Vrijdagavond naar ekstraweekend en der rudy luisteren en je gevoel is weer helemaal terug.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:17 schreef Miam het volgende:
[..]
Nu je't zegt!haha, toppie!
Ik mis het wel ontzettend..pff.
Alleen de oude TotP is nog leuk, laatste jaren was het ruk ook bij de BBC.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef themauster het volgende:
Kan me elk jaar weer verheugen op de jaarlijkse Top of the pops Christmas specialvanmiddag weer op de BBC
toch jammer dat het niet meer elke week komt maarja is niet anders
Lekker.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrijdagavond naar ekstraweekend en der rudy luisteren en je gevoel is weer helemaal terug.
Nope. Want schijnbaar hebben 'we' zo goed aangevraagd dat er na 26 december geen Kerstplaat meer wordt gedraaidquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:33 schreef TheVulture het volgende:
Zou die lijst eindelijk eens kloppen in volgorde van afspelen?
Dus MM stond toch wel hoger?quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Want schijnbaar hebben 'we' zo goed aangevraagd dat er na 26 december geen Kerstplaat meer wordt gedraaid.
Roos zal ook nog wel ergens voorbijkomen...quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:36 schreef borisz het volgende:
0-3 Berend van Deelen
3-6 ?
6-9 Venema
9-12 Arens
12-15 ?
15-18?
18-21 ?
21-00 DER RUDY
Ja, wie is die vrouwelijke stem? Ik heb wel es Annemieke gelezen, maar dat heb ik er nog nóóit uit kunnen halen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Hat inspreken van al die nummers zal me een werk zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |