Arabisch wordt ook meer gesproken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:51 schreef o.us het volgende:
[..]
WOW![]()
Tering he, en ik maar denken dat Arabisch meer gesproken wordt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Te groot hoofd, ik weet het niet, we trekt me niet, terwijl ze niet lelijk is
Als ik het wist zou ondergetekende het niet vragen, mijn beste.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, je wist het echt niet. Het Arabisch, Iraans en het Turks behoren tot een van de meest gesproken talen van de wereld.
Wolla mattie wat is deze hoe kan deze ik ga flippen mattie houd me tegen wollaquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:52 schreef o.us het volgende:
[..]
WALLA ZE IS EGT IEZJEN KK HOER GAAT ZE ROLLEN MET BRAINPOWER OPKK A MATTIE WOLLAH HEEFT ZE GEEN BRO OFZO KARDESH
Zeker weten? Wereldwijd spreken zo'n 170 tot 180 miljoen mensen Turks (als moedertaal), terwijl dat getal bij de Perzische taal tussen de 80 en 134 miljoen ligt (volgens Wikipedia).quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht al.
Ik kwam overigens laatst achter dat er wereldwijd meer Iraans wordt gesproken als Turks. Niet verwacht.
Het Perzisch behoort tot de Iraanse talen, net zoals het Koerdisch, Pashtuns, Balochs e.d.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zeker weten? Wereldwijd spreken zo'n 170 tot 180 miljoen mensen Turks (als moedertaal), terwijl dat getal bij de Perzische taal tussen de 80 en 134 miljoen ligt (volgens Wikipedia).
Bonne nuit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Ok, later lieve fokvriendjes en dinnekes, tijd om te gaan slapen.
![]()
Later manquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Mooie taal overigens, als ik De Vliegeraar nooit had gezien wist ik niet hoe mooi dat taal wel niet is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het Perzisch behoort tot de Iraanse talen, net zoals het Koerdisch, Pashtuns, Balochs e.d.
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
![]()
Today, there are an estimated 150-200 million native speakers of Iranian languagesquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef AryaMehr het volgende:
Fout die overigens vaak wordt gemaakt. Mensen die denken dat de Iraniers Perzen zijn, terwijl de Perzen Iraniers zijn. Ze behoren slechts tot één van de vele Iraanse volkeren:
http://en.wikipedia.org/wiki/Iranian_peoples
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |