flip-flop dat je bentquote:Op vrijdag 25 december 2009 02:45 schreef Neroje het volgende:
Ik eet gewoon veel en ga langs bij familie
quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:45 schreef Neroje het volgende:
Ik eet gewoon veel en ga langs bij familie
The fuck..quote:
quote:
Klinkt alsof het probleem niet bij kerst ligt, maar bij jouw ontwrichtte relatie met je familiequote:Op vrijdag 25 december 2009 07:05 schreef amvrosios het volgende:
ik haat kerst,stom gezeik...
moet je beetje gezellig gaan lopen doen tegen mensen die je t liefst in hun nek zou schieten,
en gaan praten met mensen die je maar 1x in t jaar spreekt.
blij als het er allemaal weer op zit,en we het normalen leven weer op kunnen pakken
Verjaardag? Welke verjaardag. Ik vier het midwinterfeest met een kerstboom met lampjes en lekker eten met mijn familie. Waarom hebben al die christenen die boom eigenlijk in huis staan? Stelletje huichelaars.quote:Op vrijdag 25 december 2009 03:01 schreef Dawwa het volgende:
Beetje de verjaardag vieren van een kerel die over water kon lopen en een maagd als moeder had
Hedendaags zitten zulke mensen in een gekkenhuis
Hahaha, ik las 'mensen die je het liefst in nek zou schijten'.quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:05 schreef amvrosios het volgende:
moet je beetje gezellig gaan lopen doen tegen mensen die je t liefst in hun nek zou schieten,
blij als het er allemaal weer op zit,en we het normalen leven weer op kunnen pakken
Wat een kutleven moet jij hebben zeg.quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:05 schreef amvrosios het volgende:
HALLO TS.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:44 schreef Mirel het volgende:
Als werkloze ben je ook goed uit, lekker veel vrij.
Zo leer je nog eens wat. Tof.quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:45 schreef Zith het volgende:
[..]
HALLO TS.
Kerst is van origine GEEN christelijk feest. Jezus is niet op 25dec. geboren. Het was een heidense dag die voor het gemak door christenen is overgenomen (zodat er een minder grote stap nodig was om christen te worden).
Wat was de oorspronkelijk manier dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Bijna niemand viert het meer op de oorspronkelijke manier, dus wat zeur je.
het jaar wel, de maanden nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 12:42 schreef Dennis_enzo het volgende:
Trouwens werd Jezus niet met oud en nieuw geboren? De jaartelling begint toch bij de geboorte van Jezus (voor en na Christus). Hoe zit dat eigenlijk?
Niet met ongelooflijk veel vreten en cadeautjes in elk geval.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat was de oorspronkelijk manier dan?
Ja, maar met die boom en lichtjes enzo, beetje groen en licht in huis was het toch?quote:
Dat doe ik geen van beide.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet met ongelooflijk veel vreten en cadeautjes in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |