quote:
Kijjjjjjjjjjjk nou, wat waren we leuk he? So very Sex and The City!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Bink d'r vacht glanst op deze foto zo mooi.Van Bink krijg ik altijd heel veel kusjes
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een riante en comfortabele mand voor de Whoop.
quote:Op donderdag 24 december 2009 23:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat een heerlijke mand met lekker dekentje
Hoi Catquote:
woon jij daar ook dan? Nee toch?quote:
Leuk je haar!!!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijjjjjjjjjjjk nou, wat waren we leuk he? So very Sex and The City!![]()
(En dat korte haar)
[ afbeelding ]
Wat een superfoto, ik vind het korte haar leuk en ik moet weer blonder en bruiner.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
(En dat korte haar)
[ afbeelding ]
Leuk!!!! En je haar ook! Maar ik vind lang leuker eigenlijk...quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
(En dat korte haar)
[ afbeelding ]
Verry retro.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
(En dat korte haar)
[ afbeelding ]
Krijgen we een foto van het uiteindelijke resultaat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
Ik ben al ruim anderhalf uur bezig met m'n nagels en moet ze zelfs nog gaan lakken
hahahaha, die pastoor!quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:04 schreef Cat22 het volgende:
Het was niet koud en altijd wel leuk.
Mooi moment was toen we in De Jurken klaarstonden in de kerk om in te zingen. Pastoor komt kijken en zegt: 'Ik dacht dat ik als enige in het lang was vanavond.'![]()
Nu regent hier hier trouwens. Als je nog moet rijden, doe voorzichtig, want het is spiegelglad. Ik heb mijn ouders net uitgezwaaid.
Hebben jullie een leuke avond gehad?
Morgen vast welquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Krijgen we een foto van het uiteindelijke resultaat?
Dan ga ik zo eens buiten kijken hoor, geloof er niets van.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, die pastoor!![]()
En het is hier ook glad! Heel nederland dacht ik...
Donker als in zwart? Of een andere tint?quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Morgen vast wel. Heb ook m'n haar geverfd vanavond. Erg donker is het geworden
Ik zit naast Greys met kort haar, die blondequote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!!!! En je haar ook! Maar ik vind lang leuker eigenlijk...
De dame met de krullen heeft het nu nog precies zo, want dat zijn haar eigen krullenquote:Op vrijdag 25 december 2009 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verry retro.![]()
Die dame met die krullen ook, heb ik ook ooit gehad, ik leek net een poedel.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:02 schreef Greys het volgende:
Iedereen een hele fijne Kerst!
Catje! Trovey!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |