o. usquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:51 schreef o.us het volgende:
The Gunners for the win! Fuck all those bloody Ch*lsea and Sp*urs cunts.
Lees eerst de fipo en sepo en bedenk daarna of het nog nodig is om te posten wat je zojuist hebt gedaan.quote:
Hou j* k*nk*r b*kquote:Op vrijdag 25 december 2009 03:08 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Lees eerst de fipo en sepo en bedenk daarna of het nog nodig is om te posten wat je zojuist hebt gedaan.
Optieven uit mijn topic, faalhaas.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Optieven uit mijn topic, faalhaas.
quote:
Terechte klucht?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:59 schreef Zero17 het volgende:
Slotje.
En wat lul jij nou weer. Jij bent ook niet een echte fan he. AZ in je icon en dan Chelsea posten?quote:
Kap eens met trollen.quote:
Ik ga niet happen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:18 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hoezo? Chelsea is verreweg mijn favoriete club in het buitenland.
Ja, toen ik paar jaar terug met Chelsea-shirt over een boulevard in Griekenland liep waar allemaal Engelsen zaten kreeg ik die naar m'n kopquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:19 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik ga niet happen.
Ok dan toch maar. Ken je toevallig de chant: 'Fuck off Chelsea! You ain't got no history!'?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:38 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ja, toen ik paar jaar terug met Chelsea-shirt over een boulevard in Griekenland liep waar allemaal Engelsen zaten kreeg ik die naar m'n kop.
wutquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:49 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat hypocriete gedoe heb je ook altijd op Private Spice en Hustler TV. Bekijk je de programmering, krijg je dit:
17.00 18 years & f*cking
18.30 An*l intruders
20.00 Sl*ts and coconuts
21.00 P*ss loving lesbian sl*ts
21.30 S*x cell episode 1
22.30 Me and my p*ssy
23.00 Witch b*tch
23.30 C*m on my hairy c*nt
Ik moet zeggen dat die Arsenalsupporters mij telkens weer tegenvallen. Toen ze hier in Alkmaar waren bijvoorbeeld, maar ook toen in Engeland was.quote:
Abramovic mij ook toen hij een sfeerloze, nietzeggende club naar de top hielp met zijn geld.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die Arsenalsupporters mij telkens weer tegenvallen. Toen ze hier in Alkmaar waren bijvoorbeeld, maar ook toen in Engeland was.
Tegenvallen is nogal een algemeen begrip, misschien iets specifiekers?quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die Arsenalsupporters mij telkens weer tegenvallen. Toen ze hier in Alkmaar waren bijvoorbeeld, maar ook toen in Engeland was.
Vrij stil, saai publiek, beetje AZ publiekquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:18 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Tegenvallen is nogal een algemeen begrip, misschien iets specifiekers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |