Die fade-out vind ik ook iets futuristisch hebben, alsof het nummer later dan 1987 gemaakt werd.quote:
Welnee, Joan Baez is fijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:28 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Een paarnummers wat mij betreft
Dan zal die pas over een week beginnen met luisteren hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:33 schreef Djeez het volgende:
Morgen de hele dag bij schoonouders btw. Gelukkig is schoonpa Top 200-fan
Inderdaad. Karma Police heb ik op gestemd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Radiohead verdient het ook wel om erin te staan. Karma Police er gelukkig ook in, dat nummer vind ik denk ik het leukste.
Die andere 1800 zet hij vast ook wel even aanquote:
Dit nummer zou niet misstaan in menig prachtwijk: het is effectief.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik vind dit nummer best leuk, zolang je het maar niet te vaak hoort.
Loop je achter?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:42 schreef Djeez het volgende:
Ik ben bang dat hij zo ff uit moet. James Blunt komt zo, na Elton John
Take That...quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Hee, nu die gozer van de Backstreet Boys
Want?quote:
Whitney overslaan is nooit verkeerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:54 schreef Djeez het volgende:
Grappig, na reboot heb ik gelukkig Whitney overgeslagen en ben weer helemaal bij
Eens, ik mis Slayer. Guus en Andre zijn nog nieteens de ergste, wat vind je van Shakira en Blof?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik kan me behoorlijk ergeren dat er geen bands zoals Tool, Alice In Chains of Placebo in de lijst staan, maar wel bagger van 'artiesten' zoals Guus Meeuwis, Andre Hazes of Rene Froger, maar dat ik er wel nu moet naar luisteren omdat ik bij mijn ouders zit tijdens kerst!
Shakira is erg vervelend met haar irritante overslaande stem, sommige nummers van Blof kan ik nog wel trekken. Cindy Lauper of hoe het mens ook mag heten kan ik wel afschietenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:01 schreef Djeez het volgende:
[..]
Eens, ik mis Slayer. Guus en Andre zijn nog nieteens de ergste, wat vind je van Shakira en Blof?
Eigenlijk Cyndi Lauper.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:03 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Shakira is erg vervelend met haar irritante overslaande stem, sommige nummers van Blof kan ik nog wel trekken. Cindy Lauper of hoe het mens ook mag heten kan ik wel afschieten
Beter dan die shit van de laatste jaren iig jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Wel een te pruimen nummer van Madonna dit
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:05 schreef Paaskonijn het volgende:
W T F.
569 1826 Make me smile (Come up and see me) : Make me smile
1300 plaatsen gezakt zowat, maar sowieso dat ik hiervoor wacht
.
Madonna's overstap naar R&B en hiphop vond ik niet echt totaal geslaagd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Beter dan die shit van de laatste jaren iig ja
Meen je niet?! Bron?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
De volgende goudzoeker lost de ander af: Ed Kowalczyk is namelijk kortgeleden uit Live gegooid wegens dollartekens.
Nee, maar ik zocht dit nummer al wel. Stond er zogenaamd niet in, ben blij dat ik toevallig een uurtje vooruit keekquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?
Whehe, blijft er dan nog wel iets van Live over?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:10 schreef Ofyles2 het volgende:
De volgende goudzoeker lost de ander af: Ed Kowalczyk is namelijk kortgeleden uit Live gegooid wegens dollartekens.
Misschien een andere zanger, maar ik denk niet dat die nieuwe zanger met Live geassocieerd zal worden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Ruud het volgende:
[..]
Whehe, blijft er dan nog wel iets van Live over?
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:16 schreef Djeez het volgende:
Ik trek het niet meer en ga ff pitten. Truste allemaal, fijne kerst en Top 2000 nog!
Live is inderdaad 'done for', Coldplay was ook in staat van ontbinding, maar U2 dendert nog steeds voort.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Reuzelbek het volgende:
Live, Coldplay en U2 zijn stiekem toch wel midlife crisis bands dus die passen ook beter bij de doelgroep. No offense.
Als Coldplay en U2 fan ben ik het daar natuurlijk mee oneensquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:15 schreef Reuzelbek het volgende:
Live, Coldplay en U2 zijn stiekem toch wel midlife crisis bands dus die passen ook beter bij de doelgroep. No offense.
Welk nummer had je het hoogste staan dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:19 schreef Ruud het volgende:
[..]
Als Coldplay en U2 fan ben ik het daar natuurlijk mee oneens![]()
Zonde dat 2 van de minste nummers van Coldplay in de top 11 staan (al vind ik Viva la Vida nog wel gaan)
Eigenlijk geen idee wat m'n favo Coldplay nummer is, verschilt per dagquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Welk nummer had je het hoogste staan dan?
Eigenlijk heb ik deze versie van 'Hallelujah' nog nooit gehoord, maar ik vind het wel beter dan de versie van Jeff Buckley.quote:
Dat is de grootste zakkerquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat de grootste zakker of heb je nog een 'beter' nummer gevonden?
Ik zet 'm net aan bij Olivia Newton John en John Travoltaquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:43 schreef golfer het volgende:
- 1821 Jeroen van der Boom : Jij bent zo
En dat zet ik nu net aan.
Erg hč. Geweldige band + nummer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bijna 1400 plekken naar beneden gedonderd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |