het negeren en genieten van de zeldzame vrije dagen met mijn vriendinquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, dat is wel tof dan!
Wat zijn jullie plannen met kerst?
vanmiddag komen vrienden hier en gaan we twee dagen kerst vieren met heel veel lekker eten, lekkere hapjes en drank.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ow, dat is wel tof dan!
Wat zijn jullie plannen met kerst?
maar je hebt nu wel een kerstboomquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het negeren en genieten van de zeldzame vrije dagen met mijn vriendin
wel cadeau´s gekocht, maar die zijn voor haar verjaardag op derde kerstdagquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
maar je hebt nu wel een kerstboom
Heb je ook een cadeautje voor klonkette gekocht en eronder gelegd?
Ehm... sinds oktoberquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:31 schreef Klonk het volgende:
Pien, sinds wanneer ben jij bij de frontpagevalt me nu net pas op
ah zoquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
wel cadeau´s gekocht, maar die zijn voor haar verjaardag op derde kerstdag
quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:29 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren... nou ja, GF staat toch wel weer bovenaan.
[..]
Oehquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:26 schreef Pien85 het volgende:
Kerst koffie!
[ afbeelding ]
Fijne kerst allemaal
Ja, dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
het negeren en genieten van de zeldzame vrije dagen met mijn vriendin
BeeIxquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
gadverdamme, een van mijn katten zat net bovenop het aquarium te niezen, de klodders snot vlogen in het rond
Ik moest toch wel lachen hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet grappig, ik zat net een appeltje te eten
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:37 schreef MPG het volgende:
Klonk, ik zei het nog:
cafés - drinkgelegenheden open?
Dat beest heeft dus nooit geleerd een poot voor zijn mond te doen als hij niest? Slechte opvoeding dus, kun je dat meest niet kwalijk nemenquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:35 schreef Klonk het volgende:
gadverdamme, een van mijn katten zat net bovenop het aquarium te niezen, de klodders snot vlogen in het rond
ik vond een dikke slijmerige klodder op de telefoonquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat beest heeft dus nooit geleerd een poot voor zijn mond te doen als hij niest? Slechte opvoeding dus, kun je dat meest niet kwalijk nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |