Ik vind m persoonlijk niet heel overtuigend,quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
Die cappucino milkshake wil ik nog eens proberen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:12 schreef tmffirework het volgende:
[..]
Jonge, ga niet janken het is maar 2,25 en het is best wel leker
C1000 en garnalenquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jonge, een garnaal die werk je in 1 hap naar binnen. Doe dat 4 keer en weg is je 2.25. Ga naar de supermarkt en daar vind je zakken grote garnalen voor nog geen 8 euro en daar zitten er wel 100 in.![]()
Maar lekker zijn ze inderdaad
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die culinair gaan lopen doen bij een McDonalds.!!!!!
Dood moeten ze.
Garnalen eten bij de Macquote:
Wie verwacht dat dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Garnalen eten bij de Mac.!!!
En dan verwachten dat je haute couture krijgt
TRIEST
Bij de Mac hoor je vet oor klef voedsel te vreten dat goed te vreten is als je gezopen hebt.
Daar heb ik geen andere woorden voor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TRIEST
Bij de Mac hoor je vet oor klef voedsel te vreten dat goed te vreten is als je gezopen hebt.
Als je onder kerstdiner verstaat 'eten bij de Mac tijdens kerst' dan ja, vast wel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:17 schreef Marurk het volgende:
[..]
Daar heb ik geen andere woorden voor.
Zijn er echt mensen die hun kerstdiner bij de Mac hebben?
Och bij de locale chinees betaal je voor 3 garnalen 4,80 dus dit is zo duur nog niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef DjinN het volgende:
4 garnalen...ken het eraf ofzo ? verrekte kutvrekken daar
jongequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Och bij de locale chinees betaal je voor 3 garnalen 4,80 dus dit is zo duur nog niet.
Ik heb ze vergeleken, weinig verschil. Mac is dus goedkoop in deze vergelijking.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
jongepauperige mcdonalds kennende krijg je 4 van die frutgarnalen, met een korst eromheen die dikker is dan heel de garnaal zelf
Ik mag aannemen dat je haute cuisine bedoeltquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
TRIEST
Hebben die garnalen hun broek nog aan dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Open er een klaagtopic over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 05:32 schreef freiss het volgende:
Wat denk je van die bitterballen bij de Mac, die zijn pas smerig.
Wat jij zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind de combi Mac, garnalen, koffie en ijs zorgwekkender.
Neequote:Op zaterdag 26 december 2009 03:13 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je haute cuisine bedoelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |