grinn, da's best ergquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:09 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het dooit hard hier. Nog een paar uur vrij voor de eerste Kerstverplichting. Inclusief gourmetten.
Oe, dat kan wel een lekker ranzig relletje worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou Jensen heeft de oorlog verklaard (zie Snafu-fillmpje voor de liefhebber) aan Birgit Schuurman omdat ze heeft gezegd dat ze het niet erg zou vinden om zijn overlijdensbericht te lezen. Kan nog wel interessant worden
Heel erg is dat. En dikke kans dat ik morgen bij mijn zus aan de fondue moet. Want dat is ook zo gezellig. En makkelijk.quote:
Het filmpje ziet er veelbelovend uit in elk gevalquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, dat kan wel een lekker ranzig relletje worden.![]()
Onaneren allitereert niet.quote:
Grote erwt of wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Als je me uitnodigt, kook dan ook voor me, ja!
Ze zat wel wat graag op die ruwe ezel ...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:14 schreef Gert het volgende:
Ik denk rond de geboorte van het feestvarken niet zo gék veel, die Maria.
Je weet!quote:
Really?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Nou CC (mag ik je zo noemen?)
Ik volg jullie nu een paar dagen (een goede kennis van me post hier, vandaar)
Maar Teun ken ik niet.
Hebben jullie soms een terugkerend probleemkind?
Mijn hele matras is een erwt.quote:
Toen je een tijdje weg was heeft NMNS zijn naam in Teun veranderd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Maar Teun ken ik niet.
Misschien gebruiken jullie toch te moeilijke woorden hier en ben ik niet slim genoeg voor dit forum.quote:
Welke goede kennis van je post in de SC?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Maar Teun ken ik niet.
Neen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:16 schreef blankenbordeel het volgende:
Maar Teun ken ik niet.
En dat al voor 12 uur.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Jouw kerstpunten zijn in tha pocket.
Ik heb geen idee, kom hier nog geen week.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toen je een tijdje weg was heeft NMNS zijn naam in Teun veranderd.
Zo, ben je weer op de hoogte.
't Is ook wel snéu hè, die plofkop met z'n sidekick.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Het filmpje ziet er veelbelovend uit in elk geval![]()
http://www.snafu.nl/beric(...)NSEN-OP-BIRGIT!.html
En correct is?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke goede kennis van je post in de SC?
Enne, als je familiair gaat doen, doe het dan wel correct. Zoals je weet ben ik een zeikwijf op dat gebied.
Och Katja wordt hier vanzelf ook ingetrokken, dus die bolle ziet mogelijkheden, geef 'm eens ongelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is ook wel snéu hè, die plofkop met z'n sidekick.![]()
Dolblij met de aandacht van een B-artieste.
Wat ziet ie er slecht uit zonder make-upquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:22 schreef Gert het volgende:
't Is ook wel snéu hè, die plofkop met z'n sidekick.![]()
Dolblij met de aandacht van een B-artieste.
Je vergeet een stukje te beantwoorden:quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:23 schreef blankenbordeel het volgende:
[..]
En correct is?
Zo goed ken ik je nog niet :-)
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Welke goede kennis van je post in de SC?
Tuurlijk, ik snap wel dat-ie dit met beide handen aangrijpt. Maar het blijft sneu.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Och Katja wordt hier vanzelf ook ingetrokken, dus die bolle ziet mogelijkheden, geef 'm eens ongelijk
Uhuh, mét zou ik 'm geven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat ziet ie er slecht uit zonder make-up.
Moggequote:
Johnny Handsome is wel een toffe film, met Mickey Rourkequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:24 schreef Gert het volgende:
Service van de zaak:
# 22:30 00:10 Johnny Handsome (RTL 7)
quote:
Alles is Liefde op z'n Engels... is dat nóg beter dan met Paul de Leeuw?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze willen hoem aloen kijken.
Ik natuurlijk niet dus we gaan zo eerst nog knokken en dan knal ik Love Actually in de speler!
Alles is liefde is Sinterklaas en mist Engelse spelers. Wendy van Dijk ook hè.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Alles is Liefde op z'n Engels... is dat nóg beter dan met Paul de Leeuw?
Yeahquote:
Hier regent het en is het drabbig grijs.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen, het sneeuwde hier, grote witte vlokken
Teun, pluis jij eens uit wie die witte hoerenkast is, om dan ook maar zonder scrupules door te gaan hier....quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemorgen, het sneeuwde hier, grote witte vlokken
Mogguh Babsje, ik kan niets uitzoeken, maar als ik af moet gaan op intuïtie dan denk ik aan Neo of aan Ian. Twee totaal verschillende types overigens.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Teun, pluis jij eens uit wie die witte hoerenkast is, om dan ook maar zonder scrupules door te gaan hier....
Goeiemorgen trouwens..![]()
Kut....Nu moet ik wel gaan teruglezen want ik ben nwsgierigquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogguh Babsje, ik kan niets uitzoeken, maar als ik af moet gaan op intuïtie dan denk ik aan Neo of aan Ian. Twee totaal verschillende types overigens.
Vervelende types zeker...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mogguh Babsje, ik kan niets uitzoeken, maar als ik af moet gaan op intuïtie dan denk ik aan Neo of aan Ian. Twee totaal verschillende types overigens.
Toch grappig dat er op de geboortedag van JC meer mensen het levenslicht zagen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kut....Nu moet ik wel gaan teruglezen want ik ben nwsgierig
Tis met recht een wonderlijke dag te noemenquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch grappig dat er op de geboortedag van JC meer mensen het levenslicht zagen.
Is altijd een verrassing, gewoon wat tijd voor onszelf en lekker kletsen.quote:
Ja, tijd voor een tweede mok koffie. Eens kijken of ik dat wel wakker wordt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis met recht een wonderlijke dag te noemen
Wat???????? Wie is zielig......quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Ja hoor en ik vind het weer zielig! Later als ik groot ben, snij ik mijn hart eruit.
Oei Cc, heb je the variations al geprobeerd van Nespresso. Die gingerbread is nog beter dan caramel vind ik.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, tijd voor een tweede mok koffie. Eens kijken of ik dat wel wakker wordt.
Hehe...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:03 schreef D. het volgende:
Ik ben net een half uurtje op
Een record voor dit jaar
En nu Top 2000'en
Die hoerenloper. En dan blijkt het wel een etter te zijn en dan wil ik zijn strot doorbijten. Zo gaat het áltijd!quote:
Alvast veel plezier Laysa, strakkies...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe mee....en dan straks douchen , me netjes aankleden, haren opsteken, oorbellen in ketting om en dan op naar mn broer....en ik hoef niet te rijden dus ik keil die zorgvuldig uitgezochte zeer dure wijnen van mn broer zo hoppa achterover
....Kerst
Voelde ik ook even hoor, want stel dat het niét.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Ja hoor en ik vind het weer zielig! Later als ik groot ben, snij ik mijn hart eruit.
Aw, dat is lief. Ik ben niet de enige sneuepoot.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Voelde ik ook even hoor, want stel dat het niét.![]()
Laat maar lekker zitten die rikketik. Die 160 BPM door je aderen voelen gieren in het zwaarste verzet is toch veel te lekker.
Ja? Doet-ie duur met wijnen? En gaat hij er dan ook dingen over vertellen? "Deze wijn proeft als een Alpenwandeling in de lente" en dergelijke?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik doe mee....en dan straks douchen , me netjes aankleden, haren opsteken, oorbellen in ketting om en dan op naar mn broer....en ik hoef niet te rijden dus ik keil die zorgvuldig uitgezochte zeer dure wijnen van mn broer zo hoppa achterover
....Kerst
Het was ook zo lekker warm in bedquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hehe....ja ik was dr maar een kwartier eerder uitgegaan jij wilde niet wakker worden
Hebben we hier een hoerenloper?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die hoerenloper. En dan blijkt het wel een etter te zijn en dan wil ik zijn strot doorbijten. Zo gaat het áltijd!
Doe vandaag net als Annie, keer je andere wang toe. Ik vond het wel een "mooi gezicht"quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Die hoerenloper. En dan blijkt het wel een etter te zijn en dan wil ik zijn strot doorbijten. Zo gaat het áltijd!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Doet-ie duur met wijnen? En gaat hij er dan ook dingen over vertellen en zo? "Deze wijn proeft als een Alpenwandeling in de lente" en dergelijke?
thanxquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alvast veel plezier Laysa, strakkies...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe vandaag net als Annie, keer je andere wang toe. Ik vond het wel een "mooi gezicht"
Nee. Ze klonken me niet zo lekker eigenlijk. Met name gingerbread, want ik hou niet van ginger waarvan ik even de Nederlandse naam kwijt ben, maar daar kom ik zo wel weer op, gewoon door blijven typen en dan ineens, ineens, ineeheens! weet ik dat het kutkutkutkut, kom op Cc, ginger, dat is zo'n knol en die moet je raspen en het zit ook vaak bij sushi en dan spuug ik er ook op. Gember! Hehe.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:01 schreef Noek het volgende:
Oei Cc, heb je the variations al geprobeerd van Nespresso. Die gingerbread is nog beter dan caramel vind ik.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oudjaarsavond.
Doe ik ieder jaar, heel snel alles eruit trekken en dan op straat. Binnen 5 minuten is hij weg
Gemberquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ze klonken me niet zo lekker eigenlijk. Met name gingerbread, want ik hou niet van ginger waarvan ik even de Nederlandse naam kwijt ben, maar daar kom ik zo wel weer op, gewoon door blijven typen en dan ineens, ineens, ineeheens! weet ik dat het kutkutkutkut, kom op Cc, ginger, dat is zo'n knol en die moet je raspen en het zit ook vaak bij sushi en dan spuug ik er ook op. Gember! Hehe.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik las serieus dat ze schreef dat ze snel alles uittrok....maar gelukkig bedoelde ze de kerstboom....kon het me al niet voorstellen Liesje
![]()
Bovendien denk ik maar zo dat dan de mensen niet binnen 5 minuten weg zijn...
Zie ik moet heul niet gaan teruglezen
Het is echt wat koek-achtig (vind ik) en ik proef er geen gember in en dat is maar goed ook want aan gember heb ook ik een spugende hekel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ze klonken me niet zo lekker eigenlijk. Met name gingerbread, want ik hou niet van ginger waarvan ik even de Nederlandse naam kwijt ben, maar daar kom ik zo wel weer op, gewoon door blijven typen en dan ineens, ineens, ineeheens! weet ik dat het kutkutkutkut, kom op Cc, ginger, dat is zo'n knol en die moet je raspen en het zit ook vaak bij sushi en dan spuug ik er ook op. Gember! Hehe.
Blijf dan..welcome...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:54 schreef blankenbordeel het volgende:
[..]
Vervelende types zeker...
Ik vind mezelf ook vervelend worden, dus ik laat jullie met rust.
Ik wilde alleen vrienden maken...
Ben je de stress inmiddels kwijt en zit je nu gelaten af te wachten op de meute die je voorraad voedsel komt verorberen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Werkt goed tegen migraine, gember....
Ik vind gember ook vies....zo ook spijs en marsepein...niet perse in die volgordequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hondjes, doe eens een weerberichtje s.v.p.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Blijf dan..welcome...
![]()
En nu niet verder zeuren
Nee, dat doe jij Niemenie. Fred bespreekt het nieuws.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hondjes, doe eens een weerberichtje s.v.p.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan rolt ie de wijn door het glas en mag ik ook proeven...en dan klok ik het snel op want je kan de buit maar vast binnen hebben nietwaar
Een soort gingerbread man in je koffie? Zonder een koekje erin te dopen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef Noek het volgende:
Het is echt wat koek-achtig (vind ik) en ik proef er geen gember in en dat is maar goed ook want aan gember heb ook ik een spugende hekel aan.
En tegen trek.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou , me moeder komt eten die wordt nu gehaald, en voor de rest doe ik helemaal niks deze dagen, de man des huizes gaat de dijk op vanavond, ik blijf lekker hier aan de wijn, zappen en fokken..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben je de stress inmiddels kwijt en zit je nu gelaten af te wachten op de meute die je voorraad voedsel komt verorberen?
En dat helpt ook weer goed tegen hoofdpijnquote:
Na vier dagen regen,typisch Hollands druiloren regen, is vandaag de zon er..quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hondjes, doe eens een weerberichtje s.v.p.
Wat is er op de dijk te doen dan? Laatste nieuwtjes en roddels bij leugenbankjes?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou , me moeder komt eten die wordt nu gehaald, en voor de rest doe ik helemaal niks deze dagen, de man des huizes gaat de dijk op vanavond, ik blijf lekker hier aan de wijn, zappen en fokken..
neuh mn broer weet meestal wel dat ik dat dan weer express doe...vervolgens zet ik dan wel weer mn serieuze gezicht op en orakel dan dat het een ietwat choco achtige smaak heetft met een nespresso afdronkje.....en daar haakt mn broe dan weer gezellig op in net zolang dat moeders chagie wordt....en daar doen wij het dan ook voor met kerstquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:20 schreef Gert het volgende:
[..]En hij dan teleurgesteld kijken zeker dat je dat prachtige "bouquet" van 2 euro per slok zo naar binnen klokt.
Laat je ook een boer daarna of dat nog net niet?
Ik heb t ook over gemberpoeder ,kan je vermengen met water.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En tegen trek.
Die smerige gemberige sukadestukjes ook in zoetigheid. Soms zitten die in oliebollen ook. Vind iémand dat nou écht lekker?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
ik las serieus dat ze schreef dat ze snel alles uittrok....maar gelukkig bedoelde ze de kerstboom....kon het me al niet voorstellen Liesje
![]()
Bovendien denk ik maar zo dat dan de mensen niet binnen 5 minuten weg zijn...
Zie ik moet heul niet gaan teruglezen
Die gaat met alle feestdagen aan de zuip , zeg maar, twee dagen zijn ze in volle gang zeg maar hier in de kroegen....quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat is er op de dijk te doen dan? Laatste nieuwtjes en roddels bij leugenbankjes?
Hier gaan ook complete bijenvolken dood las ik. Er is zelfs een website over gemaakt http://www.bijensterfte.nl/quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Aardige bijkomstigheid,,ineens allemaal dooie bijen op het terras...hoe kan dit![]()
Leuk manquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die gaat met alle feestdagen aan de zuip , zeg maar, twee dagen zijn ze in volle gang zeg maar hier in de kroegen....
Annie wat doe jequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die gaat met alle feestdagen aan de zuip , zeg maar, twee dagen zijn ze in volle gang zeg maar hier in de kroegen....
Vroeker deed ik er hard aan mee, maar nu ga ik liever uit als t rustiger is, en met me vriendinnen eik,quote:
hahhahahhahahahahhahaha nee anti-snuif hier.....quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Annie wat doe je...Je had net al mn vooroordelen over volendammers ontkracht met je lieve zachtaardige karakter...ga je dit vertellen....hij gaat toch niet ook snuiven he
Ja die Jezus en Maria wisten prima hoe je koppijn kan verdrijven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat helpt ook weer goed tegen hoofdpijn. Duw mag ook.
Die kregen er vervolgens wel ongeveer dertig jaar kopzorgen voor terugquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja die Jezus en Maria wisten prima hoe je koppijn kan verdrijven.
Schat, ik heb hoofdpijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef Gert het volgende:
Ja die Jezus en Maria wisten prima hoe je koppijn kan verdrijven.
Wnee hun kindeke deed aan handoplegging...en weg was die hoofdpijnquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kregen er vervolgens wel ongeveer dertig jaar kopzorgen voor terug
Lijkt me niét hè. We hintten naar de afgelopen twee TT's. Of denken ze op de bible belt nog steeds dat je daarvan kinderen kan krijgen, en ruggemergtering?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die kregen er vervolgens wel ongeveer dertig jaar kopzorgen voor terug
Jij maakt het nu wel heel erg incestueus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef Laysa het volgende:
Wnee hun kindeke deed aan handoplegging...en weg was die hoofdpijn
Rugmergtering! Krijg de rugmergtering! Die ga ik introduceren. Vanavond, bij het gourmetten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
Lijkt me niét hè. We hintten naar de afgelopen twee TT's. Of denken ze op de bible belt nog steeds dat je daarvan kinderen kan krijgen, en ruggemergtering?
hand op hoofd....althans dat denk ik zo...maar weten zullen we het nooitquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij maakt het nu wel heel erg incestueus.
Hij kan helemaal niet veel hebben, daarom ga ik nooit met hem meequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zilte zeelucht als ie lallend aan de oevers van het IJsselmeer het bier moet lozen
ruggémergtering, dat bekt lekkerder, anders wordt het zo'n gegorgel. Maar als je moeder gorgelen irritant vindt dan is dat wel weer OK natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rugmergtering! Krijg de rugmergtering! Die ga ik introduceren. Vanavond, bij het gourmetten.
Dubbel brak!quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, zilte zeelucht als ie lallend aan de oevers van het IJsselmeer het bier moet lozen
Sucadequote:Op vrijdag 25 december 2009 12:24 schreef Gert het volgende:
[..]
En tegen trek.
Die smerige gemberige sukadestukjes ook in zoetigheid. Soms zitten die in oliebollen ook. Vind iémand dat nou écht lekker?
Maria werd ook spontaan zwanger.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Lijkt me niét hè. We hintten naar de afgelopen twee TT's. Of denken ze op de bible belt nog steeds dat je daarvan kinderen kan krijgen, en ruggemergtering?
Je hebt gelijk. Ik probeerde het net al even en rugmergtering bekt minder lekker dan ruggemergtering.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:41 schreef Gert het volgende:
ruggémergtering, dat bekt lekkerder, anders wordt het zo'n gegorgel. Maar als je moeder gorgelen irritant vindt dan is dat wel weer OK natuurlijk.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik probeerde het net al even en rugmergtering bekt minder lekker dan ruggemergtering.
Mijn moeder vindt alles irritant, als ik het maar lang genoeg volhoud. En dat kan ik wel.
Ik heb één broer en die is er niet bij, vanavond. Morgen met z´n allen bij mijn zus ... dus wellicht. Maar meestal is het zo dat ze zich dan met z´n allen tegen mij keren. Omdat ze me niet begrijpen en dan roepen ze in koor:quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:49 schreef Laysa het volgende:
Leuk is dat he...en doen jouw broers dan ook zo gezellig mee....en dan hapt ze zodat je dan lekker kan zeggen.....Sjeezussss mam we lopen je te fokken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb één broer en die is er niet bij, vanavond. Morgen met z´n allen bij mijn zus ... dus wellicht. Maar meestal is het zo dat ze zich dan met z´n allen tegen mij keren. Omdat ze me niet begrijpen en dan roepen ze in koor:
"Wij snappen jou niet!"
En dan roep ik terug: "Me moeder!"
ik probeer me moeder een zo leuk mogelijke dag te laten hebben, want ik ben blij dat ik haar nog heb, en ik probeer haar elke dag te bezoeken en te helpen waar ik maar kan, maar ze is zelf ook heel lief, dus dat verdient ze......amen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Leuk is dat he...en doen jouw broers dan ook zo gezellig mee....en dan hapt ze zodat je dan lekker kan zeggen.....Sjeezussss mam we lopen je te fokken
[..]
Ik heb één broer en die is er niet bij, vanavond. Morgen met z´n allen bij mijn zus ... dus wellicht. Maar meestal is het zo dat ze zich dan met z´n allen tegen mij keren. Omdat ze me niet begrijpen en dan roepen ze in koor:
"Wij snappen jou niet!"
[..]
"Wij snappen jou niet!"
Ho wachtquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik probeer me moeder een zo leuk mogelijke dag te laten hebben, want ik ben blij dat ik haar nog heb, en ik probeer haar elke dag te bezoeken en te helpen waar ik maar kan, maar ze is zelf ook heel lief, dus dat verdient ze......amen...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef Jian het volgende:
Okee, klaar, nog even een paar flesjes wijn uit de wijnkelder (gangkast) halen voor de gastvrouw.
Zij die gaan vieren, groeten u
Fijne kerst Jian.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef Jian het volgende:
Okee, klaar, nog even een paar flesjes wijn uit de wijnkelder (gangkast) halen voor de gastvrouw.
Have fun....quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef Jian het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maria werd ook spontaan zwanger.
ja tuurlijk dat snap ik hoor, doe ik ook weleens om te lachen, want ze kan zich juist zeer kostelijk verdedigen....t lijkt wel als je al een ouder kwijt bent , je de ander dan nog meer koestert....quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ho wacht...ik hou van mn moeder hoor zielsveel...maar soms is het gewoon leuk om haar te plagen en dat weet ze
![]()
Bovendien heb ik geen paps meer dus ik kan mn moeder echt nog niet missen
Ja, en jij spontaan blauw, de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maria werd ook spontaan zwanger.
Veel plezier Jian, dat het maar mag smaken (wat je je dan ook maar gaat proeven bij die gastvrouw)quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:56 schreef Jian het volgende:
Ehm...was dat niet die Maria die later bij jezus hoorde?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maria Magdalena, die tweede naam, Mag da Lena, Natuurljk Josef, dat mag wel. En aldus geschiedde
yeah volgens mij ook.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ehm...was dat niet die Maria die later bij jezus hoorde?
Ja, je bent meer bijbelvast dan ikquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ehm...was dat niet die Maria die later bij jezus hoorde?
maria magdalena zou een prostituee zijn geweest ofzo. En de vrouw van jezus volgens sommigen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je bent meer bijbelvast dan ik![]()
Ik dacht werkelijk waar dat het dé Maria was
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef gomi het volgende:
[..]
maria magdalena zou een prostituee zijn geweest ofzo. En de vrouw van jezus volgens sommigen.
hehe. zo iets idd. maar volgens verhalen zou prostituee zijn geweest. en volgens anderen de vrouw van jezus.quote:
Goed wel, hoorde ik onlangsquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:03 schreef Deisyy het volgende:
Hoe zit het met de onbevlekte ontvangenis?
Of bij Sugar Lee Hooper in het tuinhuisjequote:Op vrijdag 25 december 2009 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch een mooie tijd wel toen. Moet je je voorstellen dat wij met z'n allen naar het Binnenhof moeten voor een volkstelling![]()
En dat ik dan blijf steken in Vinkeveen en bij Katja Schuurman in de schuur mag slapen
In mijn geval ben ik dan van het padje af, want die woont toch in Rotterdam?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of bij Sugar Lee Hooper in het tuinhuisje
Waar bemoeit hare majesteit zich mee?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Beatrix verteld zojuist dat we wat minder op Fok! moeten komen
Maxima, that reminds me!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:08 schreef Deisyy het volgende:
Of ze bedoelde dat Maxima die hoerenkast is
Wat een barre tocht zou dat voor mij zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Toch een mooie tijd wel toen. Moet je je voorstellen dat wij met z'n allen naar het Binnenhof moeten voor een volkstelling![]()
En dat ik dan blijf steken in Vinkeveen en bij Katja Schuurman in de schuur mag slapen
Als je leeft in een tijd van volkstelling is er nog geen Tomtom en raak jij gewoon verdwaalt als je naar Den Haag rijdt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
In mijn geval ben ik dan van het padje af, want die woont toch in Rotterdam?
thomas ross?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maxima, that reminds me!
Ik moet dat boek kopen van die pipo die schreef dat Bernard daar de hand in had, dat Alex iets kreeg met Maxima.
hf en laters gertquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
OK, op naar de kerstdis in de provincie. Veel plezier met het lange weekend en tot later.
Ben z'n naam kwijt, maar hij zat laatst bij P&W? En ja, volgens mij ging het ook over die TV serie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:14 schreef gomi het volgende:
[..]
thomas ross?
is toch een tv serie ofzo waar dat in voorkomt?
zal ws ook gebasseerd zijn op een boek ms
edit: tv serie bernhard, schavuit van oranje. komt in 2010 op tv
Smakelijk kanenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
OK, op naar de kerstdis in de provincie. Veel plezier met het lange weekend en tot later.
Thuiswedstrijd, maar moest jij ook niet naar de provincie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat een barre tocht zou dat voor mij zijn.
is thomas ross idd. hij heeft t script voor die serie geschreven.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben z'n naam kwijt, maar hij zat laatst bij P&W? En ja, volgens mij ging het ook over die TV serie.
Morgen. We gaan gourmetten hoorde ik netquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd, maar moest jij ook niet naar de provincie?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Rugmergtering! Krijg de rugmergtering! Die ga ik introduceren. Vanavond, bij het gourmetten.
Weet je wat ik scheef vind? De mensen die alles met kerst te maken heeft, zo schofferen,evengoed aan de etens-tradities meedoen, zeg dan ik doe er niet aan mee, want ik heb er niks mee, klaar.quote:
Als je dan toch iets moet, dan vind ik gourmetten altijd wel aardig om te doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen. We gaan gourmetten hoorde ik net
Daar kan je ook mosselen op gooien....quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je dan toch iets moet, dan vind ik gourmetten altijd wel aardig om te doen.
Ok, maar dan kan driekwart van Nederland vandaag gewoon aan het werk Babs.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet je wat ik scheef vind? De mensen die alles met kerst te maken heeft, zo schofferen,evengoed aan de etens-tradities meedoen, zeg dan ik doe er niet aan mee, want ik heb er niks mee, klaar.
Babs, ik heb twee kilo, wat denk jij, is dat genoeg voor mij alleen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Daar kan je ook mosselen op gooien....zon plaat...
dat eten staat imo btw totaal los van hetgeen er met kerst wordt gevierd tbhquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet je wat ik scheef vind? De mensen die alles met kerst te maken heeft, zo schofferen,evengoed aan de etens-tradities meedoen, zeg dan ik doe er niet aan mee, want ik heb er niks mee, klaar.
Als je ver genoeg bij het geloof bent weg gedwaald, dan is dat inderdaad zo. En dan kun je ook niemand iets kwalijk nemen. Maar al dat eten is in de kern natuurlijk onlosmakelijk verbonden met de geboorte van "de Verlosser". Het is een feestdag vandaag en dat wordt gevierd.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat eten staat imo btw totaal los van hetgeen er met kerst wordt gevierd tbh
Ook zoiets ja allemaal massaal naar de kerk met klapstoeltjes, zo druk is t dan, maar onder die driekwart bedoel ik de mensen die dan,met kerst, echt provocerende dingen gaan roepen, van kijk mij eens , ik kijk er zo op neer,hou dan je mond.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, maar dan kan driekwart van Nederland vandaag gewoon aan het werk Babs.
Wat ik meer sneu vind is dat op Kerstavond de kerken opeens volstromen met mensen die er normaal nooit komen en dat de vaste kerkgangers opeens geen plek of een minder leuke plek hebben.
Nee ben ik niet mee eens.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:29 schreef gomi het volgende:
[..]
dat eten staat imo btw totaal los van hetgeen er met kerst wordt gevierd tbh
Nou ik weet t niet, ben je een grote eter?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Babs, ik heb twee kilo, wat denk jij, is dat genoeg voor mij alleen?
yeah, maar t religieuze deel van de kerstviering en t eten zijn staan imo gewoon los van elkaar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je ver genoeg bij het geloof bent weg gedwaald, dan is dat inderdaad zo. En dan kun je ook niemand iets kwalijk nemen. Maar al dat eten is in de kern natuurlijk onlosmakelijk verbonden met de geboorte van "de Verlosser". Het is een feestdag vandaag en dat wordt gevierd.
Ik ook, beetje klooien met vlees, salades, sausjes.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je dan toch iets moet, dan vind ik gourmetten altijd wel aardig om te doen.
Het is Fok! Babs. Ik geloof ook niet dat er hier echt op neergekeken wordt, maar enkel snedig over gedaan is? Hooguit in de ogen van sommigen ietwat fout, maar dat maakt dat het ook wel prikkelt tot nadenken en tot discussie? Bijvoorbeeld eentje die jij nu begint en dat vind ik dan wel weer mooi!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ook zoiets ja allemaal massaal naar de kerk met klapstoeltjes, zo druk is t dan, maar onder die driekwart bedoel ik de mensen die dan,met kerst, echt provocerende dingen gaan roepen, van kijk mij eens , ik kijk er zo op neer,hou dan je mond.
De kerstboom en andere versieringen hebben er idd helemaal niets mee te maken en staat er volledig los van. Sterker nog, in bepaalde kringen wordt het gezien als een heidens symbool.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:34 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar t religieuze deel van de kerstviering en t eten zijn staan imo gewoon los van elkaar.
de kerstboom nog zoiets wat er eigenlijk niets meet te maken heeft.
imo hoef je niet mee te doen aan t religieuze om toch te kunnen eten.
Breng de dagen dan door als een gewone dag, er zijn zat mensen die dat wel doen, die nergens in geloven, gewoon eten en niet aan de dissen aanschuiven omdat t dan maar moet, en pik je graantje mee. Kijk je hoeft t niet met elkaar eens te zijn ,maar door de banaalste dingen te gaan roepen, daar tref je ook mensen mee die nog wel iets met kerst hebben.quote:
kesrtbomen hebben idd een heidens oorsprong geloof ik.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De kerstboom en andere versieringen hebben er idd helemaal niets mee te maken en staat er volledig los van. Sterker nog, in bepaalde kringen wordt het gezien als een heidens symbool.
Maar eten en drinken, feest vieren, dat hoort er echt wel bij
Watvoor dingen bedoel je dan Annie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Breng de dagen dan door als een gewone dag, er zijn zat mensen die dat wel doen, die nergens in geloven, gewoon eten en niet aan de dissen aanschuiven omdat t dan maar moet, en pik je graantje mee. Kijk je hoeft t niet met elkaar eens te zijn ,maar door de banaalste dingen te gaan roepen, daar tref je ook mensen mee die nog wel iets met kerst hebben.
maar als ik een feestelijk etentje wil hebben, ga ik me dat niet ontzeggen omdat t kerst is en je dat alleen zou mogen als je gelovig bent.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:40 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Breng de dagen dan door als een gewone dag, er zijn zat mensen die dat wel doen, die nergens in geloven, gewoon eten en niet aan de dissen aanschuiven omdat t dan maar moet, en pik je graantje mee. Kijk je hoeft t niet met elkaar eens te zijn ,maar door de banaalste dingen te gaan roepen, daar tref je ook mensen mee die nog wel iets met kerst hebben.
quote:
Tsja, uiteindelijk zal dat ook wel gaan gebeuren denk ik. Maar voorlopig is Nederland gestoeld op de Christelijk tradities en Kerst is daar onlosmakelijk mee verbonden. Geef Calvijn de schuldquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:42 schreef gomi het volgende:
maak kerst dan meteen tot een normale dag en alleen vrij nemen als je gelovig bent.
Ja ik heb duidelijk wat mee gekregen...maar lieve mensen...ik heb mn haar mooi...kerstrode lippenstift op...glimmertjes in...mn mams kan elk moment komen...allemaal een fijne dag en zeer waarschijnlijk tot vanavond laatquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je bent meer bijbelvast dan ik![]()
Ik dacht werkelijk waar dat het dé Maria was
Veel plezier! (of had ik dat al gezegd)quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik heb duidelijk wat mee gekregen...maar lieve mensen...ik heb mn haar mooi...kerstrode lippenstift op...glimmertjes in...mn mams kan elk moment komen...allemaal een fijne dag en zeer waarschijnlijk tot vanavond laat![]()
Veel plezier Laysa.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik heb duidelijk wat mee gekregen...maar lieve mensen...ik heb mn haar mooi...kerstrode lippenstift op...glimmertjes in...mn mams kan elk moment komen...allemaal een fijne dag en zeer waarschijnlijk tot vanavond laat![]()
nee dat hoeft ook niet, maar jij gaat daar denk ik ook niet over masturberende marias zitten converseren, je kan je ook aanpassen, en dat doe jij ....toch Gomi??quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:42 schreef gomi het volgende:
[..]
maar als ik een feestelijk etentje wil hebben, ga ik me dat niet ontzeggen omdat t kerst is en je dat alleen zou mogen als je gelovig bent.
maak kerst dan meteen tot een normale dag en alleen vrij nemen als je gelovig bent.
ik vind t best hoor die dagen, maar ik ga me dan niet de wet laten voorschrijven dat ik niet aan een feestelijk etentje zou mogen meedoen omdat ik niet christelijk gelovig ben ofzo.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk zal dat ook wel gaan gebeuren denk ik. Maar voorlopig is Nederland gestoeld op de Christelijk tradities en Kerst is daar onlosmakelijk mee verbonden. Geef Calvijn de schuld
nee ok, dat is wat anders idd. ik ben meer van t elkaar in zijn/haar waarde laten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nee dat hoeft ook niet, maar jij gaat daar denk ik ook niet over masturberende marias zitten converseren, je kan je ook aanpassen, en dat doe jij ....toch Gomi??
veel plezier laysaquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
veel plezier, en tot laterssquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
En dat bedoel ik nou....quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:47 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ok, dat is wat anders idd. ik ben meer van t elkaar in zijn/haar waarde laten.
Nee, dat hoeft niet. Al ben ik het wel met Babs eens dat gelovigen bij het minste of geringste in het verdomhoekje gezet worden door mensen die op dit soort dagen maar wat graag meeliften met vrij zijn en lekker eten en drinken. Daar gaat het wel wat scheef zo nu en dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef gomi het volgende:
[..]
of moeten we eerst een bijbelpolitie hebben die gaat checken of ik wel bijbelvast genoeg ben om te mogen eten?
Aan wie moet ik me precies aanpassen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:46 schreef Anniebab het volgende:
nee dat hoeft ook niet, maar jij gaat daar denk ik ook niet over masturberende marias zitten converseren, je kan je ook aanpassen, en dat doe jij ....toch Gomi??
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar daar heb je zat aan, heb je ook nog ijs toe ofzo???quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:28 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Babs, ik heb twee kilo, wat denk jij, is dat genoeg voor mij alleen?
Als jij daar geen behoefte aan hebt ,aan niemand...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan wie moet ik me precies aanpassen?
Ja, ijs met banaan en chocolaquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:51 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar daar heb je zat aan, heb je ook nog ijs toe ofzo???
nog heel ff dan.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Al ben ik het wel met Babs eens dat gelovigen bij het minste of geringste in het verdomhoekje gezet worden door mensen die op dit soort dagen maar wat graag meeliften met vrij zijn en lekker eten en drinken. Daar gaat het wel wat scheef zo nu en dan.
Ik vind bijvoorbeeld Urkers, Staphorsters en mensen die wonen op de Biblebelt meer dan prima mensen. Ze zijn vrijgevig en je bent er vaak welkom, niks mis met die mensen.
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
Voor bij het kerstdiner.
[ afbeelding ]
Veel plezier, allemaal.
Ik ga richting mijn moeder en ik zal haar geen nare ziektes toewensen. Beloofd.
Veel plezier Cc.....doe d'r de groetenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:54 schreef Copycat het volgende:
Voor bij het kerstdiner.
[ afbeelding ]
Veel plezier, allemaal.
Ik ga richting mijn moeder en ik zal haar geen nare ziektes toewensen. Beloofd.
Mjammie, en nu stoppen, want ik krijg inmiddels al trekquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets, een vanille/chocolade ijstaart
Ga je zo richting Groningen naar vader en moeder?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wat een barre tocht zou dat voor mij zijn.
Dank je wel Babs, jij ook strakkies, maak er wat gezelligs vanquote:Op vrijdag 25 december 2009 15:10 schreef Anniebab het volgende:
Ben na t eten weer terug....![]()
Teun , jij ook smakelijk eten he???
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga je zo richting Groningen naar vader en moeder?
Lange reis, heb je lekkers en tijdschriften bij je voor in de trein?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
Nee vandaag doe ik lekker niets.
Ik ga morgen en koop altijd vanalles op het station.
Oeh! Ik moet mijn ipod nog opladen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
![]()
Met Ipod opladen ben je op tijd.
Regen op de ramen, heerlijk hoor.
Zonneschijn op eerste Kerstdag vind ik niet zo, dan gaan de mensen wandelen in hun
zondagse jassen, kan er niets aan doen, vind dat zo hinderlijk om te zien, hand in hand
stukje wandelen door de straten en bij mensen naar binnen kijken.
Wanneer er zon op de ramen zou schijnen, word ik ook actief, regen is lekker relaxed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:44 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom vind je dat vervelend om te zien fluitert?
Ah, ok, ik snap het.quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer er zon op de ramen zou schijnen, word ik ook actief, regen is lekker relaxed.
Mensen met zondagse jassen zien wandelen zie ik niet als romantiek, saai om te zien, zie liever drukte, trams.
Woon nu niet meer in de stad maar in dorp rand stad, oogt toch anders op zon en feestdagen.
Ja en het was leuk, voor een dagje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Het staat wel mooier bij het roze van je avatar
Heb je lekker veel notes uitgedeeld?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en het was leuk, voor een dagje.
Nee want ik had geen rechtenquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je lekker veel notes uitgedeeld?
Ja, ik vond dat ik ze moest kunnen uitdelen zelfsquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe... je moet dan toch op z'n minst al onze notes in kunnen kijken vind ik
Dat blauw van jou was dus eigenljk ordinair uiterlijk vertoon?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ik ze moest kunnen uitdelen zelfs
Op z'n minst!quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat ik ze moest kunnen uitdelen zelfs
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blauw van jou was dus eigenljk ordinair uiterlijk vertoon?
Aanpassen is niet het juiste woord, maar er kan op zijn minst rekening gehouden worden met mensen voor wie kerstmis en het hele jezus- en mariagebeuren wel een diepere betekenis hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aan wie moet ik me precies aanpassen?
Niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het stond wel leuk, maar het is niet Liesje
Misschien staat het beter als je one tough cookie dan ook in blauw doetquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet?
Ik wil best mod worden hoor, van een makkelijk forum.
Voorlopig bagger ik maar weer verder.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien staat het beter als je one tough cookie dan ook in blauw doet
Ja wandelende mensen op een Kerstdag of zondag in Den Haag of andere steden oogst zo andersquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ah, ok, ik snap het.
Ik vind het wel gezellig, die wandelende mensen
&safe=offquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:15 schreef remlof het volgende:
Yeah right: http://images.google.nl/images?q=maria+masturbate
Wat moet je nou met een afbeeldingzoekert als er geen surprise pr0n tussen kan staanquote:
Psies.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een afbeeldingzoekert als er geen surprise pr0n tussen kan staan
Wie, Gert?quote:Is Dolf aanwezig?
Jup, die blauwe.quote:
Ik wil een bepaald gifje als ava.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kreeg een sms'je, er moet genote worden.
Anders misschien ik welquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil een bepaald gifje als ava.
Denk je dat Gert daar heel boos over zal worden?
Anders zie je vanzelf icon removedquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil een bepaald gifje als ava.
Denk je dat Gert daar heel boos over zal worden?
Het is een gifje van een dansende dronken Gert.quote:
Dat dus. En als ie maar niet groter dan 100Kb isquote:Op vrijdag 25 december 2009 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Anders zie je vanzelf icon removed
Kan jij niet heel even een andere kant op kijken ofzo?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat dus. En als ie maar niet groter dan 100Kb is
Ja, 10x.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Bestandsgrootte: 962.75 KB (985858 bytes)
Is dat te veel?
Godveraids. Ik kan toch Gert met zijn dikke reet niet kwijt in een gif van 100KB, man.quote:
Babs............het was heerlijk met hoofdlettersquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
Zo visite weer veilig thuis, nu lekker rustig aan de vino!!!
Jazeker, erg lekker alles!!!Ik had een rommeltafel besteld,van sliptongetjes tot salades, kortom van alles en nog wat, en ijs toe.allemaal tevree wat wil je nog meer...quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Babs............het was heerlijk met hoofdletters![]()
Bij jou ook?
Dat wordt veel drinken vanavond, vier tenen knoflookquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jazeker, erg lekker alles!!!Ik had een rommeltafel besteld,van sliptongetjes tot salades, kortom van alles en nog wat, en ijs toe.allemaal tevree wat wil je nog meer...
Lekker toch??quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat wordt veel drinken vanavond, vier tenen knoflook
Guns! Die heb ik nog live gezien! Wat heb word ik toch oude lul!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:51 schreef Anniebab het volgende:
Zo!!En nu ff weer wat anders dan kerstmuziek.....
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Guns! Die heb ik nog live gezien! Wat heb word ik toch oude lul!
Toch wel mooi hoor, een ouwe lul zijn, je hebt een bulk aan herinneringen. Die hebben die jonkies mooi nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Guns! Die heb ik nog live gezien! Wat heb word ik toch oude lul!
T heeft zijn voor-en nadelen....quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toch wel mooi hoor, een ouwe lul zijn, je hebt een bulk aan herinneringen. Die hebben die jonkies mooi niet
Goed gespeeld!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:43 schreef remlof het volgende:
Draadstaal was weer grappig net, deze is van vorig jaar denk ik
Hoeveel heb je d'r eigenlijk Babsje?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef Anniebab het volgende:
Hier zitten de kids voor de tigste keer Home alone te kijken.....
2.. meid en een jongen van respectievelijk 14 en 11 jaar jong....quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoeveel heb je d'r eigenlijk Babsje?
ja , daarom heb ik t voor t eerst anders gedaan dit jaar en dat is me super bevallen....quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Mijn koelkast is een stuk leger![]()
Ik heb het idee dat ik de hele dag ik de keuken heb gestaan
Hoe waren jouw mosselen Teun?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoeveel heb je d'r eigenlijk Babsje?
Maar... was t allemaal lekker Deisyy??Allemaal verzadigd???quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Mijn koelkast is een stuk leger![]()
Ik heb het idee dat ik de hele dag ik de keuken heb gestaan
Eerst ordinair koken in witte wijn en water.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe waren jouw mosselen Teun?
Hoe maak jij ze klaar?
En wat zijn je plannen voor morgen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:13 schreef Anniebab het volgende:
[..]
ja , daarom heb ik t voor t eerst anders gedaan dit jaar en dat is me super bevallen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |