Van Buracell had ik me het al gedacht ja, ze maken er zoveel reclame voor dat 50% van de prijs al door de reclame wordt bepaald.quote:Op zondag 27 december 2009 19:00 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Buracells zijn inderdaad meer reclamepraatjes dan werkelijke goede batterijen, algemeen bekend. Alleen is dit weer een apart geval.
Op tweakers.net hebben ze dat eens besproken (en doorgemeten) over deze Action Buracells. Het zijn dus waarschijnlijk batterijen ingekocht bij Sanjo/eneeeloop met een Buracell wikkel (made in Japan). Kun je ook op Engelse sites teruglezen.... Dat doen fabrikanten wel vaker ipv zelf alles ontwikkelen.
Ik neem aan dat je snapt dat deze dus niet drastisch leeglopen zoals normale Nihm dat wel doet. Na 1 jaar zijn ze nog steeds 90% vol.
Maar goed, je krijgt dus 4 prima batterijen voor 5 euro in Nederland. Normaal gesproken zijn ze voor 10 euro al een koopjesIk heb ze zelf ook, niks mis mee. Die GEEPEE zijn heel waarschijnlijk goedkope troep met een nep wikkel, die bijv. 1500Mah halen ipv 2500Mah.
De vraag is alleen wat ga je met de batterijen doen, voor bepaalde klussen heb je bepaalde types.
Als jij een LEL van een schijnwerper wilt voeden dan moet je hoge Mah batterijen hebben. Liggen de batterijen een paar weken in de kast, dan moet je anti discharge hebben.
Alsof je tegen een muur kletstquote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Van Buracell had ik me het al gedacht ja, ze maken er zoveel reclame voor dat 50% van de prijs al door de reclame wordt bepaald.
Ik gebruik AA's voor heel veel verschillende dingen zoals RC zender (met 2,5 (?) inch scherm), digitale camera, computer muis etc. Eigenlijk niets dat ontzettend veel stroom trekt.
Maarja, die Geepee's zijn zo goedkoop dat ik ze wel gewoon wil proberen, en dan kijken hoeveel mAh ik er in kan stoppen. Ik heb ook nog echte Geepee's (ook 2500mAh dacht ik) waarmee ik ze zou kunnen vergelijken.
Iemand trouwens enig idee hoeveel A gemiddelde AA's constant en piek kunnen leveren? (Lees je nooit wat van op verpakkingen)
Als Murphy echt bezig is... dan zou ik dat kaartje maar niet in je computer steken als het aankomtquote:Op zondag 27 december 2009 19:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
revpolen?
oeps... te traag
Murphy heeft trouwens toegeslagen bij een van mijn pakjes. Ik heb een sata naar ide adapter besteld bij DX die ik nu ondertussen echt nodig heb en deze komt maar niet aan. Pakjes die veel later zijn besteld komen gewoon wel aan.
Dat ben ik met je eens, maar aangezien zij meerdere offices hebben zoals al eens eerder genoemd en het volgens mij best heel erg druk hebben, denk ik haast dat het voor hen niet anders is. En, ze doen verder aan het verdelen van taken (1 pers. als aanspreekpunt voor Tb orders bijvoorbeeld, tenminste, dat was wel het streven naar wat ik begreep) dan is 1 mailbox niet echt handig. En een normaal bedrijf heeft een normale clientèle, niet de debielen die zij waarsch aantrekken.:P (* neo2000 kijkt af en toe naar het niveau van het topic, en dat is dan ook nog eens in de moerstaal van de users op het forum..quote:Op zondag 27 december 2009 19:41 schreef dennis00 het volgende:
Uh, je kunt nu wel lacherig doen, maar elke grote onderneming werkt met gezamelijke e-mail boxen. Ook grote bedrijven als de ING en dergelijke. Dat is echt handiger, omdat je anders gewoon iedereen tegelijk gaat e-mailen. Heb ik als ondernemer ook ervaring mee.
Voor het doeleinde 'offertes toesturen' en bestellingen verwerken e.d. is een gezamelijke inbox handiger. Je hebt sneller reactie en je doet geen dubbel werk.
Of ik heb een deja vu, of je valt in herhaling.quote:Op zondag 27 december 2009 19:52 schreef roald17 het volgende:
Nog 1x een vraagje, weet iemand misschien of er ergens kinder voetbal shirt zijn?Ik heb al gezocht maar ik kan alleen grote maten vinden..
Ok, dan haal ik me diequote:Op zondag 27 december 2009 20:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alsof je tegen een muur kletstJe hebt gelijk hoor, gewoon die Chinese halen
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 21:38 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik me dieNet ff mailtje naar Rachel gestuurd
ik heb gewoon bij DX en PB een account aangemaakt,quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Het lijkt me handiger als ze samen één e-mail box beheren trouwens,
Heb nu ook een keukenmes gekocht voor 10euro
Is het trouwens beter om een account te maken i.p.v. losse bestellingen? En kan dat achteraf nog?
Ik moet nu o.a. elke keer order-id met e-mail adres invoeren, terwijl ik alles liever op een rijtje zie.
Al zie je toch maar alleen of het product al geshipped is met tracking en niet waar het product echt is...
Zonder PB account was ik allang de helft van m'n orders kwijt geweest .. als dr 10 onderweg zijn probeer die dan maar is makkelijk te trackenquote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb gewoon bij DX en PB een account aangemaakt,
zie niet in waarom niet.. heb je lekker overzicht van alles dat je ooit besteld hebt etc..
Ik zie dat een hoop niet gratis naar Nederland verzenden. Heeft dan een reden?quote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef revpolen het volgende:
ok nu serieus..
gewoon op tradetang bestellen
kosten 40 tot 90$
quote:Accepted ONLY if you use the following shipping type: DHL, EMS, Fedex, TNT, UPS
EMS verzend niet naar NL daarom doen sommige het niet..quote:Op zondag 27 december 2009 22:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik zie dat een hoop niet gratis naar Nederland verzenden. Heeft dan een reden?
Welke verzendmethode moet je trouwens kiezen?
[..]
Begrijp ik nu goed dat de verzending niet gratis is, maar dat je altijd voor EMS moet kiezen?quote:Op zondag 27 december 2009 22:58 schreef revpolen het volgende:
[..]
EMS verzend niet naar NL daarom doen sommige het niet..
anders gewoon 1 die wel shipped en dan EMS kiezen
dan versturen hun het via een andere (geen idee welke maarja boeiend! het komt aan!! )
en soms nemens ze dhl
Neem dan de 525, die ziet er tenminste een beetje goed uitquote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef veda het volgende:
Welke harmony raden jullie mij aan?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220506039851&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
http://www.kieskeurig.nl/(...)_525/prijzen/275910/
beide niet altijdquote:Op zondag 27 december 2009 23:02 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Begrijp ik nu goed dat de verzending niet gratis is, maar dat je altijd voor EMS moet kiezen?
Edit: Laat maar, ik snap het al. Als Nederland niet bij het lijstje staat dan moet je verzendkosten betalen. Als die wel op het lijstje staat dan is het 0,0 euro.
Tweede vraag is eigenlijk hoe groot de kans is dat je invoerrechten moet betalen. Inklaringskosten betaal je altijd? Of ook altijd invoerrechten?
Okequote:Op zondag 27 december 2009 23:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het duurde even, maar het is me geheel duidelijk nu![]()
ugh, die eerste is wel erg lelijk zeg..quote:Op zondag 27 december 2009 22:52 schreef veda het volgende:
Welke harmony raden jullie mij aan?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220506039851&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
http://www.kieskeurig.nl/(...)_525/prijzen/275910/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |