quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:34 schreef lily het volgende:
een kind als accessoire...
Doet me denken aan een quote van Herman Finkers:
U kent het wel, dat fietsen in Nederland. Wind tegen, regen tegen, hagel tegen. Gelukkig heb ik dan zo'n kindje voor mij op het stuur... Wij hebben trouwens twee kindjes, ook één voor mijn vrouw...
(Finkers heeft trouwens geen kinderen)
Nee jij hebt geen accesoires. Jij hebt gewoon een gezinquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:04 schreef Nijna het volgende:
Mijn accesoires liggen respectievelijk te zingen en te mopperen in bed.
Dit lees ik nu pasquote:Op maandag 4 januari 2010 20:22 schreef mijsje het volgende:
volgens mij ook een betere plek voor een piercing, kun je er ook nog eens zelf naar kijken zonder een spiegel te gebruiken...
Hoeft niet zo te zijn Ingrid. Na de bevalling van Fleur ging het als een zonnetje. Na Maud was het hopeloos. Heb ik het een half jaar aangezien, maar het bleef ongeregeld en met veel kramp. Toen maar weer terug naar de pil. Er zijn in lif geloof ik een topic over mirena.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige ben met die darmen borrels.![]()
Hier gaat het wel ok. Mijn lijf reageert wel stom op de spiraal. Na een maand moet het toch wel gewend zijn zou je denken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dit lees ik nu pas![]()
maar normaal gesproken kan ik die piercing wel zien hoor!alleen nu niet door die dikke buik...
Volgende week naar de dokter, check of hij goed zit. Dan kaart ik het wel aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef chacama het volgende:
[..]
Hoeft niet zo te zijn Ingrid. Na de bevalling van Fleur ging het als een zonnetje. Na Maud was het hopeloos. Heb ik het een half jaar aangezien, maar het bleef ongeregeld en met veel kramp. Toen maar weer terug naar de pil. Er zijn in lif geloof ik een topic over mirena.
Keertje ruilenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:36 schreef Vicky het volgende:
Wat balen Tessie!!Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind mijn oudste kind momenteel echt niet leuk
Ze luistert voor geen meter, heeft een grote mond, jankt om alles, loopt de hele dag te zeuren en heeft echt overal een weerwoord op. Dit begint al om 7.00 uur en dat gaat door totdat ze naar bed gaat.ik ben dat gedrag zo zat. Ik ben gewoon blij als ze op school is
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
ja, daar dacht ik ook nog aan vandaag. ;oquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:59 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat fijn Miss! Hoe is de situatie met je broer nu eigenlijk?
Knoop dit maar in je oren Sly!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
miss_sly, ik vind het heel goed dat je voor je eigen gezin en jullie welzijn kiest. Je kan niets aan de situatie veranderen, en je kan er wel veel energie instoppen, maar het lijkt mij dat je daar weinig voor terug krijgt nu. In plaats daarvan kun je ook lekker van je gezinnetje genieten en leuke dingen doen. Dat betekent niet dat je niet om je broer geeft, maar dat je prioriteiten stelt, en je gezin heeft meer 'recht' op jou, dan je broer je heeft. Het is allemaal erg naar, maar een mama en partner die lekker in haar vel zit en volop 'aanwezig' is, daar heeft jouw gezin gewoon veel meer baat bij. Zoals Stiemie al zei: het gaat hier om een volwassen man!
quote:zelfs over dames hier gedroomd heb (weird....),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |