abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:33:22 #199
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_76812044
miss_sly, ik vind het heel goed dat je voor je eigen gezin en jullie welzijn kiest. Je kan niets aan de situatie veranderen, en je kan er wel veel energie instoppen, maar het lijkt mij dat je daar weinig voor terug krijgt nu. In plaats daarvan kun je ook lekker van je gezinnetje genieten en leuke dingen doen. Dat betekent niet dat je niet om je broer geeft, maar dat je prioriteiten stelt, en je gezin heeft meer 'recht' op jou, dan je broer je heeft. Het is allemaal erg naar, maar een mama en partner die lekker in haar vel zit en volop 'aanwezig' is, daar heeft jouw gezin gewoon veel meer baat bij. Zoals Stiemie al zei: het gaat hier om een volwassen man!

Dames, dank voor jullie lieve woorden! Het was eigenlijk om die reden (mijn 'isolement') dat ik me hier heb aangemeld. Het doet me goed om gewoon ergens 'bij' te horen, en ondanks dat ik al tijden meelas en zelfs over dames hier gedroomd heb (weird....), is af en toe even wat kunnen posten best een fijn gevoel.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 14 januari 2010 @ 19:43:28 #200
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76819407
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
miss_sly, ik vind het heel goed dat je voor je eigen gezin en jullie welzijn kiest. Je kan niets aan de situatie veranderen, en je kan er wel veel energie instoppen, maar het lijkt mij dat je daar weinig voor terug krijgt nu. In plaats daarvan kun je ook lekker van je gezinnetje genieten en leuke dingen doen. Dat betekent niet dat je niet om je broer geeft, maar dat je prioriteiten stelt, en je gezin heeft meer 'recht' op jou, dan je broer je heeft. Het is allemaal erg naar, maar een mama en partner die lekker in haar vel zit en volop 'aanwezig' is, daar heeft jouw gezin gewoon veel meer baat bij. Zoals Stiemie al zei: het gaat hier om een volwassen man!
Knoop dit maar in je oren Sly!
quote:
zelfs over dames hier gedroomd heb (weird....),
Ik droom ook wel eens over Fok hoor. Best confronterend om me te realiseren hoe verslaafd ik eigenlijk ben. En hoe láng ook al.
Maar goed, ik heb ook erg leuke en fijne contacten hier opgedaan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_76819856
Jullie zijn lief en hebben gelijk. Fijn om daar eens aan herinnerd te worden zo nu en dan
Thanks!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 14 januari 2010 @ 21:32:09 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76824471
Eindelijk weer eens tijd om achter laptoppie te kruipen
Het vandaag weer de halve dag geslapen!

wat ik me nog herinner van de leesscan
tessie, wat naar dat je je zo beroerd blijft voelen!

stiemie, lekker roller coaster zit jij in, zeg! hopelijk worden de goede dagen steeds meer!

miss, wat klink je gelukkig!

sonnetje, heel fijn dat er op je werk wordt meegedacht!

en, hoe gaat het met mij?
"i feel good! i knew that i would, now"

heb wel last van de zgn grammengestapo. aviva was 10% afgevallen, kwam niet snel genoeg aan, dus ben nu aan het nakolven en geven met de fles... (dag 8 en nog 220 g onder geboortegewicht)
ik vind het wel moeilijk. het nare einde aan de borstvoeding bij eli (5 borstontstekingen in 3 weken, dus exit bv) zit me toch onwijs hoog, en ik wil nu dat het perfect gaat, en dan is iedere quasi-tegenslag of wat niet volgens de boekjes gaat een zware domper voor mijn post-partum hormonen, en dat is wel jammer...

verder ben ik weer helemaal plat (buikwand is nog niet helemaal hersteld, navel plopt nog een beetje, maar geen huid over, dus dat komt wel goed), zat eergister op +2kg, wrs nu nog weer minder, want mijn heupvetjes lijken ook weer minder en stuwing is weg, dus op dat gebied gaat het perfect!
nu nog van die bekkenklachten af komen...

maar al met al, gaat het dus heel goed hier.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_76825798
Fijn dat je je zo goed voelt Davinia. Hopelijk komt Aviva ook gewoon lekker snel aan en gaat alles goed met de bv en ook met je bekken!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:11:25 #204
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76845839
Gefeliciteerd met je dochtertje Davinia! Nog helemaal niet gezien dat je was bevallen . Zulke mooie namen ook Eli & Aviva .

Mag ik ook ff zaniken? Ik ben me dus al maanden helemaal rot aan het solliciteren en ik ben steeds 2e . Echt, ik ga altijd naar het tweede gesprek, en dan wijzen ze me vervolgens af met de inmiddels historische woorden: " We vinden je een supergoede kandidaat, maar iemand anders past toch net iets beter in het team" . Echt, ik word er zoooooo flauw van...ben ik nou zo raar

En dan al die moeite die ik in al die gesprekken steek, voor noppes .

Vandaag weer afgewezen voor een baan die ik echt supergraag wilde..en tijdens het gesprek zei de man met wie ik het gesprek had steeds " Oh, wat een goed antwoord" *noteernoteer .

En dan NOG lukt het WEER niet. Ik voel me best wel waardeloos en loserig inmiddels . En Bleuh.

En ik heb ook helemaal geen zin meer om weer de hele riedel van voren af aan te gaan doen en dan weer hoop te hebben die de grond ingeslagen wordt. Maar ik wil wel een baan, want ik wil een ander huis en en en.

En ik heb gewoon het gevoel dat iedereen om me heen verder gaat en ik stagneer. En dat maakt me heel erg chagrijning en ik heb ook een steeds korter lontje .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_76846298
Kan me voorstellen dat dat rot voelt Viev Zou zo fijn zijn als je wel eens die leuke baan kreeg en verder kon.
Ik hoop dat dat snel gaat gebeuren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_76846503
Vief wat klote!
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ik solliciteer me een breuk maar word niet eens uitgenodigd voor een gesprek. Ik krijg steeds een mail/brief dat er zoooooveel kandidaten zijn en dat ze mensen hebben die beter aansluiten.

Op zich gaat het hier wel goed alleen heb ik soms echt geen geduld met Amber. Het eeuwige zeuren vind ik zeer vermoeiend en het niet willen luisteren...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:39:58 #207
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76846824
Nou ja, ik word altijd uitgenodigd maar dan na twee gesprekken alsnog afgewezen . En ik ben gisteren echt uitgevallen tegen Dean en heb hem hard bij zijn armpje gepakt om het door elkaar te rammelen. Later heb ik gezegd dat het me speet en dat ik een beetje moe was en dat dat niet zo lief was, en toen zei hij " Het geeft niet mama *aai" " .
pi_76846882
a gossie.. Deantje...
soms drijven dingen je tot wanhoop en reageer je ze af op de verkeerde.... Herkenbaar...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76847021
Och vief wat ontzettend frustrerend en irritant zeg zeker als je inderdaad al die moeite doet (je gaat er toch helemaal op je paasbest en voorbereidt heen enzo) en het dan steeds nét niet wordt.

Ik hoop echt heel snel op een hele toffe baan voor je dat heb je nou zo onderhand wel een keertje keihard verdient hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:46:00 #210
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76847049
Yep, en dan voel je je extra waardeloos op zo'n moment he.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 12:47:14 #211
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76847095
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Och vief wat ontzettend frustrerend en irritant zeg zeker als je inderdaad al die moeite doet (je gaat er toch helemaal op je paasbest en voorbereidt heen enzo) en het dan steeds nét niet wordt.

Ik hoop echt heel snel op een hele toffe baan voor je dat heb je nou zo onderhand wel een keertje keihard verdient hoor!
Thnx Huup. da's lief. En ja, dat zei ik net nog tegen mijn teerbeminde, dat ik zelf ook vind dat ik nu wel eens een meevaller verdien . Maar ja, de schiksgodinnen zijn me nog niet echt gunstig gezind .
pi_76847458
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 12:47 schreef Vivi het volgende:

[..]

Thnx Huup. da's lief. En ja, dat zei ik net nog tegen mijn teerbeminde, dat ik zelf ook vind dat ik nu wel eens een meevaller verdien . Maar ja, de schiksgodinnen zijn me nog niet echt gunstig gezind .
Viev, je verdient meer dan ooit een meevaller. Maar komt goed, heus
Weet je nog hoe ik eind 2008 al die slechte dingen achter elkaar had? Een paar maanden later was dat allemaal omgeslagen naar
Ik hoop dat jou hetzelfde gaat gebeuren en het liefst deze maand nog.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:00:17 #213
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76847599
Zo, da's wel heel erg klote zeg! Niet eens uitgenodigd worden voor een gesprek is ook niet alles, maar dat heb ik dan maar liever geloof ik. (en da's ook k*t voor je zelfbeeld kan ik je vertellen ) ik hoop echtechtecht dat je gauw de allerbeste bent voor een baan!

Ik merk zelf dat ik gewoon teveel tijd heb. Ga me over allemaal pietluttigheden enorm opwinden. En het zinvol investeren in huis poetsen ofzo komt ook niet erg van de grond.

Enniehoe, gauw een andere wind voor jou!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76847672
Of uitgenodigd worden, afgebeld worden omdat ze ziek is en dan een mailtje krijgen dat er betere kandidaten zijn.
Ik had nog een mailtje gestuurd met de vraag waarom maar ik heb geen antwoord meer gekregen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:09:12 #215
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76847886
Jullie zij lief allemaal . DML, ik hoop zo dat je gelijk hebt . En Vicks, het is gewoon allebei klote, niet uitgenodigd worden sucks, maar ook wel uitgenodigd worden, oppas regelen, opdoffen, zoveel energie in gesprekken steken en dan alsnog worden afgewezen...dat voelt op de een of andere manier nog meer als een "persoonlijke" afwijzing.
pi_76847957
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Vivi het volgende:
Jullie zij lief allemaal . DML, ik hoop zo dat je gelijk hebt . En Vicks, het is gewoon allebei klote, niet uitgenodigd worden sucks, maar ook wel uitgenodigd worden, oppas regelen, opdoffen, zoveel energie in gesprekken steken en dan alsnog worden afgewezen...dat voelt op de een of andere manier nog meer als een "persoonlijke" afwijzing.
Snap ik helemaal. Het komt goed!! Voor ons allebei!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76848024
Vivi wat kut.. Kan me voorstellen dat je er even geen zin meer hebt om energie in te steken.. En degene die het dichtst bij je staan krijgen dan te doen met jouw humeur... Vervelend.. Ik hoop voor je dat je binnenkort een te gek gave super leuke baan vindt!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:41:59 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76849131
Vieveke
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:48:00 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76849386
Vivi
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:56:41 #220
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76849736
Vief Zo ontzettend balen. En inderdaad niet goed voor je zelfbeeld.
pi_76857503
Vivi, wat naar en frustrerend zeg. Helemaal als ze tijdens het gesprek wel zo positief zijn. Ik hoop dat je snel een leuke baan vind! En DeBuurvrouw en Vicky natuurlijk ook.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:51:52 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76862115
Och Viefke toch. Wat rot zeg. Maar je laat het je zelfbeeld toch zeker niet aantasten? Jij dijk van een vrouw. En wat betreft hetgeen je over Dean schrijft, dat is ook rot. Maar blijkbaar kan zoiets gebeuren. Iets met 'only human' enzo. Zo lang je het zelf maar onder ogen durft te zien zal het vást meevallen (ook al baal je er uiteraard van).
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:13:12 #223
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76863019
Mwoh, ik voel me al ietsiepietsie beter...jongen van het uitzendbureau belde (met een nieuwe vacature ) en aangezien ik het allemaal echt even kwijt moest kreeg ie het hele verhaal over zich heen, en hij zei ook dat ik het me echt niet persoonlijk aan hoefde te trekken, en dat hij echt super-top-fabuleuze kandidaten (vind hij dan ) niet geplaatst krijgt momenteel omdat de markt gewoon overspoeld wordt door mensen die zoekende zijn..dus dat helpt wel iets. Maar het blijft balen, want deze baan was echt hartstikke leuk. En het lullige is dat ik al maanden een baan had moeten hebben, alleen die werd op het laatst onder mijn voeten uit getrokken door een vacaturestop.

Moonah .
  vrijdag 15 januari 2010 @ 19:14:52 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76863094
Oh en met Dean was het wel weer helemaal oke en gezellie vandaag,eerst muziekles vanochtend en hij is lately helemaal into koken, wil elke avond helpen en vandaag ging ie zelf maar even pakken wat het dan moest worden vanavond in de supermarkt .
pi_76864259
Vivi, wat stom... ze zullen zich nog voor hun kop slaan dat ze je niet hebben gekozen!!! ik duim voor je dat je gauw weer een fijne/nieuwe baan hebt.
  Moderator vrijdag 15 januari 2010 @ 23:54:51 #226
5428 crew  miss_sly
pi_76875383
Davinia is het fijn op je roze wolk? En ik las dat Aviva goed aangekomen was Fijn!

Viefke, wat een ellende. Hopelijk komt het gauw goed voor je
en voor Vicky en debuurvrouw ook
pi_76883772
Vivi wat naar zo zeg. Zeker als je steeds veel tijd in een gesprek hebt gestoken om alles voor te bereiden en dan toch weer niet... Ben momenteel ook hard aan het solliciteren en dat is in deze tijd helemaal niet leuk

Davinia niet te druk maken hoor Het gaat vast helemaal goedkomen!

En hier even wat minder tijd om te fokken. Heb er gewoon geen puf voor. Peuter met doorkomende kiezen en een verkouden baby met een voeding tussen 3 en 5 wisselen elkaar 's nachts netjes af waardoor je het idee hebt dat je alleen maar de hele nacht van kamer naar kamer hebt gelopen en bijna niet hebt geslapen
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:12:30 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76885698
vivi ik kan 't me goed voorstellen. solliciteren kost zóveel energie, en afgewezen worden is gewoon echt niet leuk. zeker niet als 't dan keer op keer gebeurt. ik moet ook weer aan 't solliciteren omdat mijn contract per 1 september afloopt en al 't maximum aantal keren verlengd is, maar ik hik er zó tegenaan. blehgk. heel veel succes ermee, zet 'm op weer, en ik hoop dat je nu heel snel een keer wèl op nummer 1 belandt.

stiemie, lijkt me logisch dat je daar je handen aan vol hebt! sterkte! (en betere nachten gewenst. )
in de haak.
pi_76885730
Vivi, wat balen zeg
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:05:56 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76887394
Oh Vivi, wat is dat klote, zeg. En Trui ook voor jou is het rot. Zit een vaste baan er nou echt niet in
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:45:22 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76888692
nee. stom he.
in de haak.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:48:12 #232
37150 livelink
pi_76888771
Ja, superstom. Als ze zo vaak een contract verlengen dan is dat een teken dat ze iemand structureel nodig hebben op die plek. Ik kan me daar best boos over maken, maar je doet er inderdaad helemaal niks aan.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:54:12 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76888954
Nah Trui! Da's ook mooi klote!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76889015
wat stom Trui!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 16 januari 2010 @ 15:53:27 #235
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76892502
Het doorsolliciteren naar de andere functie is dus ook op niets uitgedraaid wat balen zeg.
Vivi en Vicky oor jullie omt er ook echt een nieuwe baan aan
Succes meiden!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 16 januari 2010 @ 17:00:29 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76894429
Jeumig wat een banenleed hier...
pi_76898667
Banenleed dames . Ik duim voor gauw iets moois op jullie pad! Blegh lastig lijkt me!
Zet em op!
Fake it till you make it...
pi_76899130
Meiden kop op, dr komt echt de baan die bij je past, hopenlijk is het snel zover.... in elk geval een knuffel vanuit hier !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76901066
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef trui het volgende:
nee. stom he.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 18 januari 2010 @ 12:57:43 #240
108648 cattie
lieve moeder
pi_76961290
Ik ben moe. heel moe. Al meer dan een jaar heb ik op 2 nachten na elke nacht maximaal 4 uur achter elkaar geslapen. de meeste nachten wordt Fee om de 3 uur wakker. En dat begint me aardig op te breken. We hebben nu een heel plan om Fee beter te laten slapen. Maar ondertussen ben ik zo moe, ik kom echt nergens meer aan toe behalve voor de kinderen zorgen en werken. Het huishouden bestaat uit achterstallige klusjes en ik ben al bijna vergeten wat mijn hobby's zijn. Binnenkort gaan mijn man en ik een weekendje weg, lekker bijslapen. Heerlijk, maar dan moet fee nu wel echt beter gaan slapen, anders gaat het daarna weer precies hetzelfde. Slopend.

Ergens hier zeiden verschillende moeders dat ze zo rammelen. Ik rammel absoluut niet. Ik zou niet weten hoe ik het met 3 kinderen moet doen, ik kan 2 kinderen al nauwelijks aan. Ik voel me een beetje een falende moeder. Ik ben ook niet zo lief en geduldig overdag als ik zou willen.

Sorry voor deze klaagzang, ik moet het even kwijt. Verder zijn Ive en Fee helemaal geweldig en heerlijke kindjes die het prima doen. maar ik zal blij zijn als de meest intensieve tijd voorbij is.
pi_76961508
Cattie
Logisch dat je moe bent!! Ik heb nu 3 slapeloze nachten achter de rug en ik ben gesloopt. Jij hebt het al meer dan een jaar.
Ik hoop dat Fee snel beter gaat slapen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:03:16 #242
5428 crew  miss_sly
pi_76961562
ow cattie, logisch toch dat je zo moe bent? Dan ben je toch geen falende moeder? Juist niet, aangezien je Fee al die tijd geeft wat ze nodig heeft 's nachts! Ljkt me echt heel erg zwaar. Slaapgebrek is iets wat erg doorwerkt in alles.

Wat is het plan om Fee beter te laten slapen? Ik hoop heel erg voor je dat het lukt en dat je je dan gauw weer fitter voelt
pi_76961803
Ik vind het verbazingwekkend dat je het al zo lang volhoudt, cattie. Mijn zoon is nu 9 weken oud en ik begin het steeds moeilijker te vinden dat een goede nacht betekent dat ik een keer 4 uur achtereen geslapen heb. Straks moet ik gaan werken en ik hoop dat hij dan wat langer slaapt, want ik zou niet weten hoe ik die nachten trek als ik 's ochtends niet uit kan slapen.

Ik weet niet hoe je je kind beter kunt laten slapen 's nachts, maar misschien kun je voor jezelf die nachten draaglijker maken, bijvoorbeeld door om en om 's nachts te voeden waardoor je in ieder geval de helft van de tijd meer slaap krijgt? Ik ga er maar vanuit dat ze wakker wordt voor eten, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.

Vergeet niet dat slaapgebrek rare dingen met je doet. Ik hoop dat voor je dat de nachten snel beter worden, want dit is duidelijk een onhoudbare situatie.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:11:22 #244
108648 cattie
lieve moeder
pi_76961891
Dank jullie.
We laten Fee nu een pop in bed stoppen en er 's ochtends weer uit halen en draaien rustgevende muziek. Door dat laatste lijkt ze in ieder geval weer makkelijk in slaap te vallen. Ze wil namelijk 's nachts vaak niet meer in haar eigen bedje slapen, maar alleen maar bij mij zijn.
Mijn man helpt ook 's nachts, maar als Fee echt gaat huilen, dan krijst ze het hele huis wakker.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:14:01 #245
5428 crew  miss_sly
pi_76962021
En wil ze dan ook drinken, cattie, of is het 'gewoon' wakker zijn?
  maandag 18 januari 2010 @ 13:17:32 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76962182
Wat ontzettend moeilijk Cattie. Het is zo frustrend. En niet doorslapen sloopt je echt.

Heel veel sterkte. Ik hoop dat Fee gauw een hele nacht gaat maken.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:17:40 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_76962186
Beide. Als ze drinkt valt ze makkelijker in slaap. dus vaak voed ik haar wel (terwijl ze het niet echt meer nodig heeft).
pi_76962332
Ze wil dus echt jou, en niet je man? Dat moet voor hem ook frustrerend zijn.

Op een of andere manier zal ze geborgenheid moeten vinden in haar eigen kamertje. Ze is nu een jaar oud; kun je misschien iets bewerkstelligen door te benadrukken dat ze een 'grote meid' is? Ik weet dat die methode toegepast wordt bij plassen op het potje (feestje vieren... oh, wat ben je een grote jongen!). Een pop in bed laten stoppen is misschien daartoe bedoeld?

MevrouwVanDalen had indertijd zo'n leuke methode, al weet ik niet meer precies wat dat was. Ik geloof dat ze haar zoon S. een speen (?) op de post liet doen voor kinderen die het nog wel nodig hebben. Ik weet niet meer of het een speen was, maar ik vond het een fantastische positieve manier om een kind te begeleiden in een verandering.

Ik weet niet of je op goedbedoeld advies zit te wachten, aangezien jullie al een plan hebben. Het is natuurlijk gewoon fijn om je hart even uit te kunnen storten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:21:09 #249
5428 crew  miss_sly
pi_76962337
Wat lastig! En kun je liggend voeden, zodat je tegelijkertijd wel zelf kunt slapen?

Fijn dat ze door die rustgevende muziek iig gemakkelijker in slaap lijkt te vallen. Hoe slaapt ze overdag?
  maandag 18 januari 2010 @ 13:31:51 #250
108648 cattie
lieve moeder
pi_76962759
Claudia, de pop is idd daarvoor bedoeld.
Als ze toch bij mij in bed eindigt dan voed ik slapend, maar het is de bedoeling dat ze in haar eigen bedje slaapt. overdag slaapt ze 1x, 1 a 2 uur. Dat gaat de laatste dagen weer prima.
Goede tips zijn altijd welkom. Maar het gaat me nu niet zozeer over Fee, daar zijn we hard mee aan het werk, maar meer dat ik zo moehoehoe ben.
pi_76962776
Och Cattie wat zwaar. ik kan me voorstellen dat je de draad daardoor een beetje kwijtraakt. Belangrijk om af en toe je hart te kunnen luchten.

Nog een goedbedoeld advies, wat hier heel goed werkt is een hemdje wat ik gedragen heb in bed leggen. Dat drapeert Ko helemaal over zijn gezicht en daar valt hij lekker bij in slaap. Het kalmeert hem ook als ik er niet ben.

Hopelijk lukt het voor jullie weekendje weg er wat meer regelmaat in te hebben.

Voor alle solliciterende dames, succes!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 18 januari 2010 @ 13:35:32 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76962907
Cattie, je bent absoluut geen falende moeder. Deze periode is sws enorm intensief en je hebt ook nog eens genoeg aan je hoofd wat geestelijk energie vreet...dus dubbelop. Volgens mij ben jij juist een hele lieve warme moeder, hoe je altijd zo bewust bezig bent met de behoeftes van je kindjes .

Trui, wat balen voor jou ook zeg, wat doe je voor werk nu en zoek je in dezelfde richting of niet?
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:35:50 #253
5428 crew  miss_sly
pi_76962916
Sorry cattie, je hebt gelijk.
Is jullie weekendje al geboekt? heerlijk, even eruit en bijtanken. Hopelijk voel je je erna weer een stuk beter en kun je er met frisse moed tegenaan
  maandag 18 januari 2010 @ 13:36:48 #254
108648 cattie
lieve moeder
pi_76962957
Geen sorry zeggen miss!
Vivi, dat speelt idd ook nog mee.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:40:10 #255
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76963060
Nou Cattie, dat lijkt me nou niet iets om zo even opzij te schuiven hoor. Als er iets slopend is zijn het zorgen om een geliefde en je machteloosheid daarin. En als je dan ook niet fysiek kan bijtanken...dat hakt er enorm in, dus ga dat nu niet op jezelf betrekken he!
  maandag 18 januari 2010 @ 13:40:24 #256
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76963068
Pfff, Cattie wat liijkt me dat zwaar. Ik moet nu aan Moonah denken. Die was op een gegeven moment ook helemaal gesloopt. Zij heeft toen letterlijk zichzelf uitgezet door (moonah verbeter me als ik het fout heb) een slaappil te nemen en op zolder te gaan liggen. Nu had Moonah alleen thies en jij hebt Ive ook nog, maar ik kan me voorstellen dat je Ive kan laten logeren en dan zelf met je man afspreekt om inderdaad even uit te schakelen zodat je echt kunt slapen. En Fee meteen ook leert dat papa ook kan troosten..... in elk geval super veel sterkte
  Moderator maandag 18 januari 2010 @ 13:43:41 #257
5428 crew  miss_sly
pi_76963212
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef cattie het volgende:
Geen sorry zeggen miss!
Vivi, dat speelt idd ook nog mee.
Jawel, want jij wilde 'gewoon' even kwijt dat je zo moe was, en dan owrdt daar eigenlijk meteen overheen gewalst (met de beste intenties) om tips te geven. En soms is het even heel noodzakelijk om je hart te kunnen luchten, zonder oplossingen of tips, gewoon kwijt kunnen wat je voelt. En daar heb je even behoefte aan, dus daar moeten we dan even de ruimte aan geven. Vandaar mijn sorry
pi_76963357
Cattie Dat is ook heel zwaar. Wat anderen al zeggen, een paar nachten is al zo slopend. En jij hebt het al zo lang.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:50:34 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76963508
cattie, sterkte ermee. slaaptekort is heel naar, zeker als 't zo chronisch is. ik hoop hard voor je dat 't snel verbetert!

vivi ik PM je er wel even over.
in de haak.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:53:38 #260
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_76963624
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef trui het volgende:
cattie, sterkte ermee. slaaptekort is heel naar, zeker als 't zo chronisch is. ik hoop hard voor je dat 't snel verbetert!

vivi ik PM je er wel even over.
Leuk . Dan lees ik het als ik de furf uit mijn haar heb gespoeld .
pi_76964032
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ze wil dus echt jou, en niet je man? Dat moet voor hem ook frustrerend zijn.

Op een of andere manier zal ze geborgenheid moeten vinden in haar eigen kamertje. Ze is nu een jaar oud; kun je misschien iets bewerkstelligen door te benadrukken dat ze een 'grote meid' is? Ik weet dat die methode toegepast wordt bij plassen op het potje (feestje vieren... oh, wat ben je een grote jongen!). Een pop in bed laten stoppen is misschien daartoe bedoeld?

Kindjes van net één begrijpen echt nog niet wat groot of klein zijn inhoudt, laat staan dat ze dat kunnen verbinden aan het al dan niet in een eigen bedje slapen. Daarom is het ook zo lastig om ze daartoe te bewegen

Cattie, je probleem is (helaas) herkenbaar maar niet (meer) in dezelfde mate. Het is zo naar om zo moe te zijn, heel veel sterkte ermee
pi_76967897
Cattie, het is echt naar om zo moe te zijn! Hier gaan de nachten inmiddels beter, maar het werkt zo door op alles als je moe bent! Weekendje weg is misschien wel een goed begin om wat bij te tanken!
Sterkte en hopelijk gauw wat meer slaap voor jou .

Wij hebben bij beide kinderen een cd-tje met muziek gebruikt. Bij Iris zet ik die op als ze wakker wordt 's nachts en dan lijkt ze makkelijker weer verder te slapen. Mirte luistert tegenwoordig liever naar woezel en pip, maar dan valt ze wel weer in slaap (ik luisterde zelf vroeger graag naar sprookjes als ik niet kon slapen).
pi_76983038
Cattie, gewoon even een knuffel...

ook een dikke knuffel voor Bar. veel sterkte voor jou en je familie!
  maandag 18 januari 2010 @ 20:50:37 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76983720
Cattie, ik heb een paar weken terug voor het eerst een periode van een paar weken gebroken nachten gehad en men wat viel me dat vies tegen. Petje af dat je het al zo lang vol houdt!
Ik hoop dat het weekendje weg je iig weer een beetje energie geeft. Iig dan toch genoeg tot er een oplossing is.
pi_76985214
Cattie, ik weet nog hoe verschrikkelijk ontzettend zwaar die eerst maanden waren. Zo weinig slapen en zo vaak wakker worden is zo zwaar.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 18 januari 2010 @ 21:44:30 #266
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76986675
Mijn hemel, Bar... Wat afgrijselijk...

maandag 18 januari 2010 @ 21:46:00 #267
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76986777
Och Cattie toch, voel je aub niet waardeloos.
Ik heb idd zoals Chacama zei een poosje slaappillen gebruikt, 2x per week ofzo. Ik werd knettergek van het slaapgebrek. Wellicht is het een idee voor je, om af en toe evn te kunnen bijtanken.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:18:18 #268
108648 cattie
lieve moeder
pi_76988715
Slaappillen durf ik niet zo goed. Sowieso denk ik dat het niet mag icm borstvoeding en bij mij drinken is op dit moment de enige manier om haat enigszins in toom te kunnen houden. Ik hoop da het weekendje weg wat lucht geeft.
Fee is om 7 uur gaan slapen, maar werd om 8 uur en 10 uur weer wakker. Kan dus nog wel weer eens een lange nacht worden. Elke avond is het weer spannend, wordt het een vreselijke nacht of kunnen we nog enigszins slapen?
Ik hou me er maar aan vast dat ze ooit wel goed gaat slapen.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:20:45 #269
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76988857
Ik vond die slaappillen ook eng. Maar als je gaat hallucineren heb je weinig keus.
BV kan wel, afhankelijk van de soort en tijdstip van voeden.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:23:10 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_76988989
Hallucineren, , gelukkig heb ik die fase nog niet bereikt. Ik zal het in ieder geval in gedachten houden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 22:26:59 #271
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76989195
Cattie en Vivi, en de rest die het nodig heeft: een dikke

ik kom even binnenvallen met een soort jubelpost ..

Wat kom ik hier doen .. nou vertellen dat het eigenlijk fantastisch gaat (of zou moeten gaan). ik heb, zoals sommige van jullie wel gemerkt hebben, aardig onder hoogspanning geleefd met jeugdzorg in mijn nek, de wekelijkse alcoholcontrole's en controle's bij de huisarts/consultatiebueau etc etc. de laatste maanden kwam daar de ouder/kind observatie bij waar ik me enorm druk over heb gemaakt en wat me de nodige slaapproblemen en hoofdpijn heeft opgeleverd. Ik heb mede hierom ook twee gesprekken gehad met een psycholoog, waaruit voortkwam dat ik overspannen ben (al kom ik niet zo over ) Inmiddels heb ik de helft van de observatie achter de rug, en heb ik een tussentijdse evaluatie gekregen, en een verslag op paier.

lees en oordeel zelf het verslag wat ik integraal online heb gezet omdat ik zo blij ben en omdat er ergens toch een hele dikke last van mijn schouders is afgevallen.

Nu alleen nog afwachten of er een verlenging ots komt, de huidige ots loopt 10 februari af en er is nog geen verzoekschrift verlenging gesignaleerd. Als ik jeugdzorg achter me kan laten, kan ik eindelijk zonder angst van mijn zoon houden en me echt volledig gaan richten op de toekomst zonder steeds die aflatende angst dat ze jan bij me weghalen omdat ik een slechte moeder zou zijn .... ik heb nu het tegendeel wel bewezen dacht ik zo. (ik word nl ook al ruim drie maanden niet opgeroepen voor alcoholcontrole's omdat ze volgens mijn gezinsvoogd niet denken ook maar iets te kunnen vinden)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 januari 2010 @ 22:31:55 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76989478
Een hele dikke proficiat DJMO! Dat rapport laat weinig te raden over! Je mag echt trots op jezelf zijn hoor!
  maandag 18 januari 2010 @ 22:34:59 #273
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76989659
Hm, ik wilde zeggen "Daar moet op gedronken worden hihaho!" maar dat zal wel niet zo gepast zijn.
Ik kan me best voorstellen dat je trots en blij bent, maar ik vind het bijzonder merkwaardig om zo'n verslag (en al helemaal op deze manier) openbaar te maken.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:36:19 #274
37150 livelink
pi_76989735
DJMO, fijn dat het zo goed gaat en dat dat gezien wordt. Hopelijk kun je daarmee ook je overspannenheid de baas.
Ik zou de rapporten misschien niet te lang laten staan. Het is toch wel erg privé en hoewel ik zelf vrij open (wellicht te open) ben, zou ik hiermee wellicht wat voorzichtiger zijn. Maar dat doet niks af aan het feit dat je supertrots mag zijn

Cattie het is moeilijk om iets zinvols te zeggen. Ik hoop echt dat er snel een einde komt aan de slaapproblemen.
pi_76989857
DJMO gefeliciteerd! Wat goed!

Cattie
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 januari 2010 @ 22:43:25 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76990147
Over die raporten ben ik het wel een beetje eens. Voor jou maakt het mss niet zoveel uit, maar je weet hoe diep men kan graven als men wil en je weet niet of Jan, of jijzelf for that matter, er ooit op zit te wachten dat dit nog weer tevoorschijn getrokken wordt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 22:44:54 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76990220
Thnx all

ik haal ze morgen ook weer offline Livelink, maar ik wilde het sowieso delen met een paar hele goede vrienden van me, en ik had zoiets van: ach, OUD weet ook van de problemen aan t begin van mijn zwangerschap en de vorderingen eromheen/erna, waarom zou ik ze dan de afloop niet gunnen? Dat die toevallig goed uitgepakt is voor mij, mag daar niets aan afdoen.

En Moonah, je mag je bij wijze van spreke helemaal klemzuipen van me, het doet me helemaal niets meer. Ik heb dat tijdperk achter me gelaten, en wordt er nu alleen nog mee geconfronteerd doordat jeugdzorg in beeld is. Dat ik het op deze manier wil delen is voor mij een manier van verwerking van (in dit geval positieve) dingen. Niet alleen negatieve dingen moet je verwerken is mijn mening ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 18 januari 2010 @ 22:51:24 #278
11682 Moonah
Jolie femme
pi_76990543
Wat een sportieve reactie op mijn flauwe grapje.
Tja, die scepsis zul je wrs vaker tegenkomen. Je hebt veel te bewijzen. Maar uiteindelijk alleen aan jezelf. Succes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 22:59:09 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76990976
misschien dat de smiley maakte dat ik het niet als een grapje opvatte? en ik geloof dat ik mezelf wel bewezen heb zoals ik zei .. en sorry dat ik niet zo sportief ben ... ben meer in een nadenkende/overdenkende bui dan in een lolstemming op het moment

pi_76992072
Heel mooi rapport.

Maar ik zou als je hulpverlener nou niet staan te juichen dat je zo'n intiem rapport online zet, en al helemaal niet omdat echt iedereen zijn naam er bij staat.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 23:32:52 #281
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76992588
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef bibi het volgende:
Heel mooi rapport.

Maar ik zou als je hulpverlener nou niet staan te juichen dat je zo'n intiem rapport online zet, en al helemaal niet omdat echt iedereen zijn naam er bij staat.
dat is nu opgelost .. als dat het grootste punt is waar de mensen over vallen .. .

pi_76992734
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat is nu opgelost .. als dat het grootste punt is waar de mensen over vallen .. .
Je kan toch ook gewoon heel trots op het rapport zijn, zonder dat je met de buitenwereld de namen deelt?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 januari 2010 @ 23:41:00 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_76992911
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef bibi het volgende:

[..]

Je kan toch ook gewoon heel trots op het rapport zijn, zonder dat je met de buitenwereld de namen deelt?
ik had daar totaal niet bij stil gestaan .. wilde het rapport integraal online zetten omdat als ik het overtik er altijd weer mensen zullen zijn die me niet geloven (hoewel die er nu ook ongetwijfeld zullen zijn) en ja ik ben 30 en verantwoordelijk voor wat ik doe, maar je hoeft er ook geen halszaak van te maken. ik heb de namen nu toch verwijderd ...

pi_76993112
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik had daar totaal niet bij stil gestaan .. wilde het rapport integraal online zetten omdat als ik het overtik er altijd weer mensen zullen zijn die me niet geloven (hoewel die er nu ook ongetwijfeld zullen zijn) en ja ik ben 30 en verantwoordelijk voor wat ik doe, maar je hoeft er ook geen halszaak van te maken. ik heb de namen nu toch verwijderd ...
  maandag 18 januari 2010 @ 23:59:31 #285
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_76993820
Nou zeg Bar, wat een afschuwelijk nieuws!!! Wat verschrikkelijk zeg! Heel, heel erg veel sterkte!!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:35:14 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76995144
DJMO ook hier, goedzo laat ze maar zien dat je het kan!

Cattie geen avies wijze raad, alleen een dikke en ik hoop voor je dat Fee op magische wijze zo ineens besluit dat ze goed gaat slapen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:40:52 #287
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76995328
cattie ik weet hoe het je kan slopen..een kind wat zo slecht doorslaapt!
En ik kan je ook zeggen dat het beter wordt! Ongemerkt steeds een klein beetje (al moet je dat nooit hardop zeggen want dat horen ze )
Ik had niet gedacht dat het zou gebeuren voor haar 4e verjaardag maar madam slaapt alle nachten in haar eigen bedje en behalve dat ze vaak `s avonds nog wel spookt en `s ochtends erg vroeg wakker is, slaapt ze verder goed!

Gefeliciteerd DJMO
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 07:36:52 #288
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_76998350
Jeetje Cattie, wat zwaar! Ik weet helaas heel goed wat het is om een lange tijd niet tot nauwelijks te slapen na de geboorte van Julius anderhalf jaar last gehad van insomnia. Er zijn absoluut lichte slaapmiddelen (veelal inslapers) die het iets rustiger voor je kunnen maken en die toch te combineren zijn met borstvoeding. Ik heb die zelf destijds ook gebruikt, toen het niet meer vol te houden was. Het lijkt mij op dit moment belangrijker dat jij een beetje bijkomt, dan dat jij die nachtvoedingen 'live' geeft trouwens. Nachtvoedingen kunnen ook uit een flesje komen he. Ook afgekolfde melk, als je Fee liever geen flesvoeding geeft. Ik weet hoe niet slapen kan slopen en zo te horen is het tijd voor serieuze actie. Sterkte ermee!

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 19-01-2010 07:46:20 ]
pi_76999273
DJMO, mooooi ,

Cattie, hopelijk beetje kunnen slapen?

En lees ik nou over het bericht van Bar heen??? Want ik zie wel reacties, maar kan het bericht niet vinden, zit ik nou zo slecht te lezen dan...?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:13 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76999293
Nijna, het stond in het Engeltjes topic, en voor een groot deel nu op het speeltuinbankje.
Bar d'r broer is gisterenochtend bij een brand om het leven gekomen.
Dode bij woningbrand Zeeland
pi_76999367
Ja, ik had het inmiddels gevonden...

Bar, wat heftig... geen woorden... gecondoleerd, ik wens je ontzettend veel sterkte
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:39:28 #292
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77000007
oh mijn god wat verschrikkelijk.... bar toch... alweer zo'n drama in jullie familie. ontzettend veel sterkte gewenst.
in de haak.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:06:28 #293
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77000663
Bar.. Ik ben gewoon sprakeloos, ik snotter met je mee.. Héél erg vreselijk enorm veel sterkte, voor jou maar ook voor je familie.. Woorden zijn leeg en kaal en ik zou willen dat er meer was dat we voor je konden doen

Cattie, slaapgebrek is letterlijk een martelingsmethode hoor, héél begrijpelijk dat je erdoorheen zit (hell, hoe hou je het in vrédesnaam al zo lang vol??), ik hoop dat je heel fijn bij kunt tanken met je weekendje weg en dat er snel een soort ommekeer komt in hoe het 's-nachts gaat..

Moonah, wow, hallucineren? Mijn hemel..

DJMO, gefeliciteerd!

Vivi, Vicky en Trui, ik ga duimen voor briljante wereldbanen voor jullie allemaal, en snel een beetje!

En echt, nog een keer Bar, ik kan niet ophouden hieraan te denken..
3!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:10:27 #294
108648 cattie
lieve moeder
pi_77000783
Bar, heel veel sterkte met dit verschrikkelijke nieuws!

Fee werd vannacht elk uur wakker. Ze ging wel snel slapen na ingestopt en toegesproken te zijn, maar het was wel weer vermoeiend.
TF, ik hoop dat het bij Fee ook zo gaat!
Renzel, je hebt wel gelijk. Ik moet de zorg over Fee ook meer uit handen durven geven. Misschien om en om de nachten met mijn man verdelen. Gelukkig val ik zelf wel makkelijk in slaap. Ik slaap al bijna voordat mijn hoofd het kussen raakt.
pi_77000895
och bar toch. gecondoleerd.

en DJMO, gefeliciteerd.

cattie; heb je al eens geprobeerd om oordopjes in te doen en je man een nachtje 'dienst' te geven?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_77001159
Nee.. Bar... Wat ongelooflijk afschuwelijk

Cattie slaapgebrek is ook vreselijk, logisch dat je niet lekker in je vel zit daardoor. En wat Icantrix zegt, het is inderdaad een martelmethode. Je bent echt geen falende moeder!!

Vivi ik hoop dat je snel op nr.1 eindigt voor een hele leuke baan!

DMJO wat goed!!

Ik heb me gisteren ziekgemeld bij het UWV. Vanaf vorige week woensdag zit ik in de W.W. als het goed is, het is nog in behandeling. Ik heb het geprobeerd, maar vacatures zoeken en solliciteren gaat me nu echt niet lukken. Als ik een baan had zou ik me ook ziekgemeld hebben. Bluh, en toch voel ik me er wel schuldig om.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_77002464
Bar hopelijk heb je inmiddels zekerheid want de onzekerheid lijkt me vreselijk. Zeker als je al zo goed als zeker weet dat het zo is. Heel veel sterkte voor jou en je naasten

DJMO wat fijn dat je het ook wil delen als het goed gaat En nog veel fijner dat het goed gaat!

En Cattie dat klinkt heel heftig. Als we hier een moeilijke periode hebben, delen we de nachten op. Om de beurt een nacht en dan kan je in ieder geval nog een beetje bijslapen.

Twinkly misschien heb ik het gemist, maar waarom ben je ziekgemeld?
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef Incantrix het volgende:
Vivi, Vicky en Trui, ik ga duimen voor briljante wereldbanen voor jullie allemaal, en snel een beetje!
Is er misschien nog een klein wereldbaantje voor mij over? Gisteren weer op gesprek geweest en helaas te veel ervaring en te hoge opleiding etc Ben daardoor vandaag echt in een rothumeur en dat kon niet slechter gepland want ik ben de hele dag alleen met de meisjes. O ja en met de werkster, maar die is weer eens een uur te laat. Die vliegt er straks dus meteen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')