Kansloos, goedkoopste ereader is een 270 dollar, hoe komt het toch dat de electronica prijzen daar zo hoog zijn? Voor een paar tientjes voordeel, die ik misschien aan de douane moet terug betalen neem ik echt niet het risico.quote:
Dat zijn yuanquote:Op zondag 27 december 2009 16:55 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kansloos, goedkoopste ereader is een 270 dollar, hoe komt het toch dat de electronica prijzen daar zo hoog zijn? Voor een paar tientjes voordeel, die ik misschien aan de douane moet terug betalen neem ik echt niet het risico.
Het lijkt erop dat er ergens rond die tijd iets vreselijk mis is gelopen. Er zijn heel veel mensen die later hebben besteld en wel het product al binnen hebben.quote:Op zondag 27 december 2009 16:40 schreef korting het volgende:
Is dit normaal? shipped 17 november (eerste bestelling bij focalprice) en het is nog niet binnen, of komt dat nog steeds door de feestdagen?
Ik zou eens beginnen met de OP te lezen, om te beginnen het stukje over merknamen e.d.quote:Op zondag 27 december 2009 16:53 schreef Trekkaas het volgende:
Mijn zusje wil graag een neppe aaipod, bij Jack heb je er een van 2GB met camera voor 30 dollar.
Kun je ergens anders nog een goedkopere kopen?
Danku!
Een typisch product dat geen voordeel oplevert. Bij de Action heb je voor E2.50 2x Duracell anti discharge Nihms.quote:Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik zit dus net op GP AA batterijen te zoeken op Taobao, maar geen een linkje daar opentLigt het aan mij of heeft Taobao vandaag problemen?
EDIT: Hij doet het alweerZie: http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-1bf5d1486dde8633e072dc0f990c781a.htm?cm_cat=0&pm1=2 dat is echt wel goedkoop. Nu alleen nog aan Rachel vragen of het werkelijk om 4 AA's gaat of 1 voor 17 yuan, bij die chinezen weet je het namelijk nooit...
We hebben het hier over GP, niet duracel... En het zijn er ook nog eens 4 ipv 2quote:Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een typisch product dat geen voordeel oplevert. Bij de Action heb je voor E2.50 2x Duracell anti discharge Nihms.
Ten eerste is G-P helemaal niet zo'n goed merk, omdat je Buracell blijkbaar shit vindt. (Ben ik het mee eens maar kom ik op terug)quote:Op zondag 27 december 2009 17:28 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
We hebben het hier over GP, niet duracel... En het zijn er ook nog eens 4 ipv 2
quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef alexvandeweg het volgende:
Hallo,
spreekt iemand van jullie Rachel, Tiffany of Jack op msn? Wat is het adres en wanneer zijn ze beschikbaar?
Via welk e-mailadres reageren ze het snelst in jullie ervaring?
Alvast bedankt!
Rachel is er 's ochtends nog wel eens op maar voor snelle service zou ik mailen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:49 schreef mcwops het volgende:
[..]
msn al heel lang niet meer. kon ik geen pijl op trekken. email verstandiger
DealPerfectcs01@gmail.com = jack
DealPerfectcs02@gmail.com = rachel
Eigenlijk wel he, maar soms spreek ik liever met jackquote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Het lijkt me handiger als ze samen één e-mail box beheren trouwens,
Ten eerste, Ik doelde er meer op dat je Geepee en Buracell niet kunt vergelijken. Ik heb nog nooit metingen gedaan met een van die twee, dus geen idee welke beter/slechter is, ik ga er op af van wat ik gelezen heb.quote:Op zondag 27 december 2009 17:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ten eerste is G-P helemaal niet zo'n goed merk, omdat je Buracell blijkbaar shit vindt. (Ben ik het mee eens maar kom ik op terug)
Ten tweede heb je bergen NEP batterijen in China. Kijk eens bij DX naar Eneeloop en de ervaringen. Maar als jij denkt dat je voor nog geen 2 euro 4 G-P's hebt, primaKomen ook nog verzendkosten bij dus reken maar op minstens 5 euro.
Ten derde zijn de Action Buracells anti discharge (duur) en hoogstwaarschijnlijk uit de Wanyo Eneeloop fabriek. Vergeet het Buracell labeltje dus maar
Aan jou de keus![]()
http://dealextreme.com/products.dx/category.1106 ?quote:Op zondag 27 december 2009 18:35 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel he, maar soms spreek ik liever met jack
Nee, alsjeblieft niet. Zorgt alleen maar voor meer gedoe.quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Buracells zijn inderdaad meer reclamepraatjes dan werkelijke goede batterijen, algemeen bekend. Alleen is dit weer een apart geval.quote:Op zondag 27 december 2009 18:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ten eerste, Ik doelde er meer op dat je Geepee en Buracell niet kunt vergelijken. Ik heb nog nooit metingen gedaan met een van die twee, dus geen idee welke beter/slechter is, ik ga er op af van wat ik gelezen heb.
Ten tweede, dus het zijn allemaal cheap batterijen met een Geepee stikkertje (omhulsel) er op?
Ten derde, ik snap niet waarop je doelt? Dat het Eneeeeloops zijn ipv Buracells?
Ja, samen een mailbox delen waar dagelijks honderden mailtjes binnen komen van allerhande contactgestoorden die matig tot bijna geen Engels spreken. Zal vast en zeker handiger werken dan aparte mailboxen!quote:Op zondag 27 december 2009 18:34 schreef dennis00 het volgende:
Volgensmij is dat revpolenquote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar die china firework man uit den haag die toen voor weinig urks had gekocht.![]()
Je mag me ook pm'n
(ik weet je naam hier niet en je post kan ik niet terug vinden)
Groetjes
revpolen?quote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef Robin-e30 het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar die china firework man uit den haag die toen voor weinig urks had gekocht.![]()
Je mag me ook pm'n
(ik weet je naam hier niet en je post kan ik niet terug vinden)
Groetjes
Kan er maar eentje zijn inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |