Madonna's overstap naar R&B en hiphop vond ik niet echt totaal geslaagd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Beter dan die shit van de laatste jaren iig ja
Meen je niet?! Bron?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
De volgende goudzoeker lost de ander af: Ed Kowalczyk is namelijk kortgeleden uit Live gegooid wegens dollartekens.
Nee, maar ik zocht dit nummer al wel. Stond er zogenaamd niet in, ben blij dat ik toevallig een uurtje vooruit keekquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?
Whehe, blijft er dan nog wel iets van Live over?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
De volgende goudzoeker lost de ander af: Ed Kowalczyk is namelijk kortgeleden uit Live gegooid wegens dollartekens.
Misschien een andere zanger, maar ik denk niet dat die nieuwe zanger met Live geassocieerd zal worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Whehe, blijft er dan nog wel iets van Live over?
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef Djeez het volgende:
Ik trek het niet meer en ga ff pitten. Truste allemaal, fijne kerst en Top 2000 nog!
Live is inderdaad 'done for', Coldplay was ook in staat van ontbinding, maar U2 dendert nog steeds voort.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Reuzelbek het volgende:
Live, Coldplay en U2 zijn stiekem toch wel midlife crisis bands dus die passen ook beter bij de doelgroep. No offense.
Als Coldplay en U2 fan ben ik het daar natuurlijk mee oneensquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Reuzelbek het volgende:
Live, Coldplay en U2 zijn stiekem toch wel midlife crisis bands dus die passen ook beter bij de doelgroep. No offense.
Welk nummer had je het hoogste staan dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als Coldplay en U2 fan ben ik het daar natuurlijk mee oneens![]()
Zonde dat 2 van de minste nummers van Coldplay in de top 11 staan (al vind ik Viva la Vida nog wel gaan)
Eigenlijk geen idee wat m'n favo Coldplay nummer is, verschilt per dagquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welk nummer had je het hoogste staan dan?
Eigenlijk heb ik deze versie van 'Hallelujah' nog nooit gehoord, maar ik vind het wel beter dan de versie van Jeff Buckley.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |