heerlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:47 schreef moussy het volgende:
Wat klinkt dat allemaal leuk ingrid! En wat een leuke dingen hebben jullie gekregen!
Ik vind kerst zo fijn dit jaar, gewoon lekker in joggingbroek in de rondte hannessen, beetje film kijken, wat trutten met de kinderen, zo maar onverwachts visite, niks geen opzitten in keurige kleding en verplicht gezellig doen!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:53 schreef cattie het volgende:
Ik kom ook even gedag zeggen. Drukke dagen voor ons, met veel familiebezoek. Maar het is tot nu toe erg gezellig (vindt Fee ook, die wil dan ook nauwelijks in slaap vallen 's avonds). Vandaag zijn we even bij mijn ouders geweest, mijn broers en zus waren er ook met aanhang. Het was gezellig en het was fijn om met zijn allen bij mijn moeder te zijn. Al gaat het daar zo goed mee dat we bijna vergeten dat ze net geopereerd is. Vandaag ook voor het eerst de vriend van mijn zusje langer dan 5 minuten gezien. leuke vent, een enorme boer, past goed in de familie!![]()
Nu eerst maar slapen en dan morgen naar mijn schoonmoeder. hihi.
speciaal voor jou danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:55 schreef Saffier het volgende:
Ik wil wel een hh van wrebkim d'r post zien kan ik 'm morgen kijken. Ik vind het nu wel bedtijd
trustenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Webkim het volgende:
Leuk, om jullie 1e kerstdag terug te lezen! (Ik lees nog veel, maar post wat minder actief.)
Hier een lastige kerst: de eerste incomplete. Vandaag bij schoonouders en morgen bij mijn mams.
Ik ben trots op mijn kleine manneke! Hij is best een goede eter, maar wel van het type 'wat de boer niet kent' nu en dan.
Maar vandaag at hij knoflooksoep uit een kom van italiaanse bol en...
slakken!
en
Ghehe.
Hij is er niet meer. Sinds 9 oktober.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:02 schreef Moonah het volgende:
Ehm, incomplete kerst? Kim, is je vader inmiddels overleden? Of ligt hij in het zkh?
he, ze leeft nog!quote:
Nog een paar minuten, dan gaan wij ook, wie weet zien we elkaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 09:24 schreef E.T. het volgende:
zo, spullen pakken en dan gaan we wat dieren een prettige kerst wensen![]()
Even wat kinderen uitlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |