abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 mei 2002 @ 13:05:52 #1
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_4038078
Bron : http://www.haagschecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1553__1056872_,00.html

Den Haag In het water van de Laakhaven, ter hoogte van de Neherkade, is gistermiddag een koffer met daarin een stoffelijk overschot gevonden.

De schipper van een baggerschip, dat in de Laakhaven aan het werk was, zag de koffer drijven en nam deze aan boord. Toen hij de koffer openmaakte, deed hij de gruwelijke ontdekking.
De schipper waarschuwde onmiddellijk de politie. Die riep op haar beurt de hulp in van duikers van de Haagse brandweer in. Die hebben nog enige tijd onder water gekeken of er meer was te vinden.
De politie kon vanmorgen vroeg nog niets zeggen over de identiteit van het slachtoffer. Er is ook nog niet vastgesteld of de stoffelijke resten aan een man of een vrouw toebehoren. Over de mogelijke doodsoorzaak was vanmorgen evenmin iets bekend.
Onduidelijk is hoe lang de koffer met het stoffelijk overschot in het water van de Laakhaven heeft gelegen. Rechercheurs van politie Haaglanden hebben de zaak in onderzoek.
Een politiewoordvoerder legde er vanmorgen de nadruk op dat er op dit moment nog geen enkel verband met recentelijke vermissingen van personen kan worden gelegd.

Gaat lekker zo

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_4038149
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 13:05 schreef TheFluGuy het volgende:
Bron : http://www.haagschecourant.nl/CDA/regioportal/0,2078,1553__1056872_,00.html

Den Haag In het water van de Laakhaven, ter hoogte van de Neherkade, is gistermiddag een koffer met daarin een stoffelijk overschot gevonden.

De schipper van een baggerschip, dat in de Laakhaven aan het werk was, zag de koffer drijven en nam deze aan boord. Toen hij de koffer openmaakte, deed hij de gruwelijke ontdekking.
De schipper waarschuwde onmiddellijk de politie. Die riep op haar beurt de hulp in van duikers van de Haagse brandweer in. Die hebben nog enige tijd onder water gekeken of er meer was te vinden.
De politie kon vanmorgen vroeg nog niets zeggen over de identiteit van het slachtoffer. Er is ook nog niet vastgesteld of de stoffelijke resten aan een man of een vrouw toebehoren. Over de mogelijke doodsoorzaak was vanmorgen evenmin iets bekend.
Onduidelijk is hoe lang de koffer met het stoffelijk overschot in het water van de Laakhaven heeft gelegen. Rechercheurs van politie Haaglanden hebben de zaak in onderzoek.
Een politiewoordvoerder legde er vanmorgen de nadruk op dat er op dit moment nog geen enkel verband met recentelijke vermissingen van personen kan worden gelegd.

Gaat lekker zo

Ik schat zelfmoord
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_4038259
dies natuurlijk met iemand de koffer ingedoken
onder
  donderdag 2 mei 2002 @ 13:14:40 #4
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_4038263
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 13:09 schreef Realzm het volgende:

[..]

Ik schat zelfmoord

Dat is geen doodsoorzaak maar een motief.

Een doodsoorzaak is bijv. verwurging, verdrinking, verstikking, schotwond, steekwond etc. Het is vrij logisch dat je dat nog niet meteen weet.

Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_4038421
Wat voor 'n koffer was het eigenlijk?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
  donderdag 2 mei 2002 @ 13:31:36 #6
23038 RoTju
Entrepreneur
pi_4038563
Ik ga op reis en ik neem mee.....
een koffer.

Ik ga op reis en ik neem mee een koffer en....
MEZELF!!!

donderdag 2 mei 2002 @ 14:38:29 #7
26705 Furie
Indian Bitch
pi_4039579
dit is niet lollig hoor
ga ergens anders de leukste thuis spelen
«Erihtome nai pananakiri iwehto» [br]de daden van blanken zijn verwoestend
pi_4051812
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 14:38 schreef Furie het volgende:
dit is niet lollig hoor
ga ergens anders de leukste thuis spelen
Waarom niet, waarschijnlijk toch een of andere afrekening in het criminele circuit dus vind het prima. Laat ze elkaar maar lekker afslachten, ja toch!
  vrijdag 3 mei 2002 @ 12:30:45 #9
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4052207
Rijd ik dagelijks overheen, over de Neherkade.
De Haagsche Hogeschool staat er ook aan...
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  vrijdag 3 mei 2002 @ 12:34:17 #10
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_4052249
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties