quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:43 schreef Puala het volgende:
Haha, denk het niet. Krijg net een heerlijk aanbod![]()
siervuurwerk is nog wel mooi. Maar al die knaldingen mogen afgeschaft worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Puala het volgende:
Oud en nieuw is tof, maar dat vuurwerk mogen ze houden
quote:
Och armequote:
Volgens mij is mijn eten verkeerd gevallen.quote:
Even flink schijten, ben je daar zo overheenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn eten verkeerd gevallen.
Vuurwerk mag helemaal afgeschaft. Maar dat komt misschien omdat ik een bagger ervaring heb gehadquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
siervuurwerk is nog wel mooi. Maar al die knaldingen mogen afgeschaft worden.
Hoevequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En wat houdt het gekregen aanbod in, of mogen wij dat niet weten?
Hoeve, samen met die gozer die ik op zijn bek geslagen heb. Dus dat kan nog leuk wordenquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:51 schreef Puala het volgende:
Hoeve, samen met die gozer die ik op zijn bek geslagen heb. Dus dat kan nog leuk worden
Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
Hij bood trouwens gisteravond wel zijn excuses aan voor zijn gedrag
Extra hard geslagen neem ik aan? Wat een kneus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef Puala het volgende:
Hij was met zijn vriendin naar Hent (uitgaansgelegenheid) gekomen en liep wat met vrienden van me te ouwehoere. Elke meid die voorbij kwam moest ie mee flirten, dus je raad het al. Ook met mij. Ik heb 10x aangegeven er niet van gediend te zijn. Gezegd, weggeduwd, rug toe gekeerd etc. Alleen blijkbaar is het erg moeilijk een nee te accepteren. Dus ergens tussen 12 en 1 zocht ie me weer op en ik zei tegen hem van nou ja, ga is weg.
En hij loopt weg, draait zich om. Slaat zijn armen om mijn heupen heen en tilt me op. Mee dat ie dat doet schreeuw ik in zijn oor dat ik niet wil, hij gaat door. Ik spartel tegen, maar werkt niet. Ik knijp in die spieren die bij het sleutelbeen zitten, het doet zeer en mee dat hij me neer zet haal ik uit. Denk ja, wie niet luisteren wilt moet maar voelen he.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef Puala het volgende:
Hij was met zijn vriendin naar Hent (uitgaansgelegenheid) gekomen en liep wat met vrienden van me te ouwehoere. Elke meid die voorbij kwam moest ie mee flirten, dus je raad het al. Ook met mij. Ik heb 10x aangegeven er niet van gediend te zijn. Gezegd, weggeduwd, rug toe gekeerd etc. Alleen blijkbaar is het erg moeilijk een nee te accepteren. Dus ergens tussen 12 en 1 zocht ie me weer op en ik zei tegen hem van nou ja, ga is weg.
En hij loopt weg, draait zich om. Slaat zijn armen om mijn heupen heen en tilt me op. Mee dat ie dat doet schreeuw ik in zijn oor dat ik niet wil, hij gaat door. Ik spartel tegen, maar werkt niet. Ik knijp in die spieren die bij het sleutelbeen zitten, het doet zeer en mee dat hij me neer zet haal ik uit. Denk ja, wie niet luisteren wilt moet maar voelen he.
Mwah, dat niet. Viel volgens mij wel mee. Was btw wel met mijn vuist.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Extra hard geslagen neem ik aan? Wat een kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |