nee, maar ik ben ook heel liefffquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tadjik Afghan? Ik hou echt van Tadjiks.
GEBER LAN GEBERquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:23 schreef AryaMehr het volgende:
Afghanen zijn vies, onderontwikkeld en achterlijk.
Nikse.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
siz napiyorsunuz bu aksam? behalve drinken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:31 schreef Ayca het volgende:
Heb net gegeten en ben nu een boek aan het lezen..Welk boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:31 schreef Ayca het volgende:
Heb net gegeten en ben nu een boek aan het lezen..Welk boek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Benzinepomp.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
IK WIL IJS
maar we hebben neit
wat nu?
Nee hij was ook niet te verkrijgen in de bibliotheken van noord en zuid hollandquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik ken het boek niet.
Ik was vandaag bezig met Over Vrijheid van John Stuart Mill.
Aha, leuk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee hij was ook niet te verkrijgen in de bibliotheken van noord en zuid hollandMoest ik 5 dagen wachten tot hij er eindelijk was. Het is btw een biografie van fatih sultan mehmet II.
Ik ken jouw boek niet.
quote:In het boek stelt Mill de vraag welke beperkingen legitiem aan de vrijheid van het individu mogen worden opgelegd. Omdat volgens Mill geluk bestaat uit de bevrediging van behoeften moet politieke vrijheid bestaan uit de vrijheid om daarin te voorzien. Die vrijheid moet maximaal zijn. Haar grens ligt daar waar de vrijheid van het individu schade brengt aan een ander individu. Dit is het zogeheten schadebeginsel.
In On Liberty neemt Mill het op voor de individuele vrijheid en toont daarbij zijn misprijzen voor conventie en conformiteit. Men zou zijn essay ook kunnen opvatten als een reactie tegen de Victoriaanse moraliteit die het individu volgens hem te zeer in zijn vrijheid aantast. Mill verwerpt wettelijke dwang of sociale druk om de opinies en het gedrag van mensen in een bepaald patroon te dwingen. Hij argumenteert dat de enige uitzondering hierop is, wanneer het gedrag van een persoon een gevaar oplevert voor andere personen.
Als liefde als Sinterklaas is, dan bestaat het dus niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
liefde is als Sinterklaas. Je moet er in geloven, anders wordt het niks
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als liefde als Sinterklaas is, dan bestaat het dus niet.
Ok tof,quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tot nu is het een erg goed boek.
Elmaslan konusuyoruz? Haa.. gecen kim aynisini yapmisti, kime cekmis olabiliriz?quote:
Ozaman bukadar abartmamisti. Bir anamizi s*kmedigi kaldi bugun.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Elmaslan konusuyoruz? Haa.. gecen kim aynisini yapmisti, kime cekmis olabiliriz?
Over persoonlijke vrijheid:quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok tof,
Geef eens een voorbeeld van wat hij vindt dat zou mogen maar wat niet mag?
Hij is dus fel tegen dat de overheid zich met de persoonlijke levenssfeer van de burgers gaat bemoeien.quote:Mill noemt zelf het voorbeeld van de dronkenschap. Naar zijn oordeel kan zijn omgeving een dronkaard vermanend toespreken, maar daaraan ontleent zij niet het recht zich met zijn gedrag te bemoeien. Dat recht ontstaat pas, wanneer de man in zijn dronken staat anderen schade berokkent.
Orda haklisin, unutmustum onu, ama sen onun dediklerini hic daha once okumadin mi? yeni degil yani..quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ozaman bukadar abartmamisti. Bir anamizi s*kmedigi kaldi bugun.
Simdi farkina vardir bukadar okuz oldugunu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Orda haklisin, unutmustum onu, ama sen onun dediklerini hic daha once okumadin mi? yeni degil yani..
hahahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Simdi farkina vardir bukadar okuz oldugunu.
Simdi IHVK gelir kafamizi kirar bukadar Turkce konusdugumuz icin.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahaha![]()
gitmezde bu okuz artik, turkce konusmamiz lazim / cevap vermiyelim (senin dedigin gibi)
hahaha oda "isini" yapmis oluyor, aryamehr daha birsey dememis, ona sukur olalimquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Simdi IHVK gelir kafamizi kirar bukadar Turkce konusdugumuz icin.
Ismini agzina alma.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahaha oda "isini" yapmis oluyor, aryamehr daha birsey dememis, ona sukur olalim
Ozur dilerim. Bunlar bizim bomba plan yaptigimizi sanmasinlar haa.quote:
Biz geri kalmis akilsiz Turkler ne anlariz bomba yapmaktan. Biz o pislerin dedigi gibi'' Tork-e khar'iz''.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ozur dilerim. Bunlar bizim bomba plan yaptigimizi sanmasinlar haa.
Bomba.
Orasi dogru, ama biz onlara bakip herseyi ogreniriz, onlar bizim icin iyi bir ornek, saygi duyalim, belki bize iyi bir jilet'de yaparlar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Biz geri kalmis akilsiz Turkler ne anlariz bomba yapmaktan. Biz o pislerin dedigi gibi'' Tork-e khar'iz''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |