Nu zie ik het ook...quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Let love rule staat er al jaaaaren in.
Persoonlijk denk ik dat juist de wat oudere Radio 2 luisteraars verantwoordelijk zijn voor Adele en Ilse de Lange etc.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik vind dat je minimaal 25 moet zijn om te mogen stemmen. Dan had dit nummer het niet gehaald, net als deze (Spice Girls) en had Adele nooit o hoog gestaan
Dat dus. Daar noem je artiesten voor jong en oud.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:22 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat juist de wat oudere Radio 2 luisteraars verantwoordelijk zijn voor Adele en Ilse de Lange etc.
Wel iets te vaak gehoord op radio en TV, maar wel een gepast nummer voor als er iets indrukwekkends is gebeurd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:24 schreef Terreros85 het volgende:
Een recent nummer die wel past in de Top2000
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:35 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik ken serieus alleen 9 to 5 en Jolene van Dolly Parton
En haar coat in many colours.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:38 schreef lubje25 het volgende:
en islands in the stream, en i will always love you, die ken ik ook nog
Ik denk dat je dit op de verkeerde plek postquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:43 schreef MarijeH het volgende:
Mijn keuzes
11 Nick & Simon - Hoe langWist niet eens dat ik dit nummer had aangevraagd. Ik ken dit nummer niet.
12 Nick & Simon - Kijk omhoog 133
13 Nick & Simon - Rosanne 383
Deze staat er in hoor, op 140quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:43 schreef MarijeH het volgende:
Mijn keuzes
3 André Hazes - Bloed, zweet en tranen![]()
Ik kan het me in elk geval wel herinneren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch grappig dat het de grootste en enige nummer 1-hit van Dolly is en dat dan weer bijna niemand hier dat nummer kent.
Als een Ajax-fan tussen de harde kern van Feyenoord gaan zittenquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:45 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit op de verkeerde plek post
veul te laag!quote:
welke?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:54 schreef Terreros85 het volgende:
Dat nummer van Trijntje ga ik even downloaden. Die is best leuk!
Ah leuk, een favoriet van ons.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Straks nog meer nummers:
2008 2009 Artiest - Nummer
1833 1949 Shirts : Tell me your plans
Inderdaad.quote:
quote:[..]
welke?
quote:1952 Trijntje Oosterhuis : Do you know the way to San Jose
hmz.... die vind ik dan weer minder...quote:
En deze vindt paddy mooi.quote:Paolo Conte : Gli impermeabili
Idd! Deze Paolo Conte weet moderne muziekinstrumenten met klassieke instrumenten te combineren en heeft zelfs de tenorsaxofoon samen met een cello laten combineren (dat is vloeken volgens sommige mensen). Heeft de lak aan wat hoort en bespeelt de meeste instrumenten zelfquote:
Moet je nummer 1823 uit de lijst maar downloaden, maar dan wel zelf de titel intypen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga binnenkort ook Italiaanse nummers downloaden, die zijn bij mij zo goed als onvindbaar.
Keuze genoeg in ieder geval: Paolo Conte, Eros Ramazotti, Laura Pausini, Toto Cotugno, Riccardo Cocciante, Tozzi e Raf etc.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga binnenkort ook Italiaanse nummers downloaden, die zijn bij mij zo goed als onvindbaar.
Zonder te spieken: Prisencolinensinaiciusol?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Moet je nummer 1823 uit de lijst maar downloaden, maar dan wel zelf de titel intypen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |