Dat klinkt als een paard met een verstoppingquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Makalaka het volgende:
kwam ik mijn moeder weer eens tegen bij haar huis na 3,25 jaar. Dus nu komt de klacht. Ze ademt zoals dit 'huuu HAAAA huuuu HAAA' en dat de hele dag.
mijn moeder schildert niet en foto's heb ik wel maar geen scanner dus kan ze niet uploaden enzoquote:
I wasn't serious darlingquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:17 schreef Makalaka het volgende:
[..]
mijn moeder schildert niet en foto's heb ik wel maar geen scanner dus kan ze niet uploaden enzo
NOU! HI-LAR-ISCH! Godverdomme man! Mijn longen piepen alsof ik Ron Bransteder ben!!!!!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Makalaka het volgende:
kwam ik mijn moeder weer eens tegen bij haar huis na 3,25 jaar. Dus nu komt de klacht. Ze ademt zoals dit 'huuu HAAAA huuuu HAAA' en dat de hele dag.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
NOU! HI-LAR-ISCH! Godverdomme man! Mijn longen piepen alsof ik Ron Bransteder ben!!!!!!!!
alternatief kerstverhaalquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef remlof het volgende:
Ik kwam vandaag een kuttopic in KLB tegen. Bleek de TS een kloon van een gebande te zijn. Ik het topic dichttyfen en de TS in de prullenbak. Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |