Nou, het blijft een enorm lekker nummer natuurlijk, arrangementsgewijs, en de diepere boodschap kan iedereen wat mij betreft in zijn reet steken verderquote:
Maar je gelooft dus wel in fatalisme?quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Compleet, en ik geloof stiekem ook helemaal niet in Karma, ik doe net alsof.
Tof nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:08 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ga effe Willeke Alberti opzetten met 'Telkens weer'
Wende Snijders doet hem ook. Maar dan op zijn Frans.quote:
Is wel zo realistisch, ander word je zo'n "Wie goed doet, die goed ontmoet"-aanhanger.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar je gelooft dus wel in fatalisme?
Bizar.
Die artiest ken ik nog niet maar ga 'm gelijk opzoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wende Snijders doet hem ook. Maar dan op zijn Frans.
Is goed hoor jioh, whatever pleases you.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is wel zo realistisch, ander word je zo'n "Wie goed doet, die goed ontmoet"-aanhanger.
Terwijl dat uiteraard complete nonsens is.
Realisme, FTW!
Countering:quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is goed hoor jioh, whatever pleases you.
Asjeblieft
Nou vooruit dan, gooi ik er voor jou nog effe telkens weer inquote:
Countering again:quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, gooi ik er voor jou nog effe telkens weer in
Ik kom ook maar op zijn tijd eens binnenvallen en heb dat gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Niet? lamon heeft het toch al regelmatig over haar gehad.
Ik vind haar wel aardig, maar ik zal mijn muzieksmaak maar niet in dit topic pleuren, dan wordt iedereen vervelend.
En ze waren al zo vervelend!quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:40 schreef ElizabethR het volgende:
Niet? lamon heeft het toch al regelmatig over haar gehad.
Ik vind haar wel aardig, maar ik zal mijn muzieksmaak maar niet in dit topic pleuren, dan wordt iedereen vervelend.
Nee hoor, helemaal niet, maar ik weet gewoon dat de meeste mensen kriegelig vervelend worden als ik begin te zeuren over mijn muziek. Dus dat kan ik beter niet doen.quote:
Wanneer je doelt op de grote ondergang dan ga je pas in 2208 dood.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:18 schreef ElizabethR het volgende:
Ikke, want ik ga pas op 21 december 2012 dood
quote:Op donderdag 31 december 2009 01:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Wanneer je doelt op de grote ondergang dan ga je pas in 2208 dood.
Helaas gemist. Wat lief dat M-M daar zong!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
WA, ik heb net zitten brullen bij dat programma voor Mies Bouwman dat ik nu kijk via uitzending gemist.
MM zong een liedje dat voor hem ook heel emotioneel is, en dat kon ik er wel aan zien
Mooi hoor!!!
Tsk.... Uitzending gemist!!!!!!quote:Op donderdag 31 december 2009 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Helaas gemist. Wat lief dat M-M daar zong!
Ik ga zeker kijken.quote:Op donderdag 31 december 2009 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
Tsk.... Uitzending gemist!!!!!!
Ja, het was erg lief, ik zit nog een beetje na te bibberen eigenlijk.
Tante Toos zou trots zijn!! Maar die mocht geen 80 worden helaas!
Doen!quote:
En ik een fles Duvel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Over hem gesproken: ik heb laatst nog een fles Hertog Jan Dubbel gewonnen met 'em in een pubquiz
[ afbeelding ]
Welterusten voor later, Reya. Ik ga nu iiig, want wanneer dit topic omhoog gaat dan weet ik dat ik er niet meer moet zijn.quote:
Ben je nu alweer blauw of val je gewoon niet op als mod?quote:
Ja, het is niet anders. Dit is al een uitspatting voor me.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:39 schreef Reya het volgende:
Nog immer burgerlijk en gezapig, IR?
Ik ben ieder jaar 2 weken mod, dus het is niet zo gek dat je dat mist. Ik heb deze periode ook maar 1 slotje gezet volgens mij.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Ben je nu alweer blauw of val je gewoon niet op als mod?
Je bent natuurlijk wel een held als je hier gewoon een gastslotje op zet.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben ieder jaar 2 weken mod, dus het is niet zo gek dat je dat mist. Ik heb deze periode ook maar 1 slotje gezet volgens mij.
quote:Op zondag 3 januari 2010 02:46 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel een held als je hier gewoon een gastslotje op zet.
Kwaliteitsmod.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben ieder jaar 2 weken mod, dus het is niet zo gek dat je dat mist. Ik heb deze periode ook maar 1 slotje gezet volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |