Dat weet je niet. En ik gok zelf dat je het niet eens kan ontdekken als je ze binnen hebt. Naar mijn idee is chinees "genuine" ook echt pas genuine als ze daar zelf het verschil niet kunnen ontdekken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:
En hoe weten wij dat die Bosei 100% origineel zijn? Dat weten we met zoveel spullen niet en die Bosei worden toch voor 80 dollar verkocht...
En gewoon nieuwe te krijgen zelfs als ze fake zijn maar té goed na-gemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. En ik gok zelf dat je het niet eens kan ontdekken als je ze binnen hebt. Naar mijn idee is chinees "genuine" ook echt pas genuine als ze daar zelf het verschil niet kunnen ontdekken.
Enige manier dat je het waarsch. kan ontdekken is door naar Bosie zelf te stappen met de dopjes om bijvoorbeeld garantie te claimen.
dat kon al niet, want hij heeft nederland geblokeerd staan .quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef mtchel112 het volgende:
er kan nu dus niet meer geboden worden bij superdailydeal op ebay, dankjewel degene die een gratis ipoot wou
Link?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Luman het volgende:
Die new era caps op DX zijn of echt, of heel, heel goed nagemaakt
hier halen: http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.htmlquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Luman het volgende:
Die new era caps op DX zijn of echt, of heel, heel goed nagemaakt
Jack's 100% guaranteequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef GoodFella275 het volgende:
En hoe weten wij dat die Bosei 100% origineel zijn? Dat weten we met zoveel spullen niet en die Bosei worden toch voor 80 dollar verkocht...
Of Boze jat het Chinese model omdat ze beter klinkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
En gewoon nieuwe te krijgen zelfs als ze fake zijn maar té goed na-gemaakt
dat is wel heel erg veel, ik had er 1 voor iets van 11 dollar, ook met sticker en echt lijkende logo's gewoon van taobao had ik in 1,5 week in huis geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:51 schreef mickeyD het volgende:
[..]
hier halen: http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/103280.html
hij verkoopt ze met stickers, en echt lijkende logo's
$50 per 3 inclusief DHL shipping (dus snel in huis)!!
heel veel keus, en hele goeie ervaringen met die verkoper.
tradetang is veilig, hij krijgt zijn geld pas als jij je spullen thuis hebt en op "okay" drukt.
Ik ben niet van de trainingspakken, dat was iemand andersquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef Dionysiou het volgende:
Monkeybrain had jij die link nog van dia Taobao shop over die trainingspakken?
linkje, or "it did not happen"quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:58 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
dat is wel heel erg veel, ik had er 1 voor iets van 11 dollar, ook met sticker en echt lijkende logo's gewoon van taobao had ik in 1,5 week in huis geloof ik
Maar de 1e generatie zijn bij Jack maar 37$quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jack's 100% guarantee![]()
Maar ik zie dat ze online voor 90 dollar te koop zijn, op Amerikaanse sites
[..]
Of Boze jat het Chinese model omdat ze beter klinken![]()
Boze is sowieso een kut merk, je mag zelf bepalen of het troep is OF te duur voor wat je krijgt.
Wut?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:41 schreef dennis00 het volgende:
Heb mijn 1e pakketje binnen. Toevallig pakketje die ik het laatste had besteld.
Was ook saaiste bestelling zeg.
http://item.taobao.com/au(...)171f171e1dbc12a2.htm voila was 10,61 dollarquote:
hij komt per vliegtuig om te bekijken offie wel echt kapot is, daarna geeft hij zo nodig een nieuwequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef fifite het volgende:
Hallo allemaal,
Hoe gaat Jack om met garantie.
Heb laatst een klokje relox automatic gekocht van dealperfect.
Leuk voor onder de kerstboom maar, na 5 uur dragen doet de klokje het niet meer.
![]()
Heeft iemand ervaring hoe Jack hier mee om gaat???
Groet,
Fer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |