Daar heb je een boek voor. En tenzij Stephen Fry het voor je voorleest kan je het net zo goed zelf lezen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Mooi toch om dat hele scheppingsverhaal weer eens te horen
Hoi, leuk dat mensen van jou een andere mening mogen hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
TS bedoelt ´´ Mensen die naar de kerk gaan´´
Je moet nooit gaan.
Bah kerk mensen die dat nog steeds doen...
Ik heb toch liever helemaal nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef marcodej het volgende:
Ach, liever 1x keer in het jaar dan helemaal niet.
Dan download je dat toch even als .mp3? Hoef je ook niet meer naar zo'n oud gebouw.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:11 schreef Adelante het volgende:
Mooi toch om dat hele scheppingsverhaal weer eens te horen
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:19 schreef cvboer het volgende:
KoningDavid, kom er maar in, o nee, die zal wel in de kerk zitten. Vooraan, op zo'n harde houten bankje
ik ga maandelijks naar de kerk. En nu?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
TS bedoelt ´´ Mensen die naar de kerk gaan´´
Je moet nooit gaan.
Bah kerk mensen die dat nog steeds doen...
Kon je de docent Nederlands vroeger wel volgen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:34 schreef summer29 het volgende:
Iedereen heeft eigen mening of wel of niet met de kerst naar de kerk! Of dat je elke zondags naar de kerk gaat. Je moet prettig bij voelen
Ik heb zelf hekel aan om naar de kerk te gaan. Vroeger MOEST ik tot ik toen 21 was mee van me ouders.Hoewel ik voor wettelijk volwassen ben heb ik niets over te zeggen.
Gelukkig nu niet meer!!Naar mijn mening is dat ik gewoon overdreven vind om naar de kerk te gaan. Omdat ik dominee toch niet versta heb ik (zwaar slechthorend) ook niks aan, hij praat toch veel te snel en kan bijna niets volgen!
.
God heeft je zo gemaakt, hij heeft voor ons alleen een groot plan. Je moet blij zijn met je handicap!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:58 schreef summer29 het volgende:
Ja op speciale school voor doven en slechthorend en daar gebruiken ze in gebarentaalEr was ook tolk bij me ouders in de kerk maar ik altijd
. Dus....
Ah ja en waarom zou ik dan naar de kerk gaan als ik geen zin heb?! En tegenzin heeft toch al geen zin.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:22 schreef mirved het volgende:
[..]
God heeft je zo gemaakt, hij heeft voor ons alleen een groot plan. Je moet blij zijn met je handicap!
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:14 schreef AryaMehr het volgende:
Inderdaad. Net als mijn overbuurvrouw die alleen tijdens ramadan een hoofddoekje draagt.
Dat doen ze toch in buitenland?quote:
Inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:11 schreef summer29 het volgende:
[..]
En verder lijkt of deze topic uit gesloten isOf zijn alle christenen weer in de kerk? Was het interessant om te volgen?
Hoewel we al jaren dezelfde verhalen horen... Moet dat nou echt?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:22 schreef Idler het volgende:
De kerk kwam vandaag naar mij toe![]()
Ik heb de vriendelijke enge gladde Jehovamensjes vriendelijk verzocht het toch maar ergens anders te proberen.
Zo meid, jij durft!quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef summer29 het volgende:
[..]
ze waren ooit bij mij geweest en ik heb toen gezegd dat ik in mezelf geloof. En het heeft geen nut dat ze mijn gedachten veranderen.
Toen kwamen ze nooit meer bij mij langs!
Ik wilde precies hetzelfde reagerenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:35 schreef tennisracket het volgende:
Mensen die naar het kerk gaan in de algemeen zijn
Ah ja, anders vallen ze alleen maar lastig terwijl ik niet nodig vind om naar hun verhaal in de kou te luisteren. kerstverhaal gaat over dat Jezus geboren werd, met pasen betekent dat Jezus gestorven aan de kruis en weer opgestaan, hemelvaart = dat Jezus naar de hemel gaat en pinkster = dat heilige geest hier over de wereld neergestort is. Dus ik weet het wel, waarom zou ik naar hun verhaal luisteren? Elke jaar is toch dezelfde liedje vind ik..quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:22 schreef summer29 het volgende:
[..]
Ik vind gewoon tijdverspilling om naar de kerk te gaan terwijl je thuis zelf ook bijbel kan lezen en bidden.
Het is me wat. Jij vindt het dus stoer om mensen die oprecht geloven dat ze jouw ziel aan het redden zijn belachelijk te maken en te kakken te zetten. Hoe misleid ook, zij geven tenminste wel om het heil van de mensen om hen heen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef summer29 het volgende:
[..]
ze waren ooit bij mij geweest en ik heb toen gezegd dat ik in mezelf geloof. En het heeft geen nut dat ze mijn gedachten veranderen.
Toen kwamen ze nooit meer bij mij langs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |