Want je hebt geen vrienden aan wie je even kan vragen dat geld over te maken en dat jij hun cash betaalt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:35 schreef angel123 het volgende:
Het idee is om dat mijn internetbankieren dus raar doet, dat ik jou 6 euro geef via paypal, en dat jij dan 5 euro overmaakt naar die rekening. Die 1 euro mag je dan in je zak houden..
Want je hebt geen vrienden aan wie je even kan vragen dat geld over te maken en dat jij hun cash betaalt?quote:
nuff said.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:41 schreef angel123 het volgende:
dan niet. als alle mensen hier zo reageren. Bedankt voor de moeite Lonker, topic kan dicht
Stuur de PM maar hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:41 schreef angel123 het volgende:
dan niet. als alle mensen hier zo reageren. Bedankt voor de moeite Lonker, topic kan dicht
Er staan nog twee vragen open. En nee, dit topic gaat vooralsnog niet dicht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:41 schreef angel123 het volgende:
PM is ook nie gekomen... dus hij geeft het op gok ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:05 schreef static het volgende:
[..]
Er staan nog twee vragen open. En nee, dit topic gaat vooralsnog niet dicht.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:28 schreef Rapaille het volgende:
Volgens mij is het gewoon gelul en staat TS zo ver rood dat die 5 euro ook een probleem is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |