Staan je adresgegevens dan goed ingesteld op PP?quote:Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met Paypal betaal, levert men niet op mijn adres in Indonesie. Is daar een oplossing voor?
deze of deze bijvoorbeeld?quote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een GPS-apparaatje wat niet aan een computer of mobieltje verbonden hoeft te worden en mij ten aller tijde de coordinaten kan geven waar ik me bevind. Iemand een idee?
Gewoon zeggen dat je geen trackingnummers wil.quote:Op zondag 27 december 2009 12:36 schreef mickeyD het volgende:
dankzij jullie gaat die superdaily om meer geld vragen..
ik krijg net een mail of ik ff $5 over wil maken voor tracking nummers.
Zou ik gewoon in de winkels kijken. Krijg af en toe wel eens een reclame folder met een navigatiesysteem van onder de 100 euro. 80 ofzoquote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een GPS-apparaatje wat niet aan een computer of mobieltje verbonden hoeft te worden en mij ten aller tijde de coordinaten kan geven waar ik me bevind. Iemand een idee?
Oeps, vergeten te zeggen... Ik heb het nodig voor een laadapparaat van 180W. En het hoeft niet z'n raar cigaretten-auto aansluiting te hebben, die heb ik sowieso niet nodig.quote:Op zondag 27 december 2009 11:14 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook wel benieuwd waarvoor hij het nodig heeft..
Kun je niet het billing address in Nederland doen en dan zelf het delivery adress invoeren.quote:Op zondag 27 december 2009 11:16 schreef indahnesia.com het volgende:
Als ik met Paypal betaal, levert men niet op mijn adres in Indonesie. Is daar een oplossing voor?
Voor zover ik weet niet. Paypal is vrij eigenwijs in dat soort dingen helaas.quote:Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kun je niet het billing address in Nederland doen en dan zelf het delivery adress invoeren.
Heb je het hele bedrag teruggekregen?quote:Op zondag 27 december 2009 08:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ik heb gisterenmorgen al een refund gekregen
hmjah, folders krijg ik hier in Indonesie niet. Kan wel eens kijken in een speciaal winkelcentrum, maar daar kom ik voorlopig niet vermoed ik zo.quote:Op zondag 27 december 2009 12:58 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zou ik gewoon in de winkels kijken. Krijg af en toe wel eens een reclame folder met een navigatiesysteem van onder de 100 euro. 80 ofzo
goftedomme... hoerige.... kut-Paypal.quote:Our system does not allow you to ship to these countries.
En dropshippen naar jezelf? Of gaat dat ook via PP?quote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
goftedomme... hoerige.... kut-Paypal.
Ik weet niet waar je besteld, maar bij de meeste kun je gewoon een account aanmaken waar je zelf het adres kunt invoeren. Kun je ook gewoon met paypal betalen. Kun je alleen de Express checkout niet gebruiken, want dan verzenden ze naar je Nederlandse adres.quote:Op zondag 27 december 2009 13:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Paypal is vrij eigenwijs in dat soort dingen helaas.
Toch nog steeds pauper:quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Het wordt steeds goedkoper
Nieuwe telefoon met wifi op DP voor 50 euro
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.27073
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |