quote:
Op vrijdag 25 december 2009 18:29 schreef noregret het volgende:Vriendin van me heeft nieuwe vriend. Hij schijnt heel lief en aardig te zijn... maar is echt extreem lelijk. Vies lachje, scheve tandjes, kalend en dik. Ze is heel verliefd en stuurt iedereen steeds foto's van hun samen, maar onze hele vriendenkring vraagt zich af wat ze in godsnaam in hem ziet. tegen mij begint ze ook vaak over dat hij zo goed is in bed, maar ik krijg er de rillingen van want dan zie ik dat vieze vadsige mondjes naar beneden afdalen en smakgeluidjes maken... brrrrrrr. Ze kan echt veel beter krijgen dan hem maar om dat nou te zeggen is echt gemeen... en ik weet dat schoonheid binnenin zit maar dit is echt.. echt extreem lelijk.
Ohgod weer zo'n achterlijke zeug die zo gehersenspoeld is dat als iets niet meer aan de idealen van haar god en alles voldoet, TV, het wel verkeerd moet zijn!
Goddomme noregret, hij mag misschien niet moeders mooiste zijn, maar jij bent lelijk en vies tussen je oren, dat is iets wat er wel telt. Beter is nu alleen nog maar een criteria voor uiterlijk? Ik dacht dat je op de kleuter school hier al inzicht op zou moeten verworven hebben.
Tenzij je 4 jaar bent faal je pijnlijk hard.
http://www.girlscene.nl/community/profiel?uid=62437 Ben jij dat?
[ Bericht 3% gewijzigd door Darkangle op 25-12-2009 19:06:52 ]
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.