Allah gönlüne göre versin.quote:
Ik had je gisteren misgelopen. Waar bleef je nou?!quote:Ja? Ik ben blij je weer te spreken!
Niets mannelijk, ronduit vies.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die man heeft iets om trots op te zijn. Mannelijker kán bijna niet.
In before the quote fail.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had je gisteren misgelopen. Waar bleef je nou?!
Het is ook leuk om jou te spreken, zeker na zo'n lange tijd.
Sagol canim, ik wens je hetzelfdequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Allah gönlüne göre versin..
[..]
Ik had je gisteren misgelopen. Waar bleef je nou?!
Het is ook leuk om jou te spreken, zeker na zo'n lange tijd.
Ayca, Bilmiyorem en Bortecinem, Min-E (vrouwen), GenusButeo, Rookert en Wikwakka2 (mannen) zijn nieuw sinds jij weg bent. Bilmiyorem is trouwens ook je naamgenoot.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Sagol canim, ik wens je hetzelfde![]()
Ik ben er weer, net thuis en tijd om even met jou te kletsen.
Vertel eens, wat is er allemaal veranderd hier? allemaal nieuwe mensen enzo.
Duhude.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Niet-turk meldt. Als ik niet wordt weggejaagd door boze Turken lukt het mij wel eens om er een post tussen te gooien - soms met slechte afloop (turks temperament, hč).
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayca, Bilmiyorem en Bortecinem, Min-E (vrouwen), GenusButeo, Rookert en Wikwakka2 (mannen) zijn nieuw sinds jij weg bent. Bilmiyorem is trouwens ook je naamgenoot.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben..
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je een kloon moet aanmaken.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoeeh, hier de boze geest van Julisquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ayca, Bilmiyorem en Bortecinem, Min-E (vrouwen), GenusButeo, Rookert en Wikwakka2 (mannen) zijn nieuw sinds jij weg bent. Bilmiyorem is trouwens ook je naamgenoot.
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben..
Ik weet niet eens wat het inhoudt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij was er vroeger wel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoeeh, hier de boze geest van Julis![]()
Laten we samen gaan huilen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het inhoudt.
Acemi Fokkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |