quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dit is daar een heeeeel goed voorbeeld van idd!
quote:
Ja, wat interesseert mij het nou wat een sponsor van die knul zegt? Reclames zijn altijd propaganda en dus niet echt serieus te nemen. Het heeft wellicht invloed, maar ik ben nu niet bepaald meer Sven Kramer-supporter. Het interesseert me bar weinig wat die jongen gaat presteren bij één of ander toernooi.quote:
Dus jij zou in de oorlog ook tegen 6 1/4 zijn geweest? en tegen caesar? En tegen Willem van Oranje??quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, wat interesseert mij het nou wat een sponsor van die knul zegt? Reclames zijn altijd propaganda en dus niet echt serieus te nemen. Het heeft wellicht invloed, maar ik ben nu niet bepaald meer Sven Kramer-supporter. Het interesseert me bar weinig wat die jongen gaat presteren bij één of ander toernooi.
Een reclame is meestal een minuutje zendtijd over een product, dat is iets heel anders. Weet ik veel hoe ik me ten op zichte van die figuren had opgesteld...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:35 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Dus jij zou in de oorlog ook tegen 6 1/4 zijn geweest? en tegen caesar? En tegen Willem van Oranje??
Want die voerde ook allemaal propaganda.
Stel ik zou over 21 jaar na een formidabele leger loopbaan in de politiek gaan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een reclame is meestal een minuutje zendtijd over een product, dat is iets heel anders. Weet ik veel hoe ik me ten op zichten van die figuren had opgesteld...
Hoe je het nu brengt natuurlijk niet, nee. Je geeft zelf al aan dat je propageert en dat woord is negatief. Dus ik zou je uitlachen, net als -hopelijk- de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Stel ik zou over 21 jaar na een formidabele leger loopbaan in de politiek gaan?
Ik zou de verkiezingen winnen en na 5 jaar België aanvallen en dat goed kunnen praten met Frankrijk.
( D.m.v. Stukje Wallonië en stukje Luxemburg aan Duitsland te geven )
En ik zou dat allemaal propaganderen dat België was begonnen... Zou je dan voor mij zijn???
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:40 schreef hummerh2 het volgende:
[..]
Stel ik zou over 21 jaar na een formidabele leger loopbaan in de politiek gaan?
Ik zou de verkiezingen winnen en na 5 jaar België aanvallen en dat goed kunnen praten met Frankrijk.
( D.m.v. Stukje Wallonië en stukje Luxemburg aan Duitsland te geven )
En ik zou dat allemaal propaganderen dat België was begonnen... Zou je dan voor mij zijn???
Of Frieslandvreemd?quote:
Sorry maar nu lach ik jou uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoe je het nu brengt natuurlijk niet, nee. Je geeft zelf al aan dat je propageert en dat woord is negatief. Dus ik zou je uitlachen, net als -hopelijk- de rest van Nederland.
HOAX trouwens, TS luistert studio Brussel en dat is Belgiës en geen Nederlands.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:26 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Net op de radio: ''Heel Nederland staat achter Sven Kramer'' Terwijl ik geen enkele band met schaatsen heb en ook geen idee heb van Sven Kramer. Zij bepalen dus waar ik achter sta![]()
Klacht: reclames die namens jou spreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |