Is het zo'n opgave?quote:
Hoewel ik er meestal met redelijk goede moed aan begin is het altijd een uitputtingsslag met familie.quote:
ben ik blij dat ik de rest van defamilie bijna nooit zie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel ik er meestal met redelijk goede moed aan begin is het altijd een uitputtingsslag met familie.
Oow oke. Ja dat is vervelend inderdaad!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoewel ik er meestal met redelijk goede moed aan begin is het altijd een uitputtingsslag met familie.
Nja hier dus alleen m'n vader en m'n zusje...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, op een of andere manier kan ik me ook bijna niet voorstellen dat ik ze heel lang niet zou zien, of zo met kerst niet zou zien.
3de kerstdag!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
One down, two to go. Als je een 3e kerstdag doet, tenminste.
De AH heeft met succes half Nederland wijsgemaakt dat het een leuk idee is om van zondag een 3e kerstdag te maken, met bijhorend diner vol kant-en-klare AH Exclusive troep.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
3de kerstdag!!!
we hebben met kerstavond al een dag meer!!!
De AH??!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef Pamplemousse het volgende:
[..]
De AH heeft met succes half Nederland wijsgemaakt dat het een leuk idee is om van zondag een 3e kerstdag te maken, met bijhorend diner vol kant-en-klare AH Exclusive troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |