quote:Op vrijdag 25 december 2009 06:42 schreef RockabeIIa het volgende:
'Dipvrouwen', ik denk aan jullie deze dagen. Ik hoop echt dat jullie je niet verloren en alleen voelen in de feestdagen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat zij zegt...![]()
en het geldt ook voor jezelf meissie![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:44 schreef Nijna het volgende:
Zelf niet fit, krijgen straks huis vol visite, ik denk dat ik me ga verstoppen in mn bed... maar na vandaag even geen verplichtingen, ik kan die klok wel vooruitkijken...
Fijne dagen allemaal.
Verdorie, denk ik snel even bij te lezen voor het familieontbijt, sluit ik een topic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:52 schreef Moonah het volgende:
Oeh, sterkte Nijna. Rot, als je zelf niet lekker bent en je moet zo veel zorgen. Slaat je medicatie al aan?
Kaarr, wat een rotnieuws! Ik schrik er ook van. Merk je al aan je lijf dat je het hebt? Of komt dat nog?quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:27 schreef Kaarr het volgende:
Eenvoor iedereen hier met een dipgevoel.
Ik zou ook een dipgevoel moeten hebben. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik MS heb.
Maar het rare is dat ik dat gevoel niet heb. Familie , vrienden en collega's vinden me laconiek reageren. Ze vinden het allemaal zo erg voor me. Natuurlijk vind ik het ook erg! Maar ik blijf er erg rustig onder. Ik weet gewoon niet hoe ik me moet voelen. Het is allemaal zo onzeker....
Met mij gaat het goed, voor het eerst in 24 jaar zin in kerst, bijna onwerkelijk om me zo goed te voelen en niet meer te weten hoe een depressie echt voelt. Natuurlijk gun ik mezelf die enorme vooruitgang wel, maar ik gun het alle anderen ook zo!quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:57 schreef Moonah het volgende:
En Macka, hoe gaat het inmiddels met jou?
m@x jij mag daar gewoon over piepen hoor! Want dat is ook gewoon heel naar.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:08 schreef m@x het volgende:
Kaarr, wat heftig. En dan loop ik te piepen over 2 ontstoken wonden![]()
Gewoon doen hoor Ingrid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kaarr wat heftig!
En ik wilde nog wel even klagen over mn lichaam. Relativeert (?) wel.
Ik kan gewoon lopen, omdat m'n spieren normaal functioneren. Maar als ik in mijn been knijp dan moet ik heel hard knijpen voordat ik iets voel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:05 schreef Spuuglokje het volgende:
Kaarrwat erg voor je. En die gevoelsuitval lijkt me ook eng. Misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of je nog wel kunt lopen als je dat hebt in je been? Is het zo dat de 'besturing' er een beetje los van staat? Ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen, meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |