Nu zie ik het ook...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Let love rule staat er al jaaaaren in.
Persoonlijk denk ik dat juist de wat oudere Radio 2 luisteraars verantwoordelijk zijn voor Adele en Ilse de Lange etc.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vind dat je minimaal 25 moet zijn om te mogen stemmen. Dan had dit nummer het niet gehaald, net als deze (Spice Girls) en had Adele nooit o hoog gestaan
Dat dus. Daar noem je artiesten voor jong en oud.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat juist de wat oudere Radio 2 luisteraars verantwoordelijk zijn voor Adele en Ilse de Lange etc.
Wel iets te vaak gehoord op radio en TV, maar wel een gepast nummer voor als er iets indrukwekkends is gebeurd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:24 schreef Terreros85 het volgende:
Een recent nummer die wel past in de Top2000
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ken serieus alleen 9 to 5 en Jolene van Dolly Parton
En haar coat in many colours.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef lubje25 het volgende:
en islands in the stream, en i will always love you, die ken ik ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |