Mail hem even. Heb er nog geen ervaring mee. Dat is wel een risico van bestellen uit Hong Kong helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe gaat Jack om met garantie.
Heb laatst een klokje relox automatic gekocht van dealperfect.
Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.
![]()
Heeft iemand ervaring hoe Jack hier mee om gaat???
Groet,
Fer.
Die van 13 dollar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.
![]()
Groet,
Fer.
Moet je Jack even mailen. Heb ook wel eens een lengines gekocht, die nauwelijks werkte (opwind mechanisme werkte niet goed) kreeg ik zo een nieuwe van hem. Dat vond ik eigenlijk al meer service dan ik verwacht had voor zo'n horloge.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
![]()
Groet,
Fer.
Hij kan het altijd proberen toch? Kijken wat Jack zegt. Maar inderdaad, voor die 10 dollar zou ik iig niet uitstekende garantie verwachten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van 13 dollar?
Daar mag je geen garantie voor verwachten, het ding deed het uit de verpakking dus tja... De bouwkwaliteit is om te huilen, dat wist je van te voren.
Die Sanwa komt uit dezelfde Qanba fabriek als die goedkopere met hele neppe Streetfighter artquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:46 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Link?
Overigens gaat DealExtreme zich nu volgens mij ook op de duurdere en kwalitatief betere producten richten, heb inmiddels al een controller gezien met SANWA-onderdelen (die worden in arcademachines en bij wedstrijden gebruikt), een TFT-monitor, een gun controller voor games, een USB 3.0 PCI-kaart, en meer van dat soort nieuwe/kwalitatief goede dingen. Zou wel leuk zijn als ze meer van dat soort dingen krijgen, alleen dan nog ietsje goedkoper
Inderdaad hoor, vooral mailen. Alleen klinkt ie zo verbaasdquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef veda het volgende:
[..]
Hij kan het altijd proberen toch? Kijken wat Jack zegt. Maar inderdaad, voor die 10 dollar zou ik iig niet uitstekende garantie verwachten.
ik heb hier een IK colouring van DX, werkt al paar maanden perfect hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Die van 13 dollar?
Daar mag je geen garantie voor verwachten, het ding deed het uit de verpakking dus tja... De bouwkwaliteit is om te huilen, dat wist je van te voren.
Zijn ook een tikkie duurder en hebben een "merknaam", dat scheelt heel veel qua bouwkwaliteit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef mug89 het volgende:
[..]
ik heb hier een IK colouring van DX, werkt al paar maanden perfect hooris ook zo'n zelfopwindgeval
Dat is waar, maar veel duurder was ie ook niet, rond 16 euro dacht ik, iets duurder misschienquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn ook een tikkie duurder en hebben een "merknaam", dat scheelt heel veel qua bouwkwaliteit.
Ik zeg niet dat het altijd dikke stront is maar een Folex voor $13... te weinig geld en ze raffelen dit soort naamloze neppe zooi sneller af. Dat verkoopt omdat het een Folex is, niet omdat het goede kwaliteit is.
deze schijnen echt fantastisch in je oor te zitten. ik ga er eens over nadenken...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:02 schreef Semmm het volgende:
Jack verkoopt nu ook echte bose!
http://popbuying.com/detail.pb/sku.27051
http://popbuying.com/detail.pb/sku.27050
quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De prijs vertienvoudigd meteen
Je kunt het gewoon via Boze afhandelen, niks China. Zolang je maar een bon hebt... Dat onnozele gekakel van mensen die echt angst hebben zodra iets niet van de V&D komtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:23 schreef dennis00 het volgende:
Echte boze met kut-garantie (moet je opsturen, kost extreem veel om terug te sturen) en je weet het slechts voor misschien 90% zeker dat het om echt gaat.
Dure dingen moet je niet uit China halen.
230VAC => 12VDC adaptor, vast wel te koop bij de actionquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Swindler het volgende:
Ik ben opzoek voor iemand naar een stekker waarmee je een 12v aansluiting (auto sigarettenaansteker) binnen kan opladen. Hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:47 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
230VAC => 12VDC adaptor, vast wel te koop bij de action
Heb je china niet voor nodig.
Dus in china bestellen want tijd is geld?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellen
Je scheel zoeken in een winkel kost inderdaad veel tijd. Dit zijn typisch van die dingen die je het beste op internet kunt bestellen. Nog even los van het feit dat reizen naar de winkel bijna net zo duur is als het product.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:51 schreef veda het volgende:
[..]
Dus in china bestellen want tijd is geld?
Super bedankt voor die laatstequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Geldt dat niet voor 90%. Daarbij kost het ongeveer net zoveel om naar de Action te rijden dan om het in China te bestellen
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15997
Zoiets?
Edit:
Ow, je bedoelt andersom
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15646
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |