Trainer van 79k heb ik al. Ben positiespel aan het trainen en heb voor woensdag een oefenpot geplant.quote:Op maandag 28 december 2009 13:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Wat je als eerste moet doen is bepalen welke trainingsvorm je gaat gebruiken. Aan de hand daarvan moet je zo jong mogelijke trainees aanschaffen. Het is ook wijs om dan direct een andere trainer te nemen, een redelijk trainer met slecht leiderschap (kost uit mn hoofd 79k ofzo)
Positiespel betekent dat je per week max 6 spelers een 100% training kunt geven, en 4 spelers een 50%. Ik zou, als het lukt, beginnen met spelers van 17 (zo jong mogelijk) met redelijk positiespelquote:Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Trainer van 79k heb ik al. Ben positiespel aan het trainen en heb voor woensdag een oefenpot geplant.
Waar moet ik op zoeken in het tranferscherm voor die trainees?
Succes, laat maar weten wat voor spelers je hebt gehaaldquote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ga ik daar even op shoppen.
En wanneer begint de competitie weer?
En wat voor stats hebben die gasten? Post ze ff hier, met aankoopprijs. Misschien kunnen we aan de hand van die gasten nog wat tips gevenquote:Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb Clemens Beem en Ermanno Zambonelli gekocht.
Op zich een leuk begin. Toch 2 tips:quote:Op maandag 28 december 2009 14:24 schreef Armageddon het volgende:
Clemens voor 3000 gekocht en Ermanno voor 1000.
quote:Op maandag 28 december 2009 14:51 schreef Flappekz het volgende:
Is het ook weer tijd voor doelstellingen?![]()
Mijn doelstellingen:Directe handhaving en promotie ontlopen 300 hatstats in totaal halen Ronde 2 beker halen met MOTS.
Ik twijfelde ook wel wat ja...maar als ik flink mn best doe, moet dat lukkenquote:Op maandag 28 december 2009 14:53 schreef Gijs_ het volgende:
Overigens leg je de lat met dat tweede punt wel heel erg hoog
quote:Op maandag 28 december 2009 08:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb je smsjes ieder uur gelezen
quote:28-12-2009 (1/41) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 40 340 ¤
Normaal gesproken komt dat morgen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef Zlajan het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe competitieprogramma bekend? Mijn doelstelling met Real Guarama is promotie uit de 6e klasse zonder play-offs. Daarnaast wil ik met middenveld als niveau briljant halen, iets dat moet lukken aangezien ik in de laatste speelronde van het vorige seizoen al uitmuntend haalde.
Ergens tussen vandaag en woensdag.quote:Op maandag 28 december 2009 19:05 schreef Zlajan het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe competitieprogramma bekend? Mijn doelstelling met Real Guarama is promotie uit de 6e klasse zonder play-offs. Daarnaast wil ik met middenveld als niveau briljant halen, iets dat moet lukken aangezien ik in de laatste speelronde van het vorige seizoen al uitmuntend haalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |