Kan, maar ik rook niet en heb momenteel ook geen sigaretten bij de hand.quote:
quote:
Ligt eraan waar je fapsel terecht komtquote:
Kerstdinee was buitenshuis. Profiteurs, jeweetz.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:10 schreef L0t.. het volgende:
Het is kerst en dit is het enige wat er beschikbaar is?
bierquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:17 schreef Aethereal het volgende:
Same here, die snoeppot is bijna leeg, te lui om een boterham te maken, geen magnetronhamburgers in huis. Met alleen drinken trek ik het niet. Wat moet ik nou?
Ga jij TS het land uitzetten?quote:
Daar wilde ik net over beginnen. Heb er nog 2 liggen.quote:
Dat lijkt me echt fucking lekkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef Zero17 het volgende:
Als je nog rookworst hebt liggen, in de magnetron doen en gewoon een boterham met rookworst & ketchup/mosterd maken.
Oh geloof me, dat is het ook.quote:
Nee, gewoon met een busje gaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik je porsche ff mag lenen wil ik hem wel brengen ja.
En als je nu gewoon altijd honger hebt? Of juist trek in datgene wat je net niet in huis hebt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:33 schreef Synthesist het volgende:
je bent echt een stakker als je met kerst honger hebt. zelfs aldi tuig heeft nu kasten vol
Waarom weet elke fokker dat van o.us?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, je hebt trekt. In Afrika, daar hebben ze pas honger.
O, wacht, TS kómt uit Afrika.![]()
IK BEN IN NEDERLAND GEBOREN VERDAMMT MALquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, je hebt trekt. In Afrika, daar hebben ze pas honger.
O, wacht, TS kómt uit Afrika.![]()
Dat doet er helemaal niet toe, je roots liggen in aids continentquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:54 schreef o.us het volgende:
[..]
IK BEN IN NEDERLAND GEBOREN VERDAMMT MAL
Dit topic gaat over mogelijkheden tot eten, niet over onmogelijkheden tot eten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:56 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat doet er helemaal niet toe, je roots liggen in aids continent
Eet een negerquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit topic gaat over mogelijkheden tot eten, niet over onmogelijkheden tot eten.
Kerstbomen zijn giftig.quote:
Kaas(mits midden gesneden) & tomaat ftwquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Dit topic gaat over mogelijkheden tot eten, niet over onmogelijkheden tot eten.
Ja, dat is gewoon zelfmoord dus.quote:
Aids is niet giftig, alleen dodelijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |