Eigenlijk nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef dennis00 het volgende:
Uh, je kunt nu wel lacherig doen, maar elke grote onderneming werkt met gezamelijke e-mail boxen. Ook grote bedrijven als de ING en dergelijke. Dat is echt handiger, omdat je anders gewoon iedereen tegelijk gaat e-mailen. Heb ik als ondernemer ook ervaring mee.
Voor het doeleinde 'offertes toesturen' en bestellingen verwerken e.d. is een gezamelijke inbox handiger. Je hebt sneller reactie en je doet geen dubbel werk.
Ik denk dat je uit de reakties wel kan opmaken dat het inderdaad zo is. Heeft vast ook met de gemiddelde leeftijd in dit topic te maken.quote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vraag me sowieso een beetje af of de FOK!ers niet een totaal verkeerd beeld heeft van dit soort bedrijven.
Waarschijnlijk hebben ze ook nog nooit een bedrijventerrein in Azië gezien.quote:Op maandag 28 december 2009 09:29 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je uit de reakties wel kan opmaken dat het inderdaad zo is. Heeft vast ook met de gemiddelde leeftijd in dit topic te maken.
Zoals het woord bedrijven gebruikenquote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vraag me sowieso een beetje af of de FOK!ers niet een totaal verkeerd beeld heeft van dit soort bedrijven.
Dankje!quote:Op maandag 28 december 2009 09:46 schreef Fastmatti het volgende:
Zo´n wake-up light bevalt hier trouwens heel goed. Wel even goed zoeken naar een aanbieding, want de prijsverschillen zijn vrij groot.
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singaporequote:Op maandag 28 december 2009 09:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze ook nog nooit een bedrijventerrein in Azië gezien.
Zelf heb ik hem bij de Blokker (quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dankje!
Zal inderdaad zoeken ja.. bij 1 zo'n type krijg je 20 EU cashback. Ook wel lekker.
Herkenbaar, Singapore ziet het er trouwens ongeveer ook zo uit. Het is trouwens ongelooflijk wat ze nog voor elkaar krijgen in dit soort bedrijfjes.quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singapore
[ afbeelding ]
Dat ziet er nog netjes uitquote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bij deze een bedrijventerrein in Azie: foto gemaakt op Batam, direct onder Singapore
[ afbeelding ]
Potholes.quote:Op maandag 28 december 2009 09:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Apologies.We agree to refund. can you return?
Would you mind please returning the item via cheap
regular postal mail??No need express or
registered), we will check it what's wrong and
improve the quality.
Please declare the package: Broken electronics,
Value $10
Thanks your cooperation, we will improve in the
future. PLease tell us if you can return?
regards
- superdealdaily2046
quote:
Gelijk even gedaan.quote:Op maandag 28 december 2009 11:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
![]()
Vertel die knakker maar dat hij de verzendkosten mag betalen van $18, daarna stuur je het op.
Ik denk niet dat ie snapt hoe duur de post hier is.
Dan zal ie OF weigeren en dan eis je een 100% refund.
OF je krijgt het geld en vervolgens stuur je niks opZit toch geen tracking op...
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.quote:Op maandag 28 december 2009 11:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Gelijk even gedaan.
Het is wel een volhouder, ik had verwacht dat ik het geld gelijk terug zou krijgen.
antwoord: NO!quote:sorry we send you a $5 compensation, fine?
regards
- superdealdaily2046
quote:Op maandag 28 december 2009 12:08 schreef PedroN het volgende:
[..]
Jullie zijn te aardig, mij biedt hij zelfs al geld als compensatie om de negatieve feedback te verwijderen die ik hem gegeven heb.
Gewoon even een paypal geschil aan maken, melden dat hij een dag de tijd heeft om te refunden en dat je hem een vette negatieve feedback geeft waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH.
Je zal zien hoe snel je je geld terug hebt en over de player zal je hem ook niet meer horen.
Gewoon je niet laten chanteren met het feit dat je pas je geld terug krijgt als je positieve feedback geeft.
Ze balen meer van negatieve feedback waarin je verwijst naar de site SOSFAKEFLASH dan dat ze $20 of zo moeten terug betalen.
Niet huilen, genoeg hebben(waaronder ik) pakketjes uit china die nog moeten aankomen vanaf 17 november ofzoquote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme 10-12 al iets besteld op dealextreme, kreeg ik een mailtje dat het 12-12 verzonden is, heb ik nog steeds niks in huis![]()
5-12 besteld, 24-12 in huis. Dus waarschijnlijk heb je het nog wel voor nieuwjaar. Welk nieuwjaar mag je zelf invullenquote:Op maandag 28 december 2009 12:52 schreef Repeat het volgende:
Heb ik godverdomme 10-12 al iets besteld op dealextreme, kreeg ik een mailtje dat het 12-12 verzonden is, heb ik nog steeds niks in huis![]()
Ja, TNT werkt. Heb net nog post binnengehad. Pakketjes zullen later vandaag wel komen.quote:Op maandag 28 december 2009 13:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Werkt TNT vandaag wel weer gewoon?
Ik wacht op een pakket die 17 dec. HKP heeft verlaten.
Duurt het bij jullie ook zo lang (bijna 11 dagen) vanaf hkp naar je huis??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |