Daar geloof ik geen zak van.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:24 schreef mirved het volgende:
Omdat geen normaal persoon dat werk wil doen.
Zou dat het zijn????quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Je wordt oud..eerste teken...medewerkers in de supermarkt gaan er steeds jonger uitzien
Das een NL werkwoord.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik ginnegapte
Soms zie ik in mijn lokale AH van die knaapjes rondlopen die wel 11 lijken, zo zielig kinderarbeidquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Je wordt oud..eerste teken...medewerkers in de supermarkt gaan er steeds jonger uitzien
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:25 schreef trovey het volgende:
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik moest ginnegappen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Das een NL werkwoord.
Niks mis mee.
Zeker...pas maar op....ineens begin je ook allerlei namen van nieuwste muziekartiesten niet meer te kennen en begin je je te ergeren aan sneeuwbalgooiende kinderen etc.quote:
Hier dus ook!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:28 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Soms zie ik in mijn lokale AH van die knaapjes rondlopen die wel 11 lijken, zo zielig kinderarbeid
Daar heb ik nu al last van en ben geeneens de 20 gepasseerdquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker...pas maar op....ineens begin je ook allerlei namen van nieuwste muziekartiesten niet meer te kennen en begin je je te ergeren aan sneeuwbalgooiende kinderen etc.
Er valt hier niets te ginnegappen, dit is een serieus topic.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat ik moest ginnegappen.
Ik word oudquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker...pas maar op....ineens begin je ook allerlei namen van nieuwste muziekartiesten niet meer te kennen en begin je je te ergeren aan sneeuwbalgooiende kinderen etc.
Je hebt de keuze tussen irritante (normale) pubers of VMBO paupers die nooit hun school af hebben gemaakt van 18+...quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier dus ook!
Ze durven je nog niet aan te kijken, zo onzeker zijn ze vaak.
Weten ook niets te staan.
Werken uiterst traag.
Kletsen voortdurend met medevakkenvullerts.
Hebben geen oog voor winkelende klant die langs wil...
Maken een teringzooi.
Neem fatsoenlijk personeel aan.
Had ze je niet uitgenodigd voor de bingo later die middag?quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:37 schreef trovey het volgende:
Zo nu weten jullie de eerste tekenen van oud zijn...de volgende fase is als ze je als meneer/mevrouw gaan aanspreken....en dieptepunt deze week voor mij toen ik sneeuw zat te schuiven op de galerei hier(anders heb je binnen de kortste keren een glijbaan hier)....komt een oma met de kleinkinderen langslopen en zegt tegen mij....ja het komt ook altijd op de ouderen aan dat sneeuwschuiven........
het is voorbij...ik ben definitief dood
Die zou je echt niet willen zien...quote:
Nee dat kan ik later nog genoeg doen...en gezellig over de kinderen en de kleinkinderen babbelen...liefst met foto's terwijl ik geen kinderen heb....dat gaat gezellig worden in dat bejaardentehuisquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:40 schreef mirved het volgende:
[..]
Had ze je niet uitgenodigd voor de bingo later die middag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |