Knoop dit maar in je oren Sly!quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:33 schreef Basboussa het volgende:
miss_sly, ik vind het heel goed dat je voor je eigen gezin en jullie welzijn kiest. Je kan niets aan de situatie veranderen, en je kan er wel veel energie instoppen, maar het lijkt mij dat je daar weinig voor terug krijgt nu. In plaats daarvan kun je ook lekker van je gezinnetje genieten en leuke dingen doen. Dat betekent niet dat je niet om je broer geeft, maar dat je prioriteiten stelt, en je gezin heeft meer 'recht' op jou, dan je broer je heeft. Het is allemaal erg naar, maar een mama en partner die lekker in haar vel zit en volop 'aanwezig' is, daar heeft jouw gezin gewoon veel meer baat bij. Zoals Stiemie al zei: het gaat hier om een volwassen man!
quote:zelfs over dames hier gedroomd heb (weird....),
Thnx Huup. da's lief. En ja, dat zei ik net nog tegen mijn teerbeminde, dat ik zelf ook vind dat ik nu wel eens een meevaller verdienquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:45 schreef huuphuup het volgende:
Och vief wat ontzettend frustrerend en irritant zeg![]()
zeker als je inderdaad al die moeite doet (je gaat er toch helemaal op je paasbest en voorbereidt heen enzo) en het dan steeds nét niet wordt.
Ik hoop echt heel snel op een hele toffe baan voor jedat heb je nou zo onderhand wel een keertje keihard verdient hoor!
Viev, je verdient meer dan ooit een meevaller. Maar komt goed, heusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thnx Huup. da's lief. En ja, dat zei ik net nog tegen mijn teerbeminde, dat ik zelf ook vind dat ik nu wel eens een meevaller verdien. Maar ja, de schiksgodinnen zijn me nog niet echt gunstig gezind
.
Snap ik helemaal. Het komt goed!! Voor ons allebei!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:09 schreef Vivi het volgende:
Jullie zij lief allemaal. DML, ik hoop zo dat je gelijk hebt
. En Vicks, het is gewoon allebei klote, niet uitgenodigd worden sucks, maar ook wel uitgenodigd worden, oppas regelen, opdoffen, zoveel energie in gesprekken steken en dan alsnog worden afgewezen...dat voelt op de een of andere manier nog meer als een "persoonlijke" afwijzing.
Jawel, want jij wilde 'gewoon' even kwijt dat je zo moe was, en dan owrdt daar eigenlijk meteen overheen gewalst (met de beste intenties) om tips te geven. En soms is het even heel noodzakelijk om je hart te kunnen luchten, zonder oplossingen of tips, gewoon kwijt kunnen wat je voelt. En daar heb je even behoefte aan, dus daar moeten we dan even de ruimte aan geven. Vandaar mijn sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 13:36 schreef cattie het volgende:
Geen sorry zeggen miss!
Vivi, dat speelt idd ook nog mee.
Leukquote:Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef trui het volgende:
cattie, sterkte ermee. slaaptekort is heel naar, zeker als 't zo chronisch is. ik hoop hard voor je dat 't snel verbetert!
vivi ik PM je er wel even over.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ze wil dus echt jou, en niet je man? Dat moet voor hem ook frustrerend zijn.
Op een of andere manier zal ze geborgenheid moeten vinden in haar eigen kamertje. Ze is nu een jaar oud; kun je misschien iets bewerkstelligen door te benadrukken dat ze een 'grote meid' is? Ik weet dat die methode toegepast wordt bij plassen op het potje (feestje vieren... oh, wat ben je een grote jongen!). Een pop in bed laten stoppen is misschien daartoe bedoeld?
dat is nu opgelost .. als dat het grootste punt is waar de mensen over vallen .. .quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef bibi het volgende:
Heel mooi rapport.
Maar ik zou als je hulpverlener nou niet staan te juichen dat je zo'n intiem rapport online zet, en al helemaal niet omdat echt iedereen zijn naam er bij staat.
Je kan toch ook gewoon heel trots op het rapport zijn, zonder dat je met de buitenwereld de namen deelt?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is nu opgelost .. als dat het grootste punt is waar de mensen over vallen .. .
ik had daar totaal niet bij stil gestaan .. wilde het rapport integraal online zetten omdat als ik het overtik er altijd weer mensen zullen zijn die me niet geloven (hoewel die er nu ook ongetwijfeld zullen zijn) en ja ik ben 30 en verantwoordelijk voor wat ik doe, maar je hoeft er ook geen halszaak van te maken. ik heb de namen nu toch verwijderd ...quote:Op maandag 18 januari 2010 23:36 schreef bibi het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon heel trots op het rapport zijn, zonder dat je met de buitenwereld de namen deelt?
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik had daar totaal niet bij stil gestaan .. wilde het rapport integraal online zetten omdat als ik het overtik er altijd weer mensen zullen zijn die me niet geloven (hoewel die er nu ook ongetwijfeld zullen zijn) en ja ik ben 30 en verantwoordelijk voor wat ik doe, maar je hoeft er ook geen halszaak van te maken. ik heb de namen nu toch verwijderd ...
Is er misschien nog een klein wereldbaantje voor mij over?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef Incantrix het volgende:
Vivi, Vicky en Trui, ik ga duimen voor briljante wereldbanen voor jullie allemaal, en snel een beetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |