Ik had er een tijdje geleden ook een hoop binnen gekregen, en getest met de gratis uv meter van abn ambro, en volgens dat dingetje zat er gewoon uv bescherming op, bij mij waren de glazen zelfs gepolariseerdquote:Op maandag 28 december 2009 14:05 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Zojuist stond de postbode aan de deur met een gele enveloppe.
Besteld op 7 december bij dealperfect (dit item)
Helemaal perfect zo, stevig frame, heldere glazen etc. Vraagme alleen af hoe het met de UV-protection zit.
Die is heel vet, ik ben nog aan het twijfelen tussen deze en de rugzak versiequote:Op maandag 28 december 2009 15:45 schreef monkeybrain het volgende:
Komt ie weer, wat is nu een goed excuus om domo kun te halen![]()
Camera tasje?![]()
[ afbeelding ]
hoeveel had je er voor betaald ?quote:Op maandag 28 december 2009 16:36 schreef Jeffrey_San het volgende:
Mijn Adipas Broek is net binnengekomen![]()
(pakketje dat 17 Dec. HKP heeft verlaten).
Foto:
[ link | afbeelding ]
Alleen iets te kort (maat XL) heb Maat L in NL
E.Tquote:Op maandag 28 december 2009 19:33 schreef monkeybrain het volgende:
Zoek de alienSchattige foto
![]()
[ afbeelding ]
Uit België... Ik heb je niets gestuurdquote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef revpolen het volgende:
vandaag ( was weer eens aan het werk )
pakket geprobeert afteleveren...
staat op komt uit belgie!!
[..]
Wtf is het? Wcrollen?quote:Op maandag 28 december 2009 20:46 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Uit België... Ik heb je niets gestuurd
Daarnet deze besteld.
[ link | afbeelding ]
Altijd handig!
Nope. Nog niet.quote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
@Twizu
Hoe is het met je Chinese vriend? Nog iets gehoord?
Ze zijn druk aan het onderhandelenquote:Op maandag 28 december 2009 21:07 schreef PedroN het volgende:
@Twizu
Hoe is het met je Chinese vriend? Nog iets gehoord?
Hehe. Jij hebt dat plaatje ook altijd bij de hand hèquote:Op maandag 28 december 2009 21:15 schreef monkeybrain het volgende:
Je kunt beter een draadloze controller halen voor je xbox
[..]
Ze zijn druk aan het onderhandelen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 december 2009 22:30 schreef monkeybrain het volgende:
Vindt je 50 cent echt flink?
Kun je ze ergens anders goedkoper vinden? Hij maakte er geen winst op
Ahah! ben benieuwd!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:26 schreef mickeyD het volgende:
aan superdaily gestuurd: (hij heeft ze nog niet verstuurd, en wil $5 extra om ze apart te verzenden zoals ik vroeg, komt ie nu opeens mee)
hi friend, sorry..
i found some negative reply's on a dutch website about your mp4 players.
they seem to be 4GB in stead of 16GB.
is this true?
i don't mind if they are, but not for $15 a piece.
i don't mind paying $10 a piece for a 4GB mp4 player.
it's your choice, full refund for the 16GB, or $15 refund and send me the players (that your advertise as 16GB and are 4GB for real)
thank you.
greetings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |