Wat ben jij een kutuser zeg. Het enige wat je doet is zeiken en negatief zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:30 schreef BasEnAad het volgende:
Ach, die zijn al jaren de weg kwijt.
Eerst moest Lingo weg omdat dat te veel ouderen zou trekken..Alsof die geen TV mogen kijken..
Schaf maar helemaal af, ze zenden toch dezelfde meuk uit als de commercielen.
Dit is klaagbaak..quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:31 schreef Slickk het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser zeg. Het enige wat je doet is zeiken en negatief zijn.
Tis wel mijn mening.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Dus? Je zeikt puur om het zeiken, niet omdat het je eigen mening is.
Er blijven genoeg goede programma's over, alleen jij begint te zeiken over iets van Lingo wat een paar jaar terug het geval is en Lingo is er nog gewoon.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tis wel mijn mening.
Vind jij dat de overheid moet moet zorgen voor 3 tv-kanalen met meuk?
Ja mooi, leuke programma's. En dat zal vast wel erg vermakelijk zijn. Maar de overheid is geen circus, het land besturen lijkt me iets meer prioriteit hebben.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:37 schreef Slickk het volgende:
[..]
Er blijven genoeg goede programma's over, alleen jij begint te zeiken over iets van Lingo wat een paar jaar terug het geval is en Lingo is er nog gewoon.
Ik vind het ook jammer dat DWHN er niet meer is, erg jammer zelfs.
Ze hebben van Nederland 3 best een mooie zender gemaakt, met al die festivaluitzendingen in de zomer en programma's zoals Draadstaal en Studio Voetbal.![]()
Lekkere zaternacht tv.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef Lundegaard het volgende:
ONM is niet kijkbaar. Zelfs een blinde zapt weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |