Wat een werk, Diaanquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:41 schreef Diaan73 het volgende:
Look what I made:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er eentje vergeten op de foto te zetten...
Nee! Lennon wordt stand-up comedian, hij krijgt iedereen aan het lachen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee! Twan moet op z'n 14e in het Nederlands Elftal en Lennon wordt de nieuwe Jantje Smit.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace krijgt niets van mij!! Hij heeft al nieuwe kleren gekregen
Zat!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:46 schreef Diaan73 het volgende:
Peace krijgt niets van mij!! Hij heeft al nieuwe kleren gekregen en een deeltje van mijn kerstbonus. Genoeg dacht ik zo.![]()
Ik heb de boel vorige week al ingepakt.quote:Inderdaad veel werk, de andere was niet zoveel werk, maar is wel heel mooi geworden... ik zal morgen een foto maken als ze het uitpakt. Ow en wat een rommel op tafel hè? De tafel lag helemaal vol, maar nu is alles opgeruimd en staan er mooi ingepakte pakjes.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijkbaar heb ik zelf niet meebetaald
Ik had vorige week nog helemaal geen cadeautjes. Alles zondag en afgelopen dagen gekocht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zat!![]()
[..]
Ik heb de boel vorige week al ingepakt.
Had ik helemaal geen tijd voor. Ik moet wel zeggen dat ik van het weekeinde tot mijn schrik een boek bij iemand zag liggen dat ik haar juist cadeau wilde doen... Heb dus een ander boek gekocht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had vorige week nog helemaal geen cadeautjes. Alles zondag en afgelopen dagen gekocht.
Niets gebroken?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had vorige week nog helemaal geen cadeautjes. Alles zondag en afgelopen dagen gekocht.
Ik wist natuurlijk dat ik gisteren en vandaag vrij had. En wij hoeven niet echt voor eten enz. te zorgen. Wat wij moeten maken, is zo gemaakt en hadden we afgelopen weekend al gekocht.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Had ik helemaal geen tijd voor. Ik moet wel zeggen dat ik van het weekeinde tot mijn schrik een boek bij iemand zag liggen dat ik haar juist cadeau wilde doen... Heb dus een ander boek gekocht.
Nee, ik vond het hier niet glad hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets gebroken?
Ik las dat de gladheid die ik dinsdagavond zelf al ervaren had, in de stad voor meer dan 100 botbreuken heeft gezorgd
Hè bah. Ik hoop dat het gauw is afgelopen met dat kutweer.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Niets gebroken?
Ik las dat de gladheid die ik dinsdagavond zelf al ervaren had, in de stad voor meer dan 100 botbreuken heeft gezorgd
Mee eensquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah. Ik hoop dat het gauw is afgelopen met dat kutweer.
Ik heb net van de week nieuwe handschoenen gekochtquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hè bah. Ik hoop dat het gauw is afgelopen met dat kutweer.
Nope, die moet erg tegenvallen, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mannentester van Heleen van Rooyen?
Daar heb jij nog een exemplaar van liggen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mannentester van Heleen van Rooyen?
Tuurlijk, gesigneerd en al. Heleen is mijn heldinquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb jij nog een exemplaar van liggen?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gesigneerd en al. Heleen is mijn heldin
Ik heb ook een boekquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk, gesigneerd en al. Heleen is mijn heldin
Trusten en veel plezier!quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:05 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Dame en heer, ik ga naar bed, nog even lezen in het 2e boek van de Millenniumreeks en dan lekker slapen. Morgen weer een drukke dag.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |