEH. Als je ECHT wat te klagen wilt hebben dan adviseer ik je een tumor hier en daar. Kijken wat je dan nog belangrijk vind..
Nee, naar El Castillo in Valkenburg.quote:Op zondag 27 december 2009 01:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Thermae 2000. Ging je na de Mexicaan ook 'superdeluxe' naar een Van der Valk hotel
.
Wat is er mis met El Castillo? Heerlijke pepers en Limonadas, en vrijdag was er nog een live Mexicaanse zanger ook.quote:Op zondag 27 december 2009 17:12 schreef Sigmund666 het volgende:
OMFG
El Castillo
Van der Valk hotel kon er nog wel bij TS
Man, ik ben er een jaar terug geweest. Ze hadden van die vieze vogelkooien staan en een fucking kleine kaartquote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er mis met El Castillo? Heerlijke pepers en Limonadas, en vrijdag was er nog een live Mexicaanse zanger ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |