Discussiëren en je mening geven over andere lijstjes mag natuurlijk, maar doe het netjes. Iemand anders zijn/haar muzieksmaak compleet afkraken doen we in dit topic in ieder geval NIET.SPOILER:invullijstje, copy-paste!
2
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat te twijfelen om daar heen te gaan. Toch maar niet gedaan omdat ik het te duur vond.quote:foto Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Beste concert waar je bij bent geweest: Muse @ Ahoy
Nee, ik volg de muziek eigenlijk verder niet zo, behalve dan mijn helden Radiohead en Spinvis.quote:
Die zouden toch geen volledige albums meer uitbrengen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Ah zo.![]()
Maar Radiohead had toch ook een nieuw album dit jaar of ben ik nou gek?
Helaas niet, het laatste album In_Rainbows kwam najaar 2007 uit.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Desunoto het volgende:
Ah zo.![]()
Maar Radiohead had toch ook een nieuw album dit jaar of ben ik nou gek?
Volgens de laatste berichten wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zouden toch geen volledige albums meer uitbrengen?
Zet ik ook in de OPquote:foto Op zondag 27 december 2009 15:30 schreef Norrage het volgende:
ik ga hem ook invullen hoor! Maar je moet inderdaad het nederlandstalige album veranderen in album van Nederlandse bodem vind ik, of allebei
Over deze twee zijn we het eens.quote:foto Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef Jabberwocky het volgende:
Meest eentonige album: Lacuna Coil - Shallow Life
Meest gehypete album: Them Crooked Vultures - s/t
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop