Wat doet je oma dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:38 schreef FritsFlits het volgende:
We gaan eten.. zonder Top2000 aan, maar met André Rieu live in nog wat... M'n oma is erg, dus dat verklaart veel
Eindelijk weet ik hoe dit nummer heet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
Prachtig dat Don't look back in anger er eindelijk in staat
Werd je nog raar aangekeken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:38 schreef Paaskonijn het volgende:
En mee staan zingen met de Spice Girls.
Ekdommetje: Hoe is dat toch mogelijk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:38 schreef FritsFlits het volgende:
We gaan eten.. zonder Top2000 aan, maar met André Rieu live in nog wat... M'n oma is erg, dus dat verklaart veel
Vind dit ook niet echt geweldig, Cindy Lauper was wel grappig.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:00 schreef Pritt het volgende:
[..]
Vind je? Was voor mij zo'n typisch uurtje dat ik mijn radio even uitzet.
Ik zat op mijn kamer. Dat is gewoon zoeen nummer wat iedereen kent.quote:
precies, een genen-kwestiequote:Op vrijdag 25 december 2009 17:38 schreef FritsFlits het volgende:
Het nummer 'Girls wanna have fun' werd door Bad Candy gecovered.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vind dit ook niet echt geweldig, Cindy Lauper was wel grappig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schade was toch te overzien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zat op mijn kamer. Dat is gewoon zoeen nummer wat iedereen kent.
Klopt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elle bandita zat ook in Bad Candy
quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het nummer 'Girls wanna have fun' werd door Bad Candy gecovered.Geen idee maar ook oma zong mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Dan moet je wel een jonge oma hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee maar ook oma zong mee.
Volgens mij doet Robbie bij de volgende tour ook mee. Ik meen zoiets gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Robbie Williams wil nog even solo scoren.
Ah, oma is erg ook bij jouquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Geen idee maar ook oma zong mee.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:46 schreef Ferdo het volgende:
Houd je bek
Houd je bek
Houd je bek voorgoed
Ietwat mamma appelsapgehalte
Nee, Fake That, niet Take That. Parodiegroep die Take That overal bij volgde. Dus toen Robbie de band werd uitgetrapt gebeurde dat ook met zijn evenknie bij Fake That.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, Robbie Williams wil nog even solo scoren.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, Fake That, niet Take That. Parodiegroep die Take That overal bij volgde. Dus toen Robbie de band werd uitgetrapt gebeurde dat ook met zijn evenknie bij Fake That.
Verschilden de bandleden van Fake That enkele letters van naamgenoten bij Take That?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, Fake That, niet Take That. Parodiegroep die Take That overal bij volgde. Dus toen Robbie de band werd uitgetrapt gebeurde dat ook met zijn evenknie bij Fake That.
77 ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een jonge oma hebben.
hahaquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, oma is erg ook bij jou
Nee, zo ver ging het nog net niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verschilden de bandleden van Fake That enkele letters van naamgenoten bij Take That?
Je kunt zowel zoeken op artiest als nummer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe kan je trouwens het beste zoeken of een nummer in de lijst staat? Of een artiest?
Leuk uurtje. De afgelopen 2 uur waren niet echt mijn favorieten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Deze nummers worden u straks aangeboden door Rob Stenders:
Twee van die nummers had ik gehoord tijdens de muzieklessen op mijn middelbare school.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Oeh dit stuk is echt geweldig
37 Dire Straits : Private investigations
38 Eagles : The last resort
39 Simon & Garfunkel : Bridge over troubled water
40 Wim Sonneveld : Het dorp
41 John Lennon : Imagine
42 Moody Blues : Nights in white satin
43 Rolling Stones : Sympathy for the devil
44 Beatles : Yesterday
45 Billy Joel : Piano man
46 Supertramp : School
47 Klein Orkest : Over de muur
48 Nirvana : Smells like teen spirit
49 Pearl Jam : Alive
50 Procol Harum : A whiter shade of pale
Hier alleen op nummer/nieuws.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je kunt zowel zoeken op artiest als nummer.
Ik heb voorlopig nog geen echte strategie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga trouwens sowieso om 6 uur opstaan voor 120 191 Cockney Rebel : Sebastian.
Nog een kleine negentienhonderd nummers, en dan ga je ze horen!quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Oeh dit stuk is echt geweldig
37 Dire Straits : Private investigations
38 Eagles : The last resort
39 Simon & Garfunkel : Bridge over troubled water
40 Wim Sonneveld : Het dorp
41 John Lennon : Imagine
42 Moody Blues : Nights in white satin
43 Rolling Stones : Sympathy for the devil
44 Beatles : Yesterday
45 Billy Joel : Piano man
46 Supertramp : School
47 Klein Orkest : Over de muur
48 Nirvana : Smells like teen spirit
49 Pearl Jam : Alive
50 Procol Harum : A whiter shade of pale
Ik meer en de andere hou ik sowieso ook vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Twee van die nummers had ik gehoord tijdens de muzieklessen op mijn middelbare school.
Ja, twaalf uur eerder, zodat ze niet meer zo krap komen te zitten aangezien de gemiddelde lengte van de nummers is toegenomen sinds de eerste Top 2000.quote:
Ik ook niet. Maar het zal wel iets van tot 3 uur opblijven en 12 uur opstaan worden. Maar daarvoor zet ik even mijn wekker. Steve Harley staat er niet in als ik het goed ziequote:Op vrijdag 25 december 2009 17:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog geen echte strategie.
Daar had ik iets van gehoord, alleen niet meer aan gedacht. Ik stel de autoradio en de receiver thuis weer even af op Radio 2.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, twaalf uur eerder, zodat ze niet meer zo krap komen te zitten aangezien de gemiddelde lengte van de nummers is toegenomen sinds de eerste Top 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |