Daar geloof ik geen zak van.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef mirved het volgende:
Omdat geen normaal persoon dat werk wil doen.
Zou dat het zijn????quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Je wordt oud..eerste teken...medewerkers in de supermarkt gaan er steeds jonger uitzien
Das een NL werkwoord.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik ginnegapte
Soms zie ik in mijn lokale AH van die knaapjes rondlopen die wel 11 lijken, zo zielig kinderarbeidquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Je wordt oud..eerste teken...medewerkers in de supermarkt gaan er steeds jonger uitzien
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik moest ginnegappen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Das een NL werkwoord.
Niks mis mee.
Zeker...pas maar op....ineens begin je ook allerlei namen van nieuwste muziekartiesten niet meer te kennen en begin je je te ergeren aan sneeuwbalgooiende kinderen etc.quote:
Hier dus ook!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Soms zie ik in mijn lokale AH van die knaapjes rondlopen die wel 11 lijken, zo zielig kinderarbeid
Daar heb ik nu al last van en ben geeneens de 20 gepasseerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker...pas maar op....ineens begin je ook allerlei namen van nieuwste muziekartiesten niet meer te kennen en begin je je te ergeren aan sneeuwbalgooiende kinderen etc.
Er valt hier niets te ginnegappen, dit is een serieus topic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik moest ginnegappen.
Ik word oudquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker...pas maar op....ineens begin je ook allerlei namen van nieuwste muziekartiesten niet meer te kennen en begin je je te ergeren aan sneeuwbalgooiende kinderen etc.
Je hebt de keuze tussen irritante (normale) pubers of VMBO paupers die nooit hun school af hebben gemaakt van 18+...quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier dus ook!
Ze durven je nog niet aan te kijken, zo onzeker zijn ze vaak.
Weten ook niets te staan.
Werken uiterst traag.
Kletsen voortdurend met medevakkenvullerts.
Hebben geen oog voor winkelende klant die langs wil...
Maken een teringzooi.
Neem fatsoenlijk personeel aan.
Had ze je niet uitgenodigd voor de bingo later die middag?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:37 schreef trovey het volgende:
Zo nu weten jullie de eerste tekenen van oud zijn...de volgende fase is als ze je als meneer/mevrouw gaan aanspreken....en dieptepunt deze week voor mij toen ik sneeuw zat te schuiven op de galerei hier(anders heb je binnen de kortste keren een glijbaan hier)....komt een oma met de kleinkinderen langslopen en zegt tegen mij....ja het komt ook altijd op de ouderen aan dat sneeuwschuiven........
het is voorbij...ik ben definitief dood
Die zou je echt niet willen zien...quote:
Nee dat kan ik later nog genoeg doen...en gezellig over de kinderen en de kleinkinderen babbelen...liefst met foto's terwijl ik geen kinderen heb....dat gaat gezellig worden in dat bejaardentehuisquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Had ze je niet uitgenodigd voor de bingo later die middag?
Ik zie in andere winkels heel fatsoenlijke meiden van vaak in de dertig werken.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:37 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Je hebt de keuze tussen irritante (normale) pubers of VMBO paupers die nooit hun school af hebben gemaakt van 18+...
Wie zou jij aannemen?
Staat dat zo in de wet??quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je mag pas vanaf je 16e achter de kassa...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:47 schreef skattebaut het volgende:
Of die supermarkt-eigenaar is een pedo, of ze hebben dit echt nodig om het hoofd boven water te houden???
Ik denk dat de aandeelhouders maximale winsten willen zien, op eender welke manier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef Dawwa het volgende:
[..]
![]()
Het zijn gewoon gierige flikkers die elke cent willen besparen
Een normale supermarkt draait gemiddeld toch zo'n 10 miljoen euro per jaar om die enkele centjes die zie op kinderarbeid verdienen kunnen ze makkelijk opofferen. Het zijn dus inderdaad pedo's.
Als jij zou weten hoeveel van die 10 miljoen euro overblijt als pure winst, dan snap je hoeveel die euro's waard zijn die je kan besparen met jong personeel.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:51 schreef Dawwa het volgende:
[..]
![]()
Het zijn gewoon gierige flikkers die elke cent willen besparen
Een normale supermarkt draait gemiddeld toch zo'n 10 miljoen euro per jaar om die enkele centjes die zie op kinderarbeid verdienen kunnen ze makkelijk opofferen. Het zijn dus inderdaad pedo's.
Hier welquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:11 schreef sinadO het volgende:
Maar sommige van die kassameisjes zijn zooooooo lekker....
De winkels zijn dicht vandaag sjappie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:23 schreef skattebaut het volgende:
Vandaag stond ik aan de kassa, met voor mij nog een klant.
Jij bent zo'n Jan Burgerlul die alles in blik koopt? Ik kook graag met verse producten, en die moet je nou eenmaal kort van tevoren halen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:26 schreef Divel het volgende:
Als je nou eens iets meer nadenkt over het boodschappen doen onstaan er ook geen stress situaties in de winkels en zijn die "kinderen" ook niet nodig. Koop je rotzooi eens een paar dagen eerder ipv. alles op het laatste moment.
Vers is het nieuwe burgerlijk hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Jan Burgerlul die alles in blik koopt? Ik kook graag met verse producten, en die moet je nou eenmaal kort van tevoren halen.
Nee,ik ben zo'n klootzak die jaren in een winkel gestaan heeft en naar jullie paniekaanvallen heeft staan kijkenquote:Op vrijdag 25 december 2009 14:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Jij bent zo'n Jan Burgerlul die alles in blik koopt? Ik kook graag met verse producten, en die moet je nou eenmaal kort van tevoren halen.
Gelukkig kun je aan de meeste producten wel zien, voelen of ruiken hoe vers ze zijn. En ik probeer natuurlijk zoveel mogelijk te kopen op de markt en de groenteboer e.d.quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:36 schreef Divel het volgende:
[..]
Nee,ik ben zo'n klootzak die jaren in een winkel gestaan heeft en naar jullie paniekaanvallen heeft staan kijken. En wat jij gisteren "vers" in de winkel kocht lag er maandag waarschijnloijk ook al..
Ah, dat biedt perspectief.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Je mag pas vanaf je 16e achter de kassa...
Nee, dan die godvergeten kankerklanten die altijd in de weg lopen en zich koning voelenquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier dus ook!
Ze durven je nog niet aan te kijken, zo onzeker zijn ze vaak.
Weten ook niets te staan.
Werken uiterst traag.
Kletsen voortdurend met medevakkenvullerts.
Hebben geen oog voor winkelende klant die langs wil...
Maken een teringzooi.
Neem fatsoenlijk personeel aan.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:06 schreef trabant het volgende:
Ook de warenkennis van dat kinderpersoneel is bedroevend.
De verschillende varianten in gekruide aardappelsnoepproducten, ook wel chips, weten ze je nog wel te wijzen, maar bij de woorden kaneelstokjes, anijsblokjes, schorseneren, pastinaak, poppetje blauw, balkenbrij en hoofdkaas kijken ze of ze water zien branden.
Hoe kun je van een 14 jarige puber ook maar iets verwachten...?quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:09 schreef trabant het volgende:
Ik een verzuurde lul? Juist de zure chipssmaken halen hier in NL nergens het assortiment!
Het gaat er ook niet om of de super die balkenbrij, schorseneren en pastinaak wel of niet verkoopt; ze weten niet eens wat het is. Postelein verkoopt menige super in het seizoen wel, maar ook dat kennen ze niet. Stoofschotelvarianten zoals zoervleisj liggen hier ook buiten het carnavalsseizoen gewoon in het schap. En dat vlees weten die kinders ook wel te vinden.
Poppetje blauw heet nu Reckitt blauw.
Overigens heet hoofdkaas hier huidvleisj, maar dat woord wilde ik de noordelijker woonachtige KLB-bezoeker niet aandoen. Maar jij vroeg erom.
Overigens weet ook lang niet iedereen wat Worcestershiresaus is, tenzij je het uitspreekt zoals je het schrijft.
In NL is het woord service onbekend.quote:Op vrijdag 25 december 2009 17:28 schreef FF_Serieus het volgende:
Terechte klacht! Bij mij in de supermarkt werken wat oudere medewerksters die 'service' nog hoog in het vaandel hebben staan!
[ afbeelding ]
Echt het soort teenage moms...quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:21 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hier wel
Heb er wel eens 1 geknalt Echt zon vmbo sletje met dikke tetten
kuthoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |